9 of 9 | ‹ First  < 7 8 9
Rode Loper actie Sunset Boulevard.
  [ # 121 ] 11 October 2008 01:35 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Marilena - 11 October 2008 11:51 AM

Blij dat jullie het naar je zin hebben gehad, hoe was het langs de loper, beetje goed te doen? Je moet toch altijd ruim van te voren aanwezig zijn dus ik kan me voorstellen dat het dan lang staan en wachten is. Nog foto’s gemaakt?

Het was fris, maar prima te doen langs de rode loper. Foto’s maken is bij Carre in mijn ogen bijna onmogelijk, ook al heb ik het natuurlijk wel geprobeerd. De professionele fotografen staan voor de BN’ers rechts en wij staan links,  aan de overkant van de straat. Ze draaien dus echt naar de profs en dan is het voor ons moeilijk om foto’s te maken. Gelukkig waren er een aantal die wel draaiden waaronder Erwin van Lambaart, Joop vd Ende , Oren en Celine. En natuurlijk de Josephs, die volgens mij ook het record “op de rode loper staan omdat iedereen ze wil spreken/fotograferen” hebben verbroken.

Wat wel jammer is, is dat je de kaarten enigszins aan de late kant krijgt. Dat is begrijpelijk, want zodra je de kaarten hebt ga je naar binnen, maar naar de wc gaan is er niet meer bij. En dat is soms nog wel eens noodzakelijk 😊

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 122 ] 11 October 2008 01:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

rineke - 11 October 2008 01:35 PM
Marilena - 11 October 2008 11:51 AM

Blij dat jullie het naar je zin hebben gehad, hoe was het langs de loper, beetje goed te doen? Je moet toch altijd ruim van te voren aanwezig zijn dus ik kan me voorstellen dat het dan lang staan en wachten is. Nog foto’s gemaakt?

Het was fris, maar prima te doen langs de rode loper. Foto’s maken is bij Carre in mijn ogen bijna onmogelijk, ook al heb ik het natuurlijk wel geprobeerd. De professionele fotografen staan voor de BN’ers rechts en wij staan links,  aan de overkant van de straat. Ze draaien dus echt naar de profs en dan is het voor ons moeilijk om foto’s te maken. Gelukkig waren er een aantal die wel draaiden waaronder Erwin van Lambaart, Joop vd Ende , Oren en Celine. En natuurlijk de Josephs, die volgens mij ook het record “op de rode loper staan omdat iedereen ze wil spreken/fotograferen” hebben verbroken.

Wat wel jammer is, is dat je de kaarten enigszins aan de late kant krijgt. Dat is begrijpelijk, want zodra je de kaarten hebt ga je naar binnen, maar naar de wc gaan is er niet meer bij. En dat is soms nog wel eens noodzakelijk 😊

Wij hadden nog tijd genoeg om naar de wc te gaan hoor! En hebben daarna nog zeker 10 minuten gezeten voor de voorstelling begon! En die rode loper… tja, het hoort erbij, het was voor ons vieren (in een vrolijke bui) meer een soort vleeskeuring 😄

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

  [ # 123 ] 11 October 2008 02:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Haha, dan ben ik ws toch nog te lang aan het dralen geweest….... Oh ja, ik heb ook nog even met John gesproken!

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 124 ] 11 October 2008 06:00 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Musicalworld super bedankt! Het was geweldig. Alles was goed geregeld en het was echt een eer om erbij te zijn.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 125 ] 11 October 2008 06:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Kat - 11 October 2008 01:48 PM

Wij hadden nog tijd genoeg om naar de wc te gaan hoor! En hebben daarna nog zeker 10 minuten gezeten voor de voorstelling begon! En die rode loper… tja, het hoort erbij, het was voor ons vieren (in een vrolijke bui) meer een soort vleeskeuring 😄

Vlees en kleding-keuring inderdaad!
Wat een creaties hadden sommige mensen toch *lol*
Ik vond het wel koud, en zere voeten, maar we hebben wel lol gehad met z’n viertjes (Fleur, Sebas, Jouke en ik) dus het was te doen!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 126 ] 11 October 2008 11:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

Ook ik (zoals veertje zij) was erbij TNX musicalworld het was echt kei tof… en zeker complimenten aan stage alles was perfect geregeld. we hadden mooie plaatsen (miste een stukje van het toneel maar dat stoorde niet we haddden de show toch al gezien en konden de missende stukken dus goed visualiseren)

ook de afterparty was kei gezellig, Robin, Fleur en veertje TNX voor de toffe avond!

In het andere sunset topic heb ik mijn verslagje geplaatst

http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/10464/P75/

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 127 ] 12 October 2008 09:10 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Fijn dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben gehad!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 128 ] 12 October 2008 09:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ik zag Vera, Fleur, Sebas en me zelf net bij OZNJ in dat steukje over de premerie van Sunset, op de rode loper

  [ # 129 ] 12 October 2008 10:20 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

jouke - 12 October 2008 09:14 PM

ik zag Vera, Fleur, Sebas en me zelf net bij OZNJ in dat steukje over de premerie van Sunset, op de rode loper

Heb jij mij ook gezien? Ik heb mezelf niet eens gezien! Volgens Vera had ik twee fototoestellen voor mijn hoofd 😄

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

‹ First  < 7 8 9
9 of 9