3 of 15 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
M-Lab on tour
  [ # 31 ] 01 February 2010 08:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

en is er ook al nieuws over into the woods

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 32 ] 01 February 2010 09:34 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik weet alleen dat die ook gaat touren en dat Wieneke ook weer mee gaat doen 😉

  [ # 33 ] 07 February 2010 12:42 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

zal maike boerdam ook weer mee doen?
want ze zit wel in Mary poppins, maar ze kan toch ook into the woods mee doen, omdat stage er ook aan mee werkt?

  [ # 34 ] 07 February 2010 02:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

De M-Lab voorstellingen komen iig in Eindhoven en naar ik meen ook in Tilburg en Breda omdat Eindhoven niet alleen het zuiden kon voorzien in de voorstellingen. Dus ben benieuwd. Hoord iig wel dat er nu al problemen zijn om grote delen van de originele cast erin te krijgen. Kijk bijvoorbeeld naar Vera! Zij heeft komend seizoen al 2 producties. Zou Into the woods een derde kunnen worden?

Greetz Peter!

  [ # 35 ] 07 February 2010 03:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ik had eigenlijk eerst Into the woods verwacht, dacht eigenlijk dat het al vast stond dat die zou gaan toeren!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 36 ] 07 February 2010 05:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

Zover ik weet gaat into the woods nogsteeds touren en zou dat in september zijn als aflsuiting van het sondheim festival, deze tour zou slechts een maand duren o.i.d.

Urinetown, zoals bevestigd op de meerjarenplan presentatie gaat 100 keer opgevoerd worden binnen de tour. Dat lijkt me niet in een maand te passen 😉 dus dat zal wel langer zijn. en als ik me niet vergis is dat pas vanaf oktober waardoor rene beiden zou kunnen doen. Verder heeft hij op dit moment toch nog niets.

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 37 ] 07 February 2010 05:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Heb ik het nou goed begrepen in het verhaal van Koen van Dijk dat er binnen het Sondheim Festival drie voorstellingen van Stephen Sondheim geproduceerd worden? Dat zou dus betekenen dat er naast Sunday in the Park with George en de tour van Into the Woods nog een voorstelling komt.

  [ # 38 ] 07 February 2010 07:19 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

martijn-j - 07 February 2010 05:24 PM

Heb ik het nou goed begrepen in het verhaal van Koen van Dijk dat er binnen het Sondheim Festival drie voorstellingen van Stephen Sondheim geproduceerd worden? Dat zou dus betekenen dat er naast Sunday in the Park with George en de tour van Into the Woods nog een voorstelling komt.

Als je drie voorstellingen zijn (en niet drie musicals) dan zijn ze er toch al met Sondheim in Songs erbij?

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 39 ] 07 February 2010 07:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

g.devries - 07 February 2010 07:19 PM
martijn-j - 07 February 2010 05:24 PM

Heb ik het nou goed begrepen in het verhaal van Koen van Dijk dat er binnen het Sondheim Festival drie voorstellingen van Stephen Sondheim geproduceerd worden? Dat zou dus betekenen dat er naast Sunday in the Park with George en de tour van Into the Woods nog een voorstelling komt.

Als je drie voorstellingen zijn (en niet drie musicals) dan zijn ze er toch al met Sondheim in Songs erbij?

Zoals hij het zei kwam het op mij over dat het om drie van zijn musicals zou gaan.

  [ # 40 ] 07 February 2010 07:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

Er werd nadrukkelijk gezegd dat het om drie volwaardige producties zou gaan. Ofwel hele musicals. De concerten zijn slechts een samenvoeging van verschillende werken van sondheim en zijn een onderdeel van de randprogrammering van het festival.

Ik hoop zelf dat ze sweeney brengen.

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 41 ] 07 February 2010 07:37 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Denk niet dat ze Sweeney gaan doe, of het moet al een eigen versie/ labproductie worden.

Koen had het erover dat ze elk jaar naast de lab-producties uitpakken met 1 bestaande productie, en niet meer. Into the woods, Wild Party, Urinetown en dit jaar is die productie Sunday in the park with George. Wat betekende, zei Koen, dat het zeker nog een jaar zou duren voor Spring Awakening of Next to Normal komt. Dan denk ik niet dat ze wel ineens Sweeney ertussen gaan gooien, zeker sinds die zoveel bekender is geworden door de film met Johnny Depp.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 42 ] 07 February 2010 08:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

g.devries - 07 February 2010 07:37 PM

Denk niet dat ze Sweeney gaan doe, of het moet al een eigen versie/ labproductie worden.

Koen had het erover dat ze elk jaar naast de lab-producties uitpakken met 1 bestaande productie, en niet meer. Into the woods, Wild Party, Urinetown en dit jaar is die productie Sunday in the park with George. Wat betekende, zei Koen, dat het zeker nog een jaar zou duren voor Spring Awakening of Next to Normal komt. Dan denk ik niet dat ze wel ineens Sweeney ertussen gaan gooien, zeker sinds die zoveel bekender is geworden door de film met Johnny Depp.

Volgens mij bedoelde hij daar juist mee dat ze één keer per jaar groot uitpakken (voor zover je in m-lab groot kan uitpakken natuurlijk). Ze hebben naast de voorstellingen die jij noemt al meer bestaande musicals gedaan zoals Joe en No Way To Treat A Lady.

  [ # 43 ] 07 February 2010 10:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

Wegens het sondheim festival wordt daar dus dit jaar vanaf geweken. anders zou Koen van Dijk toch niet zeggen dat er drie volledige producties opgevoerd gaan worden?

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 44 ] 07 February 2010 10:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

g.devries - 07 February 2010 07:37 PM

Denk niet dat ze Sweeney gaan doe, of het moet al een eigen versie/ labproductie worden.

Koen had het erover dat ze elk jaar naast de lab-producties uitpakken met 1 bestaande productie, en niet meer. Into the woods, Wild Party, Urinetown en dit jaar is die productie Sunday in the park with George. Wat betekende, zei Koen, dat het zeker nog een jaar zou duren voor Spring Awakening of Next to Normal komt. Dan denk ik niet dat ze wel ineens Sweeney ertussen gaan gooien, zeker sinds die zoveel bekender is geworden door de film met Johnny Depp.

Tuurlijk maken ze een eigen versie, dan zijn alle al (bestaande) musicals in het M-Lab geweest tot nu toe! Ik geeft Sweeney Todd een grote kans, voor vele een van de beste Sondheim shows. En Koen heeft verteld deze zomer 3 complete Sondheim voorstellingen te brengen in het M-lab, dus naast Sunday in the Park with George en Into the Woods nog een (nog bekend te maken) voorstelling. Dus als Koen het zegt, dan zal het dus ook zijn. Snap de nut niet van om hier aan te twijfelen

  [ # 45 ] 07 February 2010 10:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Koen heeft a een vertaling voor Sweeney Todd gemaakt, dus dat zal wel gaaf zijn als die in het M-lab komt. Heeft ook niet veel decor nodig, dus kan makkelijk. Als er dan dus nog één komt zou ik Assassins wel gaaf vinden.

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 15