5 of 39 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Wicked Londen
  [ # 61 ] 03 February 2010 04:48 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Gaby en ik hebben onze reis in mei naar Londen geboekt, en gaan zeker naar Lee (goh, daarvoor gaan we ook 😉 ) Nu al zin in!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 62 ] 01 May 2010 02:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Jaaaa! En over 10 nachtjes gaan we de tweede show van Lee zien!
Zijn er toevallig meer leden hier die in de eerste week gaan?

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 63 ] 02 May 2010 10:43 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Gaby* - 01 May 2010 02:07 PM

Jaaaa! En over 10 nachtjes gaan we de tweede show van Lee zien!
Zijn er toevallig meer leden hier die in de eerste week gaan?

*doet vreugdedansje*

Lee is trouwens gisteren papa geworden van een wolk van een dochter, genaamd “Betsy”
(die naam had ik dan weer niet verwacht hahaha)

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 64 ] 19 May 2010 06:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Gisteren was de perspremiere voor de hernieuwde cast. Als ze het net zo deden als een week eerder, weet ik zeker dat het veel positieve reviews zal opleveren.

Ik ging natuurlijk met Bianca vanwege Lee, maar moet eerlijk bekennen dat Rachel Tucker (wat een ontdekking! Ik ben fan!! Had ik nou maar naar IDA gekeken, hihi!) de verrassing van de avond was. Een fijn stemgeluid, leuke comedy-timing. Een verademing na het zien van Alexia, als je het mij vraagt.

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 65 ] 28 June 2010 06:30 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Ik heb afgelopen vrijdag de nieuwe cast van Wicked mogen zien. We hadden een volledige 1e cast.
Op alle fronten is de show vele malen beter geworden.
Rachel Tucker is inderdaad sensationeel, wat een geweldige stem, ze is zoveel meer in staat het verhaal te brengen als Alexia deed. Helemaal geweldig!
De interactie met Louise Dearman, de nieuwe Glinda was zo goed, er was echt chemie tussen hen. Ik was voor het eerst ontroerd bij ‘for good’

Lee Mead was een heerlijke Fiyero, lekkere stem toch en fijn om naar te kijken. Ik had wel het idee dat hij bij ‘dancing through life’ een beetje buiten adem was, maar was verder niet hinderlijk.

Maar was een zeldzaam goede show, heb erg genoten van de nieuwe cast. Iedereen die hem weer eens wil zien: ga!

  [ # 66 ] 30 June 2010 06:23 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  178
Geregistreerd  2008-08-15

Lee Mead EN Rachel Tucker?? Ik ga nog een keer naar Wicked binnenkort, that’s for sure! Weet iemand trouwens TOT wanneer Lee speelt?

[ Gewijzigd: 30 June 2010 06:32 AM by Mette87 ]
   Handtekening   

25-02-‘12: Next to Normal
28-10-‘12: Shrek

  [ # 67 ] 30 June 2010 08:04 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Op dit moment loopt zijn contract dacht ik tot begin februari 2011.

Zou zeker gaan kijken, als ik jou was!!! 📣

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 68 ] 24 July 2010 09:24 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Ik ben woensdag naar Wicked geweest, en ik had zowel Lee als Rachel. Ik vond Rachel heel erg goed, de laatste noot van The Wizard and I was niet helemaal zuiver maar vooral Defying Gravity was fantastisch. Lee vond ik een goede Fiyero (niet dat ik ooit iemand anders in die rol heb gezien, maar toch 😉). Hij speelde het mooi en hij zong over het algemeen goed, hij kan alleen niet zo goed dansen. Dat vond ik erg jammer, omdat hij daarom tijdens Dancing Through Life niet zo relaxed en overtuigend was als volgens mij zou moeten. As Long As Your Mine was wel erg mooi. En wat de show betreft: ik was al helemaal weg van de cd, maar de voorstelling is nog beter dan ik dacht! Gaat dat zien 😊.

  [ # 69 ] 16 August 2010 09:39 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  164
Geregistreerd  2010-07-12

Afgelopen zaterdag heb ik de middagvoorstelling gezien met Lee Mead als Fiyero en Nikki Davis Jones als Elphaba.
Wat een prachtige show is dit zeg!
Van begin tot het einde heeft deze show mij echt overdonderd.

Alles wat in deze musical gebeurt heeft een betekenis.
Er zit voor mij geen enkel personage in wat er niet hoort.
Knap want in veel musicals heb je vaak personages die niks toevoegen. Gelukkig was dat hier niet!

Lee Mead vond ik een hele goede Fiyero!
Hele goede chemie met Nikki.

Hoogtepunten waren voor mij toch wel ‘The wizard and I’ ‘What is this feeling’, ‘Defying Gravity’, ‘No Good Deed en ‘For Good’

Het verhaal vond ik heel leuk.
De 1e akte vond ik erg luchtig en vrolijk.
Er wordt op een hele korte en duidelijke manier kennis gemaakt met alle personages die je in de rest van de musical tegengaat komen, een pluspunt.
het was leuk om te zien hoe Elphaba in de eerste akte al veranderd.

De 2e akte, een stuk serieuzer en hier zat ik echt op het puntje van mijn stoel!
heb er nog steeds geen woorden voor. Briljant gewoon!

Ben erg benieuwd naar de Nederlandse versie, en het is voor mij nu heel duidelijk dat Renee van Wegberg een super Elphaba neer zou kunnen zetten!

  [ # 70 ] 28 November 2010 10:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Vanaf 11 februari neemt Mark Evans de rol van Fiyero over van Lee Mead.

  [ # 71 ] 01 December 2010 07:57 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Leuk voor Mark, las dat hij al eerder in Wicked meespeelde. Erg mooie come-back naar het Apollo Victoria voor hem dan 😊
Ik ga 5 februari met Bianca van de voorlaatste Fiyero van Lee genieten vanaf rij B. Looking forward to it (ook al ben ik bepaald geen Wickedfan 😉)

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 72 ] 01 December 2010 08:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1540
Geregistreerd  2010-02-20

Gaby* - 01 December 2010 07:57 AM

Leuk voor Mark, las dat hij al eerder in Wicked meespeelde. Erg mooie come-back naar het Apollo Victoria voor hem dan 😊
Ik ga 5 februari met Bianca van de voorlaatste Fiyero van Lee genieten vanaf rij B. Looking forward to it (ook al ben ik bepaald geen Wickedfan 😉)

Je vindt Wicked echt niet leuk, maar ben je dan een groot Lee Mead-fan of zoiets?

  [ # 73 ] 02 December 2010 07:55 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Joriss - 01 December 2010 08:10 PM
Gaby* - 01 December 2010 07:57 AM

Leuk voor Mark, las dat hij al eerder in Wicked meespeelde. Erg mooie come-back naar het Apollo Victoria voor hem dan 😊
Ik ga 5 februari met Bianca van de voorlaatste Fiyero van Lee genieten vanaf rij B. Looking forward to it (ook al ben ik bepaald geen Wickedfan 😉)

Je vindt Wicked echt niet leuk, maar ben je dan een groot Lee Mead-fan of zoiets?

Hahaha, ja dat is ze 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 74 ] 08 December 2010 06:36 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2005-03-28

Ben niet zo thuis in deze musicals.. ik ga volgende week donderdag (16 december) weet iemand of Lee dan speelt? :$

  [ # 75 ] 08 December 2010 09:01 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2009-12-06

Natas - 08 December 2010 06:36 PM

Ben niet zo thuis in deze musicals.. ik ga volgende week donderdag (16 december) weet iemand of Lee dan speelt? :$

Ja waarschijnlijk wel, behalve als die op vakantie of ziek is. In londen kun je er namelijk wel nog van uit gaan dat de eerste cast speelt, ook op doordeweekse avonden. Daar konden ze in Nl en Duitsland nog wat van leren.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 39