9 of 19 | ‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
Het laatste…. concert!
  [ # 121 ] 16 October 2009 10:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  416
Geregistreerd  2006-11-20

Mijn laatste concert was vanavond in Tilburg.
Het was van de Vlaamse zangeres Eva de Roovere. Het was mooi, leuk en helemaal super!

   Handtekening   

Eigenlijk heet ik gewoon Jacko..

  [ # 122 ] 17 October 2009 06:30 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Mijn laatste (en zowel mijn eerste) concert was zondag, Scott Alan ‘Just Me… And Them’. Ik ben nog steeds “in awe”, het was echt fantastisch!

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 123 ] 17 October 2009 08:51 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Laatste was Diana Ross. Op zich aardig en leuk. Goede stem voor haar leeftijd. Maar het werd niet echt een feestje. De finale ging ook compleet de mist in.

Greetz Peter!

  [ # 124 ] 19 October 2009 07:51 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  18
Geregistreerd  2008-10-29

Afgelopen zaterdag, theaterconcert Can’t Wait van Remko Harms

  [ # 125 ] 20 October 2009 09:22 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

E.Y. - 17 October 2009 06:30 AM

Mijn laatste (en zowel mijn eerste) concert was zondag, Scott Alan ‘Just Me… And Them’. Ik ben nog steeds “in awe”, het was echt fantastisch!

Ik heb verschillende reactie gelezen op Whats On Stage en heb op Youtube Stephanie J Block opgezocht.. Wauw! Echt zo goed! Ben jaloers! Had er zo graag bij willen zijn!

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 126 ] 20 October 2009 10:36 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

palex - 17 October 2009 08:51 AM

Laatste was Diana Ross. Op zich aardig en leuk. Goede stem voor haar leeftijd. Maar het werd niet echt een feestje. De finale ging ook compleet de mist in.

Greetz Peter!

Op tv vertellen ze anders dat het helemaal geweldig was en dat het dak eraf ging. Maar goed dat is natuurlijk publiciteit

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 127 ] 20 October 2009 05:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Marilena - 20 October 2009 10:36 AM
palex - 17 October 2009 08:51 AM

Laatste was Diana Ross. Op zich aardig en leuk. Goede stem voor haar leeftijd. Maar het werd niet echt een feestje. De finale ging ook compleet de mist in.

Greetz Peter!

Op tv vertellen ze anders dat het helemaal geweldig was en dat het dak eraf ging. Maar goed dat is natuurlijk publiciteit

Een collega van mij is ook geweest en vond het ook tegenvallen; vooral het geluid was erg slecht afgesteld en Diana Ross zong vooral relatief (onbekende) rustige nummers en leek weinig geinspireerd.
In een recensie las ik dat ze vooral een juke-box van zichzelf geworden is en daar kon mijn collega zich wel in herkennen.
Laten we het er op houden dat belevingen verschillen dus 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 128 ] 21 October 2009 04:18 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

Heidi - 20 October 2009 05:42 PM
Marilena - 20 October 2009 10:36 AM
palex - 17 October 2009 08:51 AM

Laatste was Diana Ross. Op zich aardig en leuk. Goede stem voor haar leeftijd. Maar het werd niet echt een feestje. De finale ging ook compleet de mist in.

Greetz Peter!

Op tv vertellen ze anders dat het helemaal geweldig was en dat het dak eraf ging. Maar goed dat is natuurlijk publiciteit

Een collega van mij is ook geweest en vond het ook tegenvallen; vooral het geluid was erg slecht afgesteld en Diana Ross zong vooral relatief (onbekende) rustige nummers en leek weinig geinspireerd.
In een recensie las ik dat ze vooral een juke-box van zichzelf geworden is en daar kon mijn collega zich wel in herkennen.
Laten we het er op houden dat belevingen verschillen dus 😉

Het schijnt, zo stond het in ieder geval in de krant vermeld, dat toen Jeroen van der Boom de finale begon, Diana al van het podium was ...

  [ # 129 ] 23 October 2009 05:31 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Jeroen van der Boom???? Hebben we het over hetzelfde concert. Hij was namelijk niet betrokken bij dit concert. Alain Clark deed de finale en het voorprogramma. Halverwege de finale naaide Diana er tussen uit.

Greetz Peter!

  [ # 130 ] 04 November 2009 12:50 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

De laatste concerten waren:

afgelopen maandag (2-11) Muse; echt geweldig!!! Ga dat zien!!!!

dinsdag 3-11 naar Arctic Monkeys met als voorprogramma Eagles of Death Metal. Keek er best naar uit maar de show viel wat tegen. Muzikaal gezien waren de monkeys goed hoor, ze speelde ook alle nummers maar ze stonden een beetje leeg en op de automatische piloot op het podium. Erg jammer.
EODM waren weer leuk zoals normaal, maar die band moet je in een kleine zaal zien en niet in een zaal voor 10.000 man, dan komen ze niet tot hun recht vind ik

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 131 ] 04 November 2009 01:44 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Mijn laatste concert van Champions of Rock in het verre Norrkoping ( Zweden) Een concert van Peter Johansson met als gastzangeressen Kerry Ellis en Nina Soderquist.
Het concert bestond uit allemaal nummers van Queen en was ontzettend gaaf!!! Alle drie beschikken ze over geweldige stemmen en het was gewoon gaaf om naar te luisteren 📣

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 132 ] 08 November 2009 03:04 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Marilena - 04 November 2009 12:50 PM

afgelopen maandag (2-11) Muse; echt geweldig!!! Ga dat zien!!!!

Inderdaad, wat een geweldige show! Ik had van mensen al gehoord dat ze live erg goed zouden moeten zijn, en kan nu eindelijk zeggen dat die mensen gelijk hebben! Het voorprogramma (The Horrors) was dramatisch slecht, en ik had mijn vraagtekens bij het podium. Maar zodra Muse begon bleek het een van de mooiste podiums te zijn die ik tot nu toe gezien heb! Qua show ervaring staat dit optreden op een gedeelde eerste plaats met Tool. Maar qua muziek nog altijd Tool. 😊

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 133 ] 04 December 2009 09:03 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Gisteravond Placebo in de Rotterdamse Ahoy, erg strakke show! Voorprogramma was the Silversun Pickups, ook erg goed!

Ronny en ik waren nog benieuwd of Heidi in de zaal stond….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 134 ] 05 December 2009 05:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Marilena - 04 December 2009 09:03 AM

Gisteravond Placebo in de Rotterdamse Ahoy, erg strakke show! Voorprogramma was the Silversun Pickups, ook erg goed!

Ronny en ik waren nog benieuwd of Heidi in de zaal stond….

Ja, Heidi stond in de zaal 😄
Vooraan op een meter vanaf het hek in het bijna-midden.
Wat blijft het toch een heerlijke band om mee te beleven en bezig te zien: ik heb van de hele show, de muziek en vooral de performance van Brian Molko genoten. Super!
*Sigh…*

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 135 ] 06 December 2009 12:40 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Anouk woensdag 2-12 in Ahoy’ ............................... SLECHT !Meer kan ik er niet over kwijt maar foei foei foei foei foei. Zonde van het geld en niet voor HH vatbaar

‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
9 of 19