11 of 19 | ‹ First  < 9 10 11 12 13 >  Last ›
Het laatste…. concert!
  [ # 151 ] 08 December 2009 08:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Scarletwoman - 08 December 2009 07:47 PM

Zeg Heidi, wat vond jij eigenlijk van het voorprogramma van Rammstein, Combichrist?)

Héél erg strak! En knetterhard! Ik was na twee nummers blij dat ik een paar oordoppen kon scoren bij een stel mensen voor ons, maar ik vond het wel wat hebben.
Beetje elektronisch inderdaad voor mijn gevoel, maar ik vond het wel stoer zoals ze speelden.
En die recensie in de krant over de drummer die na afloop van het laatste nummer zijn “drumstel vakkundig sloopte.” Maar dat laatste heb ik dan weer net gemist 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 152 ] 08 December 2009 09:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Heidi - 08 December 2009 08:30 PM
Scarletwoman - 08 December 2009 07:47 PM

Zeg Heidi, wat vond jij eigenlijk van het voorprogramma van Rammstein, Combichrist?)

Héél erg strak! En knetterhard! Ik was na twee nummers blij dat ik een paar oordoppen kon scoren bij een stel mensen voor ons, maar ik vond het wel wat hebben.
Beetje elektronisch inderdaad voor mijn gevoel, maar ik vond het wel stoer zoals ze speelden.
En die recensie in de krant over de drummer die na afloop van het laatste nummer zijn “drumstel vakkundig sloopte.” Maar dat laatste heb ik dan weer net gemist 😉

Oh wow.. Was Combichrist het voorprogramma? Die heb ik eens live gezien (jaja ik kwam speciaal voor hun toen ) die zijn zoooo vet…. 😄
( Rammstein heb ik dan daarentegen weer niks mee… 👅 )

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 153 ] 08 December 2009 10:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Heidi - 08 December 2009 08:30 PM
Scarletwoman - 08 December 2009 07:47 PM

Zeg Heidi, wat vond jij eigenlijk van het voorprogramma van Rammstein, Combichrist?)

Héél erg strak! En knetterhard! Ik was na twee nummers blij dat ik een paar oordoppen kon scoren bij een stel mensen voor ons, maar ik vond het wel wat hebben.
Beetje elektronisch inderdaad voor mijn gevoel, maar ik vond het wel stoer zoals ze speelden.
En die recensie in de krant over de drummer die na afloop van het laatste nummer zijn “drumstel vakkundig sloopte.” Maar dat laatste heb ik dan weer net gemist 😉

Ik kon het nog net zien tussen de lange slungels voor me 😄
Die drummer was overigens al eerder met zijn trommels aan het gooien/schoppen, maar toen werd (ik dacht) de pauktrommel snel weer terug gezet door een roadie…
Is die recensie ergens op internet terug te vinden?

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 154 ] 14 January 2010 11:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Net terug van Epica (en Ex Libris, jeej ^^)  en het was heel erg tof!!!  Wel last van m’n nek nu maar dat hoort erbij *stuiter stuiter*.

  [ # 155 ] 16 January 2010 09:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Marik - 14 January 2010 11:06 PM

Net terug van Epica (en Ex Libris, jeej ^^)  en het was heel erg tof!!!  Wel last van m’n nek nu maar dat hoort erbij *stuiter stuiter*.

Heeeyy…. ben jij in Arnhem geweest? 📣
Dan had ik je bijna gezien; heb nog even zitten denken om last minute ook te gaan!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 156 ] 16 January 2010 11:24 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Concert/theatertour. Ik vind het wel onder concert vallen.
Ik ben vanavond (de 16e, ‘t is na twaalven) naar Ellen ten Damme geweest! Fantastisch wijf! Ook al is ze geen entertainer, als in: tussen de liedjes door weet ze niet zo goed wat ze moet zeggen, maar haar liedjes zijn erg theatraal (met ook gesproken tekst) en worden waanzinnig gezongen. Wat een stem! Daarbij is het ook wel weer leuk dat Ellen niet zoals de rest is. Maakt haar wel speciaal, origineel.

  [ # 157 ] 17 January 2010 09:58 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Heidi - 16 January 2010 09:59 PM
Marik - 14 January 2010 11:06 PM

Net terug van Epica (en Ex Libris, jeej ^^)  en het was heel erg tof!!!  Wel last van m’n nek nu maar dat hoort erbij *stuiter stuiter*.

Heeeyy…. ben jij in Arnhem geweest? 📣
Dan had ik je bijna gezien; heb nog even zitten denken om last minute ook te gaan!

jeej, meer mensen met leuke muzieksmaak 📣  😉

  [ # 158 ] 24 January 2010 03:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  472
Geregistreerd  2004-12-14

Ik was gisteren aan het concert van “The Peacocks”. Het was echt geweldig. Ik hou van deze band. Het is een mix uit Rockabilly, Punk en Psychobilly-muziek.

  [ # 159 ] 16 May 2010 12:59 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Gisteren Lady Gaga in het Gelredome! 📣

Echt een super show! Ten eerste zingt ze al heel goed live en daarnaast klopt het hele plaatje. Geweldige outfits, indrukwekkende decors en attributen en een grote groep fantastische dansers. Zelfs als je niet van haar muziek zou houden, heb je een topavond. Dus voor degenen die het gisteren gemist hebben, aanstaande zaterdag gaan de kaarten in de verkoop voor een Monster Ball Tour concert in Ahoy in november. 😉

  [ # 160 ] 16 May 2010 03:00 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

stefucius - 16 May 2010 12:59 PM

Gisteren Lady Gaga in het Gelredome! 📣

Echt een super show! Ten eerste zingt ze al heel goed live en daarnaast klopt het hele plaatje. Geweldige outfits, indrukwekkende decors en attributen en een grote groep fantastische dansers. Zelfs als je niet van haar muziek zou houden, heb je een topavond. Dus voor degenen die het gisteren gemist hebben, aanstaande zaterdag gaan de kaarten in de verkoop voor een Monster Ball Tour concert in Ahoy in november. 😉

Oooo ik ook! I loved it…. :D

Waar zat/stond jij? Ga je in Ahoy nog een keer?

  [ # 161 ] 16 May 2010 04:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik was al op jullie verhalen aan het wachten. Ik heb gisteren nog aan iedereen gedacht die bij dit concert was en ik heb ook zitten balen dat ik er zelf niet bij was. Maar hopelijk dat ik er die volgende keer dan wel bij ben!

  [ # 162 ] 16 May 2010 04:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

lisaatje - 16 May 2010 04:01 PM

Ik was al op jullie verhalen aan het wachten. Ik heb gisteren nog aan iedereen gedacht die bij dit concert was en ik heb ook zitten balen dat ik er zelf niet bij was. Maar hopelijk dat ik er die volgende keer dan wel bij ben!


Ja, echt, ZORG dat je erbij bent. Het is zo gaaf, ik ben totaal speechless. Haha. WAT een vakvrouw is het.

  [ # 163 ] 16 May 2010 05:52 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

__niX - 16 May 2010 03:00 PM
stefucius - 16 May 2010 12:59 PM

Gisteren Lady Gaga in het Gelredome! 📣

Echt een super show! Ten eerste zingt ze al heel goed live en daarnaast klopt het hele plaatje. Geweldige outfits, indrukwekkende decors en attributen en een grote groep fantastische dansers. Zelfs als je niet van haar muziek zou houden, heb je een topavond. Dus voor degenen die het gisteren gemist hebben, aanstaande zaterdag gaan de kaarten in de verkoop voor een Monster Ball Tour concert in Ahoy in november. 😉

Oooo ik ook! I loved it…. :D

Waar zat/stond jij? Ga je in Ahoy nog een keer?

Ik stond bijna aan het einde van de catwalk aan de linkerzijkant met twee rijen mensen voor me. Ik had dus echt superzicht als er gedanst of gezongen werd op de catwalk en had ook goed zicht op het hoofdpodium.

Ik denk niet dat ik nog een keer ga in Ahoy. Ten eerste is het gewoon op een maandagavond en ten tweede geloof ik niet dat ik mensen mee krijg. Ga jij wel nog een keer?

  [ # 164 ] 16 May 2010 08:34 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

stefucius - 16 May 2010 05:52 PM

Ik denk niet dat ik nog een keer ga in Ahoy. Ten eerste is het gewoon op een maandagavond en ten tweede geloof ik niet dat ik mensen mee krijg. Ga jij wel nog een keer?

Ik denk dat ik wel nog een keer ga! Vriendin van mij baalde namelijk dat ze het gemist had. Maar maandagavond, so what?! Wat houdt je tegen :p

Maar wat een superplek had je dan zeg! Ik zat best ver, in de 2e ring.

  [ # 165 ] 16 May 2010 08:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

__niX - 16 May 2010 08:34 PM
stefucius - 16 May 2010 05:52 PM

Ik denk niet dat ik nog een keer ga in Ahoy. Ten eerste is het gewoon op een maandagavond en ten tweede geloof ik niet dat ik mensen mee krijg. Ga jij wel nog een keer?

Ik denk dat ik wel nog een keer ga! Vriendin van mij baalde namelijk dat ze het gemist had. Maar maandagavond, so what?! Wat houdt je tegen :p

Maar wat een superplek had je dan zeg! Ik zat best ver, in de 2e ring.

We hebben wel veel moeite moeten doen voor die plek, haha. We zaten om half 3 al voor het Gelredome te wachten. Maar het is het wel absoluut waard geweest! Waren idd topplaatsen.

Zijn er nog meer mensen van musicalworld naar toe geweest? Lady GaGa ziet haar eigen show namelijk meer als een musical dan als een concert 😉.

‹ First  < 9 10 11 12 13 >  Last ›
11 of 19