4 of 39 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Wicked Londen
  [ # 46 ] 28 January 2010 12:14 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Uhm, oke, dat is verrassend! Die zag ik echt niet aankomen haha. Ben er wel benieuwd naar..hmm..

  [ # 47 ] 28 January 2010 12:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Svenn - 28 January 2010 11:41 AM

Te klein, waarom?

Eigenlijk had ik al meteen spijt van mijn opmerking. Want ik bedoel niet te zeggen dat, wanneer iemand een hoofdrol heeft gehad, diegene daarna voortaan altijd hoofdrollen moet spelen en nooit meer een bijrol mag doen. Ik zie juist graag dat musicalspelers daar een beetje in afwisselen. Maar in het geval van Lee Mead: Ik vind Joseph ook niet bepaald een rol waar je echt in kan laten zien wat je allemaal in huis hebt, daar is die rol veel te oppervlakkig voor. En ook qua zang is die rol niet echt een uitdaging. En het zelfde geldt voor de rol van Fiyero. Ik zou Lee Mead gewoon graag een keer in een echte grote rol willen zien, waarin hij echt al zijn talenten kan laten zien, want volgens mij is hij echt een groot talent! Ik wil hiermee niet zeggen dat ik Lee niet graag als Fiyero zie. Ik ben benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Want ik denk dat hij dit zeker kan!

  [ # 48 ] 28 January 2010 12:26 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Dancing through life is wel een van de geweldigste nummers uit de show! Yeeeaahh ... “the trouble with school is ... ” Ik snap wel wat je bedoelt met klein. Volgens mij hebben Aaron Tveit en Kyle Dean Massey (of Kevin Kern) ooit een keer tijdens een interview gezegt dat zij in totaal 35 minuten op het podium te zien zijn. De show duurt, 2,5 uur? Mmm.. dan kan je het met recht een kleine rol noemen dan Joseph. Fyjero is wel een mooie rol, denk ik. Als ik talent had.. zou ik die ook wel willen spelen!

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 49 ] 28 January 2010 12:28 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

De rol van Fiyero is haast net zo groot als die van Joseph, hahaha.

  [ # 50 ] 28 January 2010 12:30 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Hier word ik heeeeel blij van!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo onder de indruk was van Oliver, maar Lee gaat me zeker weten te boeien, alleen zijn hoofd is al geweldig om naar te kijken en dan die stem, wauw!

  [ # 51 ] 28 January 2010 02:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Het kan ook een persoonlijke keuze van Lee zijn. Even niet de druk om iedere avond een show te dragen. Denise van Outen is ook zwanger toch? Dan is het ook wel even lekker om een kleine rol te spelen als je net vader bent.

  [ # 52 ] 28 January 2010 03:51 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik weet dat Daniel Boys ook voor deze rol geauditeerd heeft (en dat hij vrij ver is gekomen), Lee Mead lijkt hem een beetje in de weg te zitten haha.

Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 53 ] 28 January 2010 05:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Tussen 29 maart en 8 mei is Lewis Bradley te zien als Fiyero.
Lewis (de blonde jongen) werd derde bij Any Dream Will Do, de Engelse Op zoek naar Joseph, die Lee natuurlijk won.

  [ # 54 ] 28 January 2010 05:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

lisaatje - 28 January 2010 11:09 AM

Deze rol is toch veel te klein voor hem?

Er zijn geen kleine rollen, alleen kleine acteurs, toch? 😉 Denk dat het juist ivm het aanstaande vaderschap fijn is even een kleinere rol te spelen.

Ik zal zeker gaan kijken (ga volgende week vrijdag ook naar Lord Arthur Saville’s Crime, yay!), daar niet van, ik ben alleen niet zo Wicked-minded, dus weet nog niet wat ik er zelf van vind. Misschien moet ik mijn liefde voor The Wizard of Oz even uitschakelen als ik ga kijken *-)

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 55 ] 28 January 2010 05:56 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Gaby* - 28 January 2010 05:31 PM

Er zijn geen kleine rollen, alleen kleine acteurs, toch? 😉 Denk dat het juist ivm het aanstaande vaderschap fijn is even een kleinere rol te spelen.

Die opmerking is inderdaad niet helemaal juist. In een andere post (zie vorige pagina) heb ik al uitgelegd wat ik er eigenlijk mee bedoel. Ik ben overigens niet op de hoogte van het privé leven van Lee Mead. Als hij binnenkort vader wordt, kan ik inderdaad begrijpen dat een kleinere rol ook wel een keer fijn is.

  [ # 56 ] 28 January 2010 08:25 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

En tot die tijd nog even op tournee: 

http://www.kenwright.com/default.asp?contentID=1052

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 57 ] 28 January 2010 08:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

En hoe zou dat verschil moeten maken? Of je nou een grote rol speelt of niet, de dagen die je maakt blijven even lang… je moet toch echt 2 uur voor aanvang aanwezig zijn en de show doen.

Gaby* - 28 January 2010 05:31 PM

Denk dat het juist ivm het aanstaande vaderschap fijn is even een kleinere rol te spelen.

  [ # 58 ] 28 January 2010 09:09 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

S7rin - 28 January 2010 08:59 PM

En hoe zou dat verschil moeten maken? Of je nou een grote rol speelt of niet, de dagen die je maakt blijven even lang… je moet toch echt 2 uur voor aanvang aanwezig zijn en de show doen.

[

Dat lijkt me toch ook. Of je moet naast het theater wonen en tussentijds ff de fles kunnen geven aan de kleine…

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 59 ] 28 January 2010 09:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

S7rin - 28 January 2010 08:59 PM

En hoe zou dat verschil moeten maken? Of je nou een grote rol speelt of niet, de dagen die je maakt blijven even lang… je moet toch echt 2 uur voor aanvang aanwezig zijn en de show doen.

Gaby* - 28 January 2010 05:31 PM

Denk dat het juist ivm het aanstaande vaderschap fijn is even een kleinere rol te spelen.

Ik dacht eigenlijk meer aan de repetitietijd (als de kleine - als alles goed gaat - daadwerkelijk geboren wordt. Dan sta je - denk ik zo - liever thuis dan in een repetitieruimte) dan aan hoe lang je aanwezig bent in het theater.

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 60 ] 30 January 2010 07:07 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  170
Geregistreerd  2007-10-22

Marilena - 28 January 2010 03:51 PM

Ik weet dat Daniel Boys ook voor deze rol geauditeerd heeft (en dat hij vrij ver is gekomen), Lee Mead lijkt hem een beetje in de weg te zitten haha.

Dat meen je niet! :D Ik ben al (blij) verrast dat Lee de rol van Fiyero gaat spelen maar met Daniel zou ik toch nog een stukje blijer geweest zijn. Wat heb ik een zwak voor die man. 😊
Maar, zekers te weten dat ik binnenkort weer eens naar Londen afreis om Wicked/Lee te gaan zien! Heb ‘m alleen maar in Joseph gezien dus het is alweer een tijd geleden.

Ik neem aan dat het ijdele hoop is om te denken dat Daniel misschien een leuke Boq zou kunnen spelen?

Ik realiseerde me trouwens na het lezen van het nieuws over Lee, dat Oliver dus gaat stoppen. En da’s dan weer jammer want van alle Fiyero’s die ik heb gezien was hij toch wel degene die me helemaal gek kon maken met z’n ongelofelijke sexy stem. Shameless confession. :D

En nu lees ik ergens dat Lewis Bradley (ook een Joseph-contestant geweest) de rol van Fiyero gaat spelen totdat Lee komt.

En Rachel Tucker wordt Elphaba, volgens mij is zij een van de Nancy-kandidates geweest in I’d Do Anything, toch?

[ Gewijzigd: 30 January 2010 07:30 PM by BadIdeaBear ]
   Handtekening   

yayyyyyyyyyyyy!

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 39