3 of 3 |  < 1 2 3
Verslag Kuifje zaterdagmiddag 19 mei 2007 (Errrrg lang en bevat spoilers)
  [ # 31 ] 20 May 2007 10:46 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Jeetje Lance wat erg!!!! Je hebt het echt niet getroffen met de mensen om je heen, zeg!
Achter mij zaten 4 oudere mensen, en ook naast mij zaten oudere mensen en die heb ik niet gezien of gehoord. Mijn eigen kinderen weten dat als ze zich niet gedragen, ze nooit meer mee mogen. Dus die kijken wel uit. Andere kinderen in m’n omgeving gedroegen zich ook voorbeeldig, dus het ligt er echt aan waar je zit!
Oh ja, ik heb gisteren trouwens wel 2x een flits gezien vanaf 1e balkon en dacht gelijk: AFPAKKEN DIE CAMERA!!!!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 32 ] 21 May 2007 08:08 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

Ik ben zaterdagavond geweest en vond het een geweldige voorstelling. In veel opzichten sluit ik me bij de vorige schrijvers aan 😉
Wij hadden een showstop vlak na het begin, het beeld kwam niet omhoog en ja, daar draait in feite de voorstelling om.
Ook stond even de muziek te hard, dus hield mijn hart vast, maar gelukkig werd dit prima bijgesteld.

Ik vond het een topcast!
Jansen en Jansen zijn briljant, het zal mijn humor wel zijn denk ik zo :nerd:

Even over de kids, sorry, maar het ligt aan de ouders, ook mijn kids weten dat ze niet mogen kleppen en doen en er wordt zeker niet gesnoept onder een voorstelling!
Trouwens, de voorstelling was zo spannend en mooi, dat ze als het ware aan de lippen hingen van de acteurs en ogen en oren te kort kwamen.

Mijn jongste is 8, die kroop toch wel regelmatig op schoot omdat ze het wel een beetje eng vond.

Als ik de kans krijg, ga ik zeker nog een keertje!

  [ # 33 ] 21 May 2007 06:34 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2005-01-31

Ik vind Jansen en Jansen ook briljant, zeker Dick Cohen, het is à³à³k mijn humor hoor.

Veronique

  [ # 34 ] 22 May 2007 03:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

De humor van Jansen en Janssen is ook absoluut mijn humor, maar in het rijtje van de hoofdpersonen vallen deze twee toch helemaal onderaan. Ik vond ze namelijk niet goed genoeg als je het vergelijkt met hoe het had kunnen zijn.

  [ # 35 ] 22 May 2007 03:22 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2005-01-31

Ik denk dat dat toch een beetje aan Walter Baele ligt, die vond ik nl. ook niet zo goed.

Veronique

  [ # 36 ] 22 May 2007 05:36 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2006-11-24

Heb daarnet een reportage gezien op de rode loper over de 1ste try- out in Nederland, en het moet gezegd worden, zelfs op tv zag het er al INDRUKWEKKEND uit, ik vond de waterval ( ondakns ik ervoor vreesde) ér fantastisch uitzien ( en dit was dan nog maar op televisie). Zo kregen we ondermeer de station, zonnetempel, trek in Peru en watervalscène te zien + de finale. Echt mooi!

   Handtekening   

Impossible is only a word

  [ # 37 ] 22 May 2007 05:58 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

En lang leve de gsm voor tip dat het kwam en de video voor opname :-D

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 38 ] 22 May 2007 11:23 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De premiere was wederom geweldig.

En hulde aan het premierepubliek; geen meeklap heb ik gehoord met Haddock in de dodencel. Er is dus weldegelijk een verschil in beleving tussen bobo’s en andere genodigden en bijstandspubliek.

En voor de grote musicals geldt: er kan er maar 1 de beste oorspronkelijke Nederlandse musical zijn, en dat is Kuifje-De Zonnetempel.

[ Gewijzigd: 22 May 2007 11:26 PM by Jeroen ]
 < 1 2 3
3 of 3