12 of 19 | ‹ First  < 10 11 12 13 14 >  Last ›
Het laatste…. concert!
  [ # 166 ] 17 May 2010 06:36 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

Mijn laatste was Pink in Ahoy, dat was ook echt super hoor, jammer van Gaga maar ik ga in de herkansing in november.

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 167 ] 18 May 2010 05:33 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Caro Emerald en K’s Choice op Dauwpop….. beide super!

  [ # 168 ] 23 May 2010 11:09 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Mr a balladeer (a.k.a. Marinus de Goederen) en Benjamin Winter in de kleine zaal van Luxor Live. Marinus was weer zo goed, Nightmare on Elmstreet was echt geweldig. (Over de moord op John F Kennedy, vanuit het oogpunt van Jackie. Hij liet radiofragmenten horen van die dag, de hele zaal was stil.) Benjamin Winter was vooral heel druk, haha, maar wel heel leuk. Met als hoogtepunt Daisy, over z’n dochtertje, in het Engels én Nederlands. Echt hilarisch, halverwege wist ie de tekst niet meer: “Ohoh.. I forgot the line..”

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 169 ] 23 May 2010 03:40 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

Mijn laatste concert was Alicia Keys in het Gelredome op 8-5-2010. Erg goed!!

  [ # 170 ] 04 July 2010 11:36 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik ben net terug van Anouk in het Westerpark. Weer fantastisch! Sowieso de beste pop/rock-zangeres van Nederland in mijn ogen.

  [ # 171 ] 19 September 2010 02:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

en schop het topic weer ffkes omhoog

ben gister naar a night to remember geweest in de brabant hallen samen met mijn ouders en mijn beste vriendin (ouders en zus hadden kaarten gewonnen

het was echt geweldig om de oude nummers van the 80’s weer eens te horen
de artiesten die optraden waren:
TPau bekend van China in your hand , heart & soul
Nik Kershaw bekend van I won’t let the sun go down on me, the riddle
Paul young bekend van love of the commom people, senza una donna (hij was echt zo teut als een konijn op het podium en was dus ook echt niet te verstaan)
Marc Almond bekend van tainted love, something’s gotten hold of my heart

en Rick Astley bekend van natuurlijk never gonna give you up
en rick was de afsluiter van het feest maar wat een afsluiter zeg wat kan hij zingen en hij ziet er nog beter uit dan toen in 1987 (ok ik was 10 toen)
maar het was een heerlijke avond genieten

hier impressie van het laatste nummer


https://www.youtube.com/watch?v=RzRok9Ie_ls

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 172 ] 20 September 2010 09:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Net terug van een fantastisch concert van Cor Bakker en Brigitte Kaandorp. Mooie mix van leuke en mooie liedjes van Brigitte zelf en andere artiesten. Zo zong ze prachtige uitvoeringen van Geen Kind Meer, Het Is Over en My Funny Valentine. Uiteraard kwam ook haar klassieker Andries Knevel voorbij en haar bijna-klassieker Ik Heb Een Heel Zwaar Leven. Echt een aanrader als je zin hebt in een avond mooie en goed uitgevoerde muziek. Helaas spelen ze maar heel weinig voorstellingen. Het is de bedoeling dat Cor Bakker ook met andere gasten het theater in gaat. Ben erg benieuwd wie er nog meer op zijn lijstje staan.

  [ # 173 ] 04 October 2010 10:50 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2010-09-06

Mijn laatste concert was een theater concert van de 3js & daarvoor het concert van Danny de Munkin HMH.
30 oktober naar het nieuwe Concert van de 3js in HMH.

  [ # 174 ] 06 October 2010 03:18 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2010-10-06

Mijn laatste concert was ook een theaterconcert van de 3Js, en ook ik ga naar ze in de HMH! Mijn laatste “grote” concert is alweer even geleden: Tina Turner in Antwerpen begin vorig jaar!

  [ # 175 ] 06 October 2010 03:20 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Nou dat zijn er 2:
Afgelopen zondag Guns ‘n Roses en de dag erna Supertramp.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 176 ] 06 October 2010 04:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Marilena - 06 October 2010 03:20 PM

Nou dat zijn er 2:
Afgelopen zondag Guns ‘n Roses en de dag erna Supertramp.

En hoe waren die? En met welke oorspronkelijke leden? Begreep dat Breakfast in A. van Supertramp opnieuw uit is met live opnamen op een tweede CD.

  [ # 177 ] 06 October 2010 06:18 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Guns ‘n Roses is niet meer wat het geweest was, alleen Axl is nog over maar goed, het is een van Ronny zijn jeugdhelden dus vandaar dat we gegaan zijn. Best een goede show hoor, we moesten bijna anderhalf uur wachten op Diva Axl maar de show duurde ook meer dan 2 uur.

Supertramp was weer heel anders, heerlijke muziek, super gezongen en gewoon lekker om naar te luisteren. Een van de originele zangers was er inderdaad niet bij (die met die hoge stem, weet zijn naam even niet uit mijn hoofd) daarvoor hadden ze 2 andere mensen. Maar verder zo goed als de hele originele bezetting

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 178 ] 09 October 2010 07:44 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik ben gister naar het mooiste concert geweest wat ik ooit heb gezien: Tori Amos met het Metropole Orkest. Wow wow wow wat was dit goed. Tori had nog nooit met een orkest opgetreden, dus dat maakte het allemaal zo uniek om bij aanwezig te mogen zijn. Ook veel protesten tegen het nieuwe kabinet, omdat zij de subsidiekraan dicht draaien voor het Metropole. Tori er nog een geïmproviseerd nummer aan met teksten als: if I could breathe I would breathe some music into this government. In het begin werd ons ook gevraagd door de dirigent of we allemaal 20 seconden stil wilden zijn en ons voor konden stellen dat er geen muziek meer was. Die onderliggende emotionele laag tijdens het concert maakte het nog allemaal net even bijzonderder. Wat ook bijzonder was is dat Tori de eerste drie nummers aan het eind nog een keer zong. Ze was niet tevreden of haar eigen prestatie en omdat deze show opgenomen wordt voor radio wilde ze het nog een keer doen. Hier een paar filmpjes:

https://www.youtube.com/watch?v=HYPwYh79V6w
https://www.youtube.com/watch?v=lIR9w4N2BHM
https://www.youtube.com/watch?v=Ytnw4hehLpM

  [ # 179 ] 10 October 2010 08:00 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ooh Tori is zo waanzinnig! Het is nog steeds een jeugdheldin!
Ik kan me voorstellen dat dit een prachtig concert moet zijn geweest, zeker met die onderliggende laag erin; Tori is sowieso érg goed ook live on stage.
Zelf ben ik gisteren niet geweest; het laatste concert wat ik van haar zag, was dit voorjaar en dat vond ik allemaal nogal wat snel. Een vriendin heeft het me nog wel gevraagd, maar ik heb nee gezegd…
Gezien tijd en drukte van leven een goede keuze, maar goed… het was vast ontzettend goed geweest!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 180 ] 11 October 2010 08:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Mijn laatste concert was musicalsterren dichterbij in hotel de heerlickheijd te ermelo

en mijn god wat was dat prachtig zeg
heel intiem met alleen piano als begeleiding zongen charly, rene van kooten, michelle splietelhof en maud nummers die zeer persoonlijk waren
zodat er bij mij regelmatig het kippenvel meters hoog stond
zo zong maud voor het eerst weer het nummer dat ze ook zong toen ze haar vader verloor en charly zong het nummer wat hij voor tanja jess heeft gezongen op hun bruiloft

Michelle zong een prachtig nummer uit zorro en een nog mooier nummer van scot allan

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

‹ First  < 10 11 12 13 14 >  Last ›
12 of 19