9 of 9 | ‹ First  < 7 8 9
Wat is de slechtste musical die je gezien heb ?
  [ # 121 ] 19 October 2007 10:59 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2007-10-10

idd hair is niet echt een geslaagde musical :roll:

  [ # 122 ] 21 October 2007 11:02 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2006-03-28

Met afstand: The Lion King in Scheveningen, maart 2006. Na de prachtige entree stortte de boel wat mij betreft volledig in. Een nootje missen hier en daar vind ik geen probleem, maar er werd hier regelmatig tenenkrommend slecht en vals gezongen. Ook het matige en ongeinspireerde acteerwerk en de flauwe klungelige balletten vielen zwaar tegen. Dat is de laatste keer geweest dat ik me door een hype heb laten meeslepen…

  [ # 123 ] 21 October 2007 11:13 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  46
Geregistreerd  2006-12-19

The Wiz. Wat een aanfluiting! Geen verhaallijn, slechte scenes aan elkaar geplakt, slecht decor enz. Onvoorstelbaar dat ik niet in de pauze weg ben gegaan maar ja, het was een cadeau :-D

   Handtekening   

Groetjes, Marloes
www.marloes.info

“In everything you do, always be yourself” - Billy Elliot

  [ # 124 ] 21 October 2007 11:15 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

rrrick - 21 October 2007 11:02 AM

Met afstand: The Lion King in Scheveningen. Na de prachtige entree stortte de boel wat mij betreft volledig in. Een nootje missen hier en daar vind ik geen probleem, maar er werd hier regelmatig tenenkrommend slecht en vals gezongen.

En daar sluit ik me helemaal bij aan….

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 125 ] 21 October 2007 11:17 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

@ rrrick: Allereerst welkom op het forum (al ben je al langer lid, je hebt nooit iets gepost 😉).

En eh, je moet toch altijd naar een musical gaan omdat je het zelf wil?
Niet omdat het een zogenaamde “hype” is?
Maar dat moet je met niets doen in t leven.
En in hoeverre was The Lion King een hype dan.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 126 ] 21 October 2007 11:17 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik wil het niet de slechtse musical noemen die ik gezien heb, maar ik vond de Nederlandse Hair wel slecht hoor. Aan het enthousiasme en het niveau van de cast lag het niet maar wel aan het concept en aan het zogenaamd naar de voorgrond tillen van het verhaal. Ook begreep ik niet echt waarom Jorrit Ruijs de hoofdrol van Claude had. Hij kon geweldig dansen maar vocaal en qua spel vond ik hem te zwak om een hoofdrol te dragen. Ik had liever Mattijs Wessels in die hoofdrol gezien.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 127 ] 21 October 2007 11:20 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

(ben ik blij dat ik niet naar Hair ga :tong: ben ik meteen mijn mooie herinnering aan “de laatste” in Rotterdam kwijt…).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

‹ First  < 7 8 9
9 of 9