2 of 2 |  < 1 2
In the Heights naar Londen
  [ # 16 ] 05 February 2016 06:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

En weer verlengd, nu tot eind oktober.

  [ # 17 ] 05 February 2016 09:03 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Toen ik afgelopen dinsdag middag bij deze voorstelling was, zaten er maar 80(!!) mensen in de zaal (waar er 500 in passen..)
Hopelijk halen ze deze middag eruit. Want het was echt genant leeg en voor de acteurs absoluut niet te doen.
Viel ook niet mee dat er 5 understudys op waren. Drie waren er erg goed, twee iets minder helaas.

  [ # 18 ] 06 February 2016 12:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Das wel heel weinig. Toevallig was ik net tickets aan het zoeken en zag ik dat bij TKTS ze voor 25 pond ipv 49,50 staan. In hoeverre dat een prijs is die klopt met de echte ‘normale’ prijzen weet ik niet, ligt er ook aan waar je zit denk ik.
Daarna ging ik echter op de website van ITH kijken en daar lijkt de kaartverkoop goed te lopen.

  [ # 19 ] 06 February 2016 02:32 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik had via theatermonkey.com een kortingsactie gevonden en maar 12 pond betaald voor een kaartje op rij H. Maar kreeg een upgrade naar rij B. Aangezien er dus praktisch niemand zat.

Wel goed om te horen dat het verder wel goed loopt. Want het was echt een toffe voorstelling.

  [ # 20 ] 06 February 2016 03:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Das een goeie, meteen even op theater monkey gekeken.
Wel veel kortingsacties beschikbaar!

  [ # 21 ] 30 May 2016 06:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

dokter_P - 05 February 2016 09:03 PM

Toen ik afgelopen dinsdag middag bij deze voorstelling was, zaten er maar 80(!!) mensen in de zaal (waar er 500 in passen..)
Hopelijk halen ze deze middag eruit. Want het was echt genant leeg en voor de acteurs absoluut niet te doen.
Viel ook niet mee dat er 5 understudys op waren.

Voor de matinĂ©e afgelopen dinsdag gold eigenlijk hetzelfde. Ik had wel de indruk dat er wat fans in de zaal zaten, in ieder geval werd er door een aantal groepjes erg enthousiast gereageerd. Ikzelf wist niet zo goed wat ik van de show moest vinden, het is niet slecht maar vond het soms lastig te volgen omdat het verhaal van de een op de ander overspringt. Wel opzwepende feel-good-muziek, dans was erg energiek… Aan de spelers ligt het m.i. niet.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 22 ] 19 August 2016 07:31 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Een week of twee geleden kwam mij ineens aan het licht dat Emma Kingston (In the Heihts SWPH-run, Les Miserables) was ingevlogen om in te vallen bij In the Heights. Balen, want ik was op vakantie in NL.
Nu is de cast van In the Heights in het King’s Cross Theatre vanaf het begin altijd een leuke warboel geweest, waarbij 8 us/covers op een avond in sommige weken meer regel dan uitzondering was.

Inmiddels twee weken verder heeft Emma de rol van Vanessa volledig overgenomen wat mij de kans gaf haar te zien shinen, aangezien ik nooit had verwacht haar meer in deze show te zien.
En hoewel de hele cast er lekker in zat gisteren, en ik deze show altijd een feestje vind, kwam ik toch speicaal voor Emma en zij wist het voor mij volledig waar te maken. Ik was al een beetje fan van haar geworden na haar run in Les Miserables, maar bij In the Heights kan ze vocaal echt heerlijk gas geven, en met de muziek en choreografie ernaast, spat ze echt van het toneel.
Voor iedereen die in Londen is; er gaan geruchten dat ITH gaat sluiten in oktober, dus pak je kans zolang het nog kan!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 23 ] 19 August 2016 07:35 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Hey, leuk zeg. Zag haar graag in Les Mis, zowel in ensemble als in de rol van Eponine als CHF er niet was.
Heb In the Heights al een aantal keer gezien, maar dit is zeker aanleiding om er nog een keer aan vast te plakken. Een feestje, deze voorstelling!

 < 1 2
2 of 2