10 of 19 | ‹ First  < 8 9 10 11 12 >  Last ›
Het laatste…. concert!
  [ # 136 ] 06 December 2009 12:56 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Heidi - 05 December 2009 05:01 PM
Marilena - 04 December 2009 09:03 AM

Gisteravond Placebo in de Rotterdamse Ahoy, erg strakke show! Voorprogramma was the Silversun Pickups, ook erg goed!

Ronny en ik waren nog benieuwd of Heidi in de zaal stond….

Ja, Heidi stond in de zaal 😄
Vooraan op een meter vanaf het hek in het bijna-midden.
Wat blijft het toch een heerlijke band om mee te beleven en bezig te zien: ik heb van de hele show, de muziek en vooral de performance van Brian Molko genoten. Super!
*Sigh…*

Wij stonden ook in de zaal, ergens halverwege. Ik vond het podium ook wel erg leuk met die schermen ook boven the stage. Fijn om te lezen dat je ook zo genoten hebt. Was overigens wel blij dat hij z’n haar weer geknipt had want dat hele lange was echt te erg….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 137 ] 06 December 2009 03:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Mark-Ster - 06 December 2009 12:40 PM

Anouk woensdag 2-12 in Ahoy’ ............................... SLECHT !Meer kan ik er niet over kwijt maar foei foei foei foei foei. Zonde van het geld en niet voor HH vatbaar

En hoezo was het zo slecht dan, nou word ik nieuwsgierig 😉
Zong ze vals, was de performance niet goed?
Tell me more.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 138 ] 06 December 2009 03:31 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

ja ik als redelijk Anouk liefhebber ben ook wel benieuwd wat er slecht aan was :denk:

  [ # 139 ] 06 December 2009 06:58 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Deze vraag is vast voor morgen: zijn er nog mensen naar Rammstein geweest? En hoe was het? Ik wilde gaan maar ik kon niemand vinden die meewilde, jammer jammer.

  [ # 140 ] 06 December 2009 10:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Marilena - 06 December 2009 12:56 PM
Heidi - 05 December 2009 05:01 PM
Marilena - 04 December 2009 09:03 AM

Gisteravond Placebo in de Rotterdamse Ahoy, erg strakke show! Voorprogramma was the Silversun Pickups, ook erg goed!

Ronny en ik waren nog benieuwd of Heidi in de zaal stond….

Ja, Heidi stond in de zaal 😄
Vooraan op een meter vanaf het hek in het bijna-midden.
Wat blijft het toch een heerlijke band om mee te beleven en bezig te zien: ik heb van de hele show, de muziek en vooral de performance van Brian Molko genoten. Super!
*Sigh…*

Wij stonden ook in de zaal, ergens halverwege. Ik vond het podium ook wel erg leuk met die schermen ook boven the stage. Fijn om te lezen dat je ook zo genoten hebt. Was overigens wel blij dat hij z’n haar weer geknipt had want dat hele lange was echt te erg….


Ja, met dit kapsel was het echt weer Good Old Brian; dat was ook het eerste wat ik dacht toen hij op kwam: hee z’n haar zit mooi! 📣
Maar dat lange haar was altijd nog veel stukken beter dan helemaal kaal (2006).

Ik vond de show ook goed; mooie filmeffecten op de schermen!
Ook leuk dat we van te voren met die filmpjes geentertaind werden: wat was dat meisje met dat venster uberschattig!!! Vond precies zo’n stijl als Coraline.

*Sigh…* ik heb nog drie dagen nagenoten en ik geniet nog steeds na; al zijn we nu net terug van Rammstein.
Ik hou gewoon van Placebo, ik hou gewoon van Brian Molko; BM is toch een beetje mijn held 😄


Rammstein was trouwens behoorlijk flabbergasting: de halve avond met m’n bek wijd open en de andere helft van “whiieeeh! Ik zie sterretjes!” 📣

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 141 ] 06 December 2009 11:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Mark-Ster - 06 December 2009 12:40 PM

Anouk woensdag 2-12 in Ahoy’ ............................... SLECHT !Meer kan ik er niet over kwijt maar foei foei foei foei foei. Zonde van het geld en niet voor HH vatbaar

Meen je dat echt? Ik was zo jaloers op iedereen die ging! Anouk is echt zo’n beest live!
Maar vertel??

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 142 ] 07 December 2009 12:04 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

RAMM-STEIN!!! *zit nog in een meebrul modus*

Helaas Heidi niet gezien ondanks smsje, al stonden we blijkbaar niet zoveel van elkaar af.
Heidi zag sterretjes, en ik zag eruit als pek met veren (beter gezegd, zeepsop met papiersnippers), heb de souverniers nog in mijn bh zitten :tong:
Geen zeep in je mond Heidi, als die de halve tijd open stond? 😉

Hoop dat ik nu kan slapen!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 143 ] 07 December 2009 12:33 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Scarletwoman - 07 December 2009 12:04 AM

RAMM-STEIN!!! *zit nog in een meebrul modus*

Helaas Heidi niet gezien ondanks smsje, al stonden we blijkbaar niet zoveel van elkaar af.
Heidi zag sterretjes, en ik zag eruit als pek met veren (beter gezegd, zeepsop met papiersnippers), heb de souverniers nog in mijn bh zitten :tong:
Geen zeep in je mond Heidi, als die de halve tijd open stond? 😉

Hoop dat ik nu kan slapen!

Daar stond ik net een meter achter; maar toen vriendin gezien had wat ik niet had gezien, namelijk waar uit precies al dat zeepsop komt, wist ik de link wel te leggen en waren het niet zomaar onschuldige zeepvlokjes meer en was ik er niet treurig om dat ik er net niet in stond 😉
Maar de confetti hebben we wel gehad.
Was echt een vette show!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 144 ] 07 December 2009 08:37 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Even voor alle Rammstein fans.. ik hoorde net op de radio dat ze op pinkpop gaan komen..

  [ # 145 ] 07 December 2009 10:14 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Durske - 07 December 2009 08:37 AM

Even voor alle Rammstein fans.. ik hoorde net op de radio dat ze op pinkpop gaan komen..

O, dus daarom zei iemand dat ie deze week kaartjes ging kopen!
Het verbaasde mij al dat die voorverkoop steeds vroeger begon.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 146 ] 07 December 2009 10:20 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Durske - 07 December 2009 08:37 AM

Even voor alle Rammstein fans.. ik hoorde net op de radio dat ze op pinkpop gaan komen..

Dat gerucht gaat al langer rond, maar blijkbaar is het nu definitief! Kijken of ik dan ook kan gaan!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 147 ] 08 December 2009 12:54 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Vanavond Marilyn Manson in de Heineken Music Hall.
De beste man was ladderzat en naar mijn idee enigzins upset, maar m.n. dat laatste zorgde wel voor een waanzinnige energie in de show!
Veel stevige nummers, veel van zijn laatste album, veel lichteffecten en stroboscopes, weinig of geen acts op zich, maar gewoon veel stevige rock. Mijn absolute hoogtepuntje was Coma White direct gevolgd door Coma Black (This was never my world, you took the angel away…) Het was alsof hij ter plekke stierf. Tearing! Vooral de laatste noot. He cried his heart out.

De zaal was muzikaal geweldig en ook qua sfeer zat het helemaal goed. Wat een geweldig publiek. Ik hoorde verschillende mensen de vergelijking met gisterenavond Rammstein maken die er ook waren geweest en als het om sfeer gaat, werd een kleinere zaal unaniem verkozen boven de massaliteit van een stadion.
En eerlijk gezegd kan ik dat alleen maar beamen; hoe vet de show gisteren ook was, de sfeer vanavond was fijner. Opzwepend, geweldig publiek.

O ja; er zijn weer de nodige microfoons doorheen gegaan 😉

[ Gewijzigd: 08 December 2009 01:25 AM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 148 ] 08 December 2009 07:11 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Heidi - 08 December 2009 12:54 AM

Vanavond Marilyn Manson in de Heineken Music Hall.
De beste man was ladderzat en naar mijn idee enigzins upset, maar m.n. dat laatste zorgde wel voor een waanzinnige energie in de show!
Veel stevige nummers, veel van zijn laatste album, veel lichteffecten en stroboscopes, weinig of geen acts op zich, maar gewoon veel stevige rock. Mijn absolute hoogtepuntje was Coma White direct gevolgd door Coma Black (This was never my world, you took the angel away…) Het was alsof hij ter plekke stierf. Tearing! Vooral de laatste noot. He cried his heart out.

De zaal was muzikaal geweldig en ook qua sfeer zat het helemaal goed. Wat een geweldig publiek. Ik hoorde verschillende mensen de vergelijking met gisterenavond Rammstein maken die er ook waren geweest en als het om sfeer gaat, werd een kleinere zaal unaniem verkozen boven de massaliteit van een stadion.
En eerlijk gezegd kan ik dat alleen maar beamen; hoe vet de show gisteren ook was, de sfeer vanavond was fijner. Opzwepend, geweldig publiek.

O ja; er zijn weer de nodige microfoons doorheen gegaan 😉

Oeh, heb jij even een leuek maand 😉! Fijn dat het allemaal zo tof was 😊. Ik ga donderdag voor de tweede keer in mijn leven naar een echt concert (ik schaam mij diep 😉), het eerste was van de Tsjechische band Chinaski (6 jaar geleden ofzo) en in januari ga ik naar Epica in Arnhem :D!

  [ # 149 ] 08 December 2009 07:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Marik - 08 December 2009 07:11 PM
Heidi - 08 December 2009 12:54 AM

Vanavond Marilyn Manson in de Heineken Music Hall.(...)

Oeh, heb jij even een leuek maand 😉! Fijn dat het allemaal zo tof was 😊. Ik ga donderdag voor de tweede keer in mijn leven naar een echt concert (ik schaam mij diep 😉), het eerste was van de Tsjechische band Chinaski (6 jaar geleden ofzo) en in januari ga ik naar Epica in Arnhem :D!

Ja, de timing had wat beter gekund 😉 maar daar heb je weinig over te zeggen als het tourschema bekend wordt. Kan je wel vertellen dat het een lang feestweekend was; met veel vrije dagen, maar vanmorgen toch met een brak hoofd mijn bed uitgekomen om toch weer om kwart voor acht op mijn werk te zijn. Gelukkig kon ik me vandaag bezig houden met de gemeente brede “clean desk” policy, dus het is goedgekomen.

Ik lees overigens wisselende kritieken; tja, ik had MM ook weleens in zijn hoogtijdagen willen zien. Nu is het toch vooral iets van: je weet dat je een kaartje koopt voor het complete plaatje, dus inclusief sterallures of een show die veel te laat begint. In elk geval heb ik me prima vermaakt gisterenavond en met mij nog een hele hoop mensen en daar gaat het dan ook om 😉

[ Gewijzigd: 08 December 2009 07:22 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 150 ] 08 December 2009 07:47 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Zeg Heidi, wat vond jij eigenlijk van het voorprogramma van Rammstein, Combichrist?
Onwijs elektronisch (zal me niet verbazen als die 2 drummers alleen maar voor de sier waren), onduidelijke zang en super creeps maar ik vond het toch wel iets hebben! (Btw. op studio versies kan ik de zanger wel verstaan…)

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

‹ First  < 8 9 10 11 12 >  Last ›
10 of 19