6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
Wicked naar Nederland?
  [ # 76 ] 01 June 2008 01:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Klinkt inderdaad goed

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 77 ] 01 June 2008 02:37 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Je moet de comments onder dat filmpje ook eens lezen, best leuk. Amerikanen die haar geweldig vinden, ook al verstaan ze er geen woord van, en die willen dat ze naar Broadway komt…en natuurlijk een hoop Duitsers en NL’ers die allemaal trots zijn 😉

Super optreden!

  [ # 78 ] 01 June 2008 10:04 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  181
Geregistreerd  2006-10-01

Ik weet niet of iemand Willemijn gezien heeft, maar ik vind haar fan-tas-tisch!!! Ik herkende haar eerst niet eens op het toneel (en nee, dat kwam niet alleen omdat ze groen was, maar ook door haar fantastische spel) en ik kreeg wel degelijk kippenvel van haar. Wat kan die vrouw zingen!
Ik ben sowieso voor Willemijn!

  [ # 79 ] 01 June 2008 10:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Ik ook hoor, ze is geweldig goed!

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 80 ] 01 June 2008 10:31 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-12-21

Crazy/Beautiful - 01 June 2008 10:04 PM

Ik weet niet of iemand Willemijn gezien heeft, maar ik vind haar fan-tas-tisch!!! Ik herkende haar eerst niet eens op het toneel (en nee, dat kwam niet alleen omdat ze groen was, maar ook door haar fantastische spel) en ik kreeg wel degelijk kippenvel van haar. Wat kan die vrouw zingen!
Ik ben sowieso voor Willemijn!

Ja, ik heb haar gezien en hoe goed Pia ook is, Willemijn vind ik nog veeeeeel beter!!!! Ik hoop echt dat ze ooit Elphaba in Nederland mag spelen. En dan Suzan als Glinda, dat is een superkoppel 😉

  [ # 81 ] 05 June 2008 11:33 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Jeap - 01 June 2008 06:24 PM
IngeG - 01 June 2008 02:37 PM

Je moet de comments onder dat filmpje ook eens lezen, best leuk. Amerikanen die haar geweldig vinden, ook al verstaan ze er geen woord van, en die willen dat ze naar Broadway komt…en natuurlijk een hoop Duitsers en NL’ers die allemaal trots zijn 😉

Super optreden!

ja idd haha. een v.d. reacties was zelfs: ‘Idina pack your backs! Pia is coming!” haha. ik vind dit fragment ook he-le-maal waanzinnig. eerlijk gezegd veel beter dan willemijn verkaik; van haar krijg ik geen kippenvel en van pia wel! pia kan de tekst ook altijd echt goed overbrengen vind ik…heel overtuigend!

Als dat het commentaar was kwam het vast niet uit een Engelstalig land : het is “pack your bags” en niet “pack your backs”

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 82 ] 05 June 2008 04:26 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Mo - 05 June 2008 11:33 AM
Jeap - 01 June 2008 06:24 PM
IngeG - 01 June 2008 02:37 PM

Je moet de comments onder dat filmpje ook eens lezen, best leuk. Amerikanen die haar geweldig vinden, ook al verstaan ze er geen woord van, en die willen dat ze naar Broadway komt…en natuurlijk een hoop Duitsers en NL’ers die allemaal trots zijn 😉

Super optreden!

ja idd haha. een v.d. reacties was zelfs: ‘Idina pack your backs! Pia is coming!” haha. ik vind dit fragment ook he-le-maal waanzinnig. eerlijk gezegd veel beter dan willemijn verkaik; van haar krijg ik geen kippenvel en van pia wel! pia kan de tekst ook altijd echt goed overbrengen vind ik…heel overtuigend!

Als dat het commentaar was kwam het vast niet uit een Engelstalig land : het is “pack your bags” en niet “pack your backs”

Scherp! Maar, de boodschap is duidelijk: Pia zou de rol aankunnen (vocaal!). Ik snap dat ze te oud is, en ik heb filmpjes gezien waarin ook word gezegd dat haar stem ook volwassener klinkt dan die van Willemijn (mede door haar vibrato). Ik zie Willemijn het doen, maar eerst moet Joop de ballen krijgen om de show naar Nederland te halen. Het verhaal heeft wel te maken met The Wiz, maar niet op zo’n manier dat je denkt dat het genadeloos gaat floppen.

Ben benieuwd wie de opvolger gaat worden van Tarzan, als deze eindelijk het Circustheater uitslingerd! 😊 grapje! Maar gezien het bijtekenen van Chantal Janzen gaat dat nog wel even duren. Daarbij, ik vond Bente veel leuker dan Chantal, veel natuurlijker, spontaner en vooral vocaal veeeeeeeeeeeeeel krachtiger. Van haar “van zo ver” vloog ik bijna achter in de stoel (en wij zaten op de ring). Maarrgooed, ik drijf af..

Willemijn = super , Pia = super en Wicked = helemaaaaaal super!

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

‹ First  < 4 5 6
6 of 6