Voorstellingen Dirty Dancing dinsdag 14 en donderdag 16 oktober afgelast, woensdag 15 oktober gaat wel door
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Voorstellingen Dirty Dancing dinsdag 14 en donderdag 16 oktober afgelast,
woensdag 15 oktober gaat wel door

Dinsdag 14 oktober en donderdagavond 16 oktober, zijn de voorstellingen van de theaterproductie Dirty Dancing afgelast, wegens een blessuregolf bij de cast.
Drie dames die allemaal de hoofdrol van Baby (Frances Houseman) spelen zitten in de lappenmand. De eerste Baby, Jette Carolijn van den Berg, heeft een dansblessure. Haar understudy Daphne Denters heeft een scheurtje in haar middenvoetsbeentje. En de tweede stand-in Natasha de Jong heeft een ruggenwervel die overbelast is. Alledrie de dames staan onder strikte doktorsbehandeling.

De voorstelling van woensdag 15 oktober gaat wel door. Vanaf vrijdag 19 oktober wordt het speelschema weer regulier hervat.
Degenen die kaartjes hebben voor dinsdag of donderdag worden door TopTicketLine geinformeerd en kunnen hun kaartje kosteloos omboeken.

Voor meer informatie bel: 0900 300 5000 (45cpm).

Bron: http://www.musicals.nl

  [ # 1 ] 15 October 2008 10:10 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  46
Geregistreerd  2006-12-19

Is er bekend wie er vanavond Baby speelt?

   Handtekening   

Groetjes, Marloes
www.marloes.info

“In everything you do, always be yourself” - Billy Elliot

  [ # 2 ] 15 October 2008 10:51 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Ik had begrepen dat Eleanor Bergstein (met dat ontplofte kapsel) vanavond zelf op gaat als Baby omdat toch à­emand moet spelen.

Dit hele bericht slaat echt nergens op. Ziek is ziek denk ik dan, waarom kan dan iemand op woensdag wel spelen en op donderdag niet?

  [ # 3 ] 15 October 2008 10:53 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  46
Geregistreerd  2006-12-19

Tja mijn idee Lance. En ik ga dus vanavond…. Ben heel benieuwd wat me te wachten staat :-D

   Handtekening   

Groetjes, Marloes
www.marloes.info

“In everything you do, always be yourself” - Billy Elliot

  [ # 4 ] 15 October 2008 11:41 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Elphie - 15 October 2008 10:53 AM

Tja mijn idee Lance. En ik ga dus vanavond…. Ben heel benieuwd wat me te wachten staat :-D

Vanavond gaat Jette Carolijn v/d Berg op.
Aangezien zij een dansblessure heeft bouwt zij rustig op. Vandaar dat ze ws vandaag wel speelt en gisteren en donderdag niet, simpel weg omdat het lichamelijk te zwaar is!

  [ # 5 ] 16 October 2008 08:16 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  46
Geregistreerd  2006-12-19

Bedankt Niels. Jette ging inderdaad gewoon op. Verslag staat inmiddels op mijn weblog 😊

   Handtekening   

Groetjes, Marloes
www.marloes.info

“In everything you do, always be yourself” - Billy Elliot