6 of 39 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Wicked Londen
  [ # 76 ] 11 December 2010 10:29 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2005-03-28

Okay! Super.. ben benieuwd =D

  [ # 77 ] 17 December 2010 12:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

En? Heb je het een beetje leuk gehad? Ben heel benieuwd hoe je Lee als Fiyero vond!
Als hij speelde, that is.

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 78 ] 20 December 2010 05:16 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2005-03-28

Wicked was GEWELDIG!!! Wat een gave musical is het idd.. snap nu waarom iedereen hem zo leuk vind hahaha.. zaten rij 2 midden.. super plekken..

Alleen… Lee was er niet! :( We hadden 4/5 understudies.. vond ze erg goed.. ook die van Lee..
Ben vanmiddag terug gekomen uit London na 2 gecancelde vluchten en toen maar een trein/boot reis gedaan… heb al 35 uur niet geslapen dus weet de namen even niet meer uit mn hoofd.. mochten jullie benieuws zijn.. dan zal ik ff kijken…
Want dat vind ik wel echt goed.. ik had programma boek gekocht en daarin zaten dus papiertjes met erop welke US’s er die avond speelden..  wel handig als je niet de hele vast uit je hoofd weet 😉

  [ # 79 ] 25 December 2010 07:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Wat spijtig… hoewel het wel écht heel fijn is dat je zo’n waanzinnige show hebt mogen beleven 😊
Hoop dat je er nog heel lang van mag nagenieten.

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 80 ] 26 December 2010 11:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Wicked was zo gaaf! Vooral de scene met The Emerald City was echt heel cool!

We hadden een erg leuke G(a)linda, Sarah Earnshaw en we hebben 2 Elphies mogen zien. Rachel Tucker vond ik net wat te klein, maar ze was ontzettend goed! Helaas was ze onwel geworden en na de pauze hadden we een andere. De tweede was echt een Elphaba type qua looks en ook super goed! Haar naam weet ik niet meer.

De show is zo mooi gemaakt! De decors zijn echt om je ogen uit te kijken en qua dans en kostuums ook echt. Echt een show die je niet mag missen!

Ik miste alleen de bubbeltjes bij Glinda’s bubble :( haha

Lee als Fiyero was ook erg goed in de rol!

  [ # 81 ] 24 January 2011 04:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

“Rachel Tucker keeps tweeting about some Wicked news and basically, it is that her and Louise are having a 3 week break in their contracts towards september/october time and for these 3 weeks they are going to be bringing the ‘famous’ elphies to celebrate the 5th year in London.

So far they have contracted Alexia Khadime, Ashleigh Gray, Julia Murney, Eden Espinosa and Stephanie J Block to perform special shows, along with Dianne Pilkington, Sarah Earnshaw, Annaleigh Ashford, Megan Hilty, Kate Reinders and Kendra Kassebaum to appear as Glinda.”

Dit valt te lezen op http://www.wussey.com/2011/01/breaking-news-more-wicked-updates.html
Echter Kerry Ellis had een retweet gestuurd van dit bericht. Dus of Kerry Ellis ook mee gaat doen? Iemand al veder hier nieuws of nieuwtjes over? Zou gaaf zijn! Megan Hilty heb ik nog nooit live gezien als Glinda maar wat ik wel gehoord en gezien heb vind ik geweldig! Zou haar erg graag zien!

  [ # 82 ] 24 January 2011 06:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Dat is echt heel gaaf. Wil ook heel graag Megan zien, liefst in combinatie met Eden of Stephanie. Ik neem aan dat van te voren wel bekend wordt gemaakt wie wanneer speelt.

  [ # 83 ] 24 January 2011 06:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

whaaaaa! sjeeeeemig, moet ik weer naar londen :tong:
Ik zou dolgraag Kerry Ellis of Eden Espinosa zien!
*stuiter*

  [ # 84 ] 24 January 2011 06:40 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Ooooooooooooooh WAUW! Ik hoop dat ik tegen die tijd weer naar Londen kan!

  [ # 85 ] 24 January 2011 06:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Dat zou echt enorm geweldig zijn!! Ik sta echt als eerste in de rij voor kaartjes met de shows met Stephanie J Block!!! WOW!

En dan betaal ik echt met plezier het volle pond!

[ Gewijzigd: 24 January 2011 06:58 PM by chitra ]
   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 86 ] 24 January 2011 08:20 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

chitra - 24 January 2011 06:55 PM

Dat zou echt enorm geweldig zijn!! Ik sta echt als eerste in de rij voor kaartjes met de shows met Stephanie J Block!!! WOW!

En dan betaal ik echt met plezier het volle pond!

Haha dat geldt voor mij ook en dan het liefst met Annaleigh Ashford. Ik hoop ook dat het van te voren bekend wordt gemaakt, dan kan ik vrij vragen op het werk.

  [ # 87 ] 25 January 2011 10:58 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Wow, als dit waar is wil ik echt kaartjes voor de show met Eden & Megan!

  [ # 88 ] 25 January 2011 01:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  254
Geregistreerd  2010-04-04

Ohhhh ik zou echt héél graag Anneleigh Ashford willen zien als Glinda <3

  [ # 89 ] 25 January 2011 02:49 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Wussey heeft iets te vaak verhalen die niet kloppen, dus verheug je er niet teveel op.
Ik kan het me sowieso niet voorstellen, al zou ik het fantastisch vinden. Meer dan de helft van de genoemde namen heeft helemaal geen enkele connectie met de Londense productie van Wicked. Waarom zouden zij dus gaan ‘vieren’ dat deze 5 jaar speelt? En daarbij, op de musicalfans na is er niemand in Engeland die ze kent. Als publiekstrekker heb je er dus ook weinig aan.

Dus beter blijven ze lekker bij Kerry, Dianne, Miriam Margolyes, etc. Castleden die daadwerkelijk in de engelse productie gespeeld hebben, die de bezoekers kennen.

ps. Dianne twitterde gisteren dat ze terug komt als Fiyero. Zegt genoeg lijkt me.

[ Gewijzigd: 25 January 2011 02:52 PM by appeltjesappeltje ]
  [ # 90 ] 25 January 2011 03:32 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  99
Geregistreerd  2010-05-08

appeltjesappeltje - 25 January 2011 02:49 PM

ps. Dianne twitterde gisteren dat ze terug komt als Fiyero. Zegt genoeg lijkt me.

Haha lijkt me ook leuk 😉

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 39