59 of 71 | ‹ First  < 57 58 59 60 61 >  Last ›
Mamma Mia
  [ # 871 ] 26 April 2019 10:19 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Van de week gaf zij al aan dat er vandaag leuk nieuws zou komen. Wat ik toen verwachtte is zojuist naar buiten gebracht:

Vanaf vandaag wordt de rol van Tanja weer gespeeld door Anouk van Nes, delend met Sophia Wezer.

Tot wanneer dit is is nog onbekend.

Bron: Instagram Anouk van Nes

[ Gewijzigd: 26 April 2019 10:25 AM by A.musical ]
  [ # 872 ] 26 April 2019 10:45 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Zuur voor Karolien en Merel….....

  [ # 873 ] 26 April 2019 12:47 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ja maar zij zijn understudy.. Dus niet voor langere tijd eigenlijk. Alle shows zal wel te zwaar zijn voor Sophia. Ik zou Anouk nog wel graag een keer zien in de rol van Tanja. 😊

  [ # 874 ] 26 April 2019 03:01 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Klopt het nieuws wel? Ik lees er verder niks over?

  [ # 875 ] 26 April 2019 03:03 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Zeker, check haar Instastory maar;) Heb zelfs al via inbox haar speeldata:)

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 876 ] 26 April 2019 03:07 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ok dankje!

  [ # 877 ] 26 April 2019 03:36 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Elphie1984 - 26 April 2019 03:03 PM

Zeker, check haar Instastory maar;) Heb zelfs al via inbox haar speeldata:)

Zou je die kunnen delen? Wil haar heel graag nog eens zien als Tanja, vond haar 10 jaar geleden echt top.

  [ # 878 ] 26 April 2019 04:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Naar mij inboxte ze:
Het zal per week bekeken worden. Maar redelijk vast staan de vrijdagen, woensdagen, mits er een dinsdag wordt gespeeld en 3 shows in het weekend..
Ik ga in Mei op een Vrijdag en hoop ook zeker haar te treffen!

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 879 ] 26 April 2019 04:09 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Thanks. Veel plezier dan!

Wat is het overigens nou waar Sophia last van heeft?

  [ # 880 ] 27 April 2019 06:39 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Heeft iemand Anouk gisteren toevallig al gezien?:-)

  [ # 881 ] 27 April 2019 11:49 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Ja! Ik heb Anouk gezien, ze straalde en is net wat eleganter dan Sophia (die ik ook goed vind). Het was niet te merken dat ze naar kort gerepeteerd heeft en is echt een podiumbeest in Dancing Queen en Weet je moeder dat! Deze rol is op haar lijf geschreven en ik vind het tof dat ze haar beste rol tot nu toe nog een keer mag spelen.

Geweldig dat ze na twee nieuwe heupen terug is op dit niveau! Ze gaat veel spelen ook de komende tijd!

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 882 ] 27 April 2019 12:58 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Anouk van Nes na 10 jaar terug in musical MAMMA MIA!

Anouk van Nes is binnenkort te zien in de musical MAMMA MIA!. De actrice zal de rol van Tanja gaan delen met Sophia Wezer, die op dit moment herstellende is van een blessure. Het Griekse decor van de musical én het karakter van personage Tanja zijn Anouk zeker niet vreemd: tien jaar geleden vertolkte ze deze rol namelijk ook in de reizende productie van MAMMA MIA!. Ze werd hiervoor zelfs genomineerd voor een Musical Award voor Beste vrouwelijke bijrol in een grote musical. De actrice was razend enthousiast toen ze werd gevraagd om opnieuw in de huid van Tanja te kruipen: ‘Dit voelt echt als thuiskomen!’

De veelzijdige actrice is zeker geen onbekende in het musicalvak. Naast MAMMA MIA! (Stage Entertainment, seizoen 2009/2010) heeft ze ook grote musicals als CATS, Dirty Dancing, La Cage Aux Folles en De Tweeling op haar naam staan. Bij het grote publiek is ze vooral bekend als Roxy Belinfante in Goede Tijden Slechte Tijden. In MAMMA MIA! speelt ze wederom de rol van Tanja, één van de twee beste vriendinnen van hoofdpersonage Donna. Tien jaar geleden werd zij met deze rol al genomineerd voor een Musical Award in de categorie Beste vrouwelijke bijrol in een grote musical. ‘Ik heb die rol destijds met ontzettend veel plezier gespeeld,’ aldus Anouk. ‘Het is heerlijk om me weer in Tanja te verdiepen en het karakter opnieuw vorm te geven. Maar ik ben vooral erg blij en trots dat ik onderdeel ga uitmaken van deze fantastische MAMMA MIA!-familie!’

Over MAMMA MIA!
MAMMA MIA! is een komisch liefdesverhaal over alleenstaande moeder Donna en haar dochter Sophie. Sophie staat op het punt te trouwen met Sky, terwijl haar moeder met haar bruisende verleden wordt geconfronteerd door een ontmoeting met drie voormalige liefdes. Sophie die op haar bruiloft door haar echte vader wil worden weggegeven, probeert uit de vinden wie van de drie mannen dat is. Donna’s beste vriendinnen van vroeger komen voor de bruiloft naar het eiland om herinneringen op te halen aan hun tijd als het zangtrio Donna and the Dynamo’s. Met ABBA’s bekende hits als; ‘Dancing Queen’, ‘Knowing Me, Knowing You’, ‘Super Trouper’ en uiteraard ‘Mamma Mia’.

  [ # 883 ] 01 May 2019 09:56 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik ga zaterdagmiddag na een half jaartje voor de 2de keer deze voorstelling zien. Nu met veel andere spelers. In ieder geval zie ik deze keer Nurlaila als Donna ipv Antje. En verder Anouk van Nes in de rol van Tanja. En ook de rollen van Sky en pepper zullen nu anders zijn. Ben benieuwd. 😊 Iemand bijv. Kaj al gezien als sky?

  [ # 884 ] 02 May 2019 07:58 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

myrte - 01 May 2019 09:56 PM

Ik ga zaterdagmiddag na een half jaartje voor de 2de keer deze voorstelling zien. Nu met veel andere spelers. In ieder geval zie ik deze keer Nurlaila als Donna ipv Antje. En verder Anouk van Nes in de rol van Tanja. En ook de rollen van Sky en pepper zullen nu anders zijn. Ben benieuwd. 😊 Iemand bijv. Kaj al gezien als sky?

Oh en ik zie nu dat de rol van Sophie zaterdag gespeelt wordt door Stephanie ipv Jolijn haha. Iemand haar gezien?

  [ # 885 ] 02 May 2019 10:58 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

myrte - 01 May 2019 09:56 PM

Iemand bijv. Kaj al gezien als sky?

Jazeker, ik gisteren! Ik vond het fantastisch, maar moet er wel eerlijk bij zeggen dat Kaj altijd mijn favoriete Ciske is geweest…

Anouk nog eens als Tanja mogen zien was ook ontzettend speciaal. De perfecte Tanja-looks, ‘Weet je moeder dat’ alleen al was de moeite waard om deze show nog eens te zien.

Waar Antje trouwens mee bezig was weet ik niet. Op basis van gistermiddag denk ik dat je geluk hebt met Nurlaila tijdens een matinee.

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

‹ First  < 57 58 59 60 61 >  Last ›
59 of 71