4 of 15 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
M-Lab on tour
  [ # 46 ] 07 February 2010 10:18 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

martijn-j - 07 February 2010 10:12 PM

Koen heeft a een vertaling voor Sweeney Todd gemaakt, dus dat zal wel gaaf zijn als die in het M-lab komt. Heeft ook niet veel decor nodig, dus kan makkelijk. Als er dan dus nog één komt zou ik Assassins wel gaaf vinden.

Ik denk dat de M-Lab tour van Into the Woods in het M-Lab begint, samen met Sunday ITPWG zitten we dan dus al op twee.

  [ # 47 ] 07 February 2010 11:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

Vergeet niet dat Koen van Dijk ook al een regie voor een minimale versie van sweeney heeft die ooit voor een schooluitvoering is geschreven.

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 48 ] 08 February 2010 12:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

jouke - 07 February 2010 10:09 PM
g.devries - 07 February 2010 07:37 PM

Denk niet dat ze Sweeney gaan doe, of het moet al een eigen versie/ labproductie worden.

Koen had het erover dat ze elk jaar naast de lab-producties uitpakken met 1 bestaande productie, en niet meer. Into the woods, Wild Party, Urinetown en dit jaar is die productie Sunday in the park with George. Wat betekende, zei Koen, dat het zeker nog een jaar zou duren voor Spring Awakening of Next to Normal komt. Dan denk ik niet dat ze wel ineens Sweeney ertussen gaan gooien, zeker sinds die zoveel bekender is geworden door de film met Johnny Depp.

Tuurlijk maken ze een eigen versie, dan zijn alle al (bestaande) musicals in het M-Lab geweest tot nu toe! Ik geeft Sweeney Todd een grote kans, voor vele een van de beste Sondheim shows. En Koen heeft verteld deze zomer 3 complete Sondheim voorstellingen te brengen in het M-lab, dus naast Sunday in the Park with George en Into the Woods nog een (nog bekend te maken) voorstelling. Dus als Koen het zegt, dan zal het dus ook zijn. Snap de nut niet van om hier aan te twijfelen

Ik geloof jullie wel dat er dus blijkbaar nog 1 komt. Ik twijfel er alleen aan of dat Sweeney wordt, aangezien Sunday in the Park with George de ‘grote uitpaktitel’  zal zijn dit jaar en ik het idee heb dat als Sweeney komt het Sunday waarschijnlijk zal overschaduwen onder meer doordat Sweeney bekender is (bij het grote publiek).

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 49 ] 04 March 2010 11:57 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

Into the Woods zal niet in het M-lab beginnen, dus die behoort niet bij de drie producties.
welke dan wel? We hebben dus Sunday in the Park with George en A Funny Thing Happened on the Way to the Forum + nog iets?

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 50 ] 04 March 2010 12:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

dat dacht ik dus ook te begrijpen, maar dat is dus niet zo. Het is een ander Amsterdams theater

  [ # 51 ] 04 March 2010 01:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

jouke - 04 March 2010 12:49 PM

dat dacht ik dus ook te begrijpen, maar dat is dus niet zo. Het is een ander Amsterdams theater

Ok, duidelijk.

  [ # 52 ] 13 March 2010 08:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Op de site van M-Lab staat bij Into the Woods nu ‘De nieuwe cast wordt binnenkort bekend gemaakt’ i.p.v. ‘Geprobeerd wordt de originele cast bij elkaar te brengen’. Dat laatste zal dus waarschijnlijk niet helemaal gelukt te zijn.
Ben wel benieuwd wie van de oude cast er dan niet meer bij zijn en wie daarvoor in de plaats komen.

Stationsstraat 169huis gaat ook definitief door als tour, deze staat nu ook onder M-Lab on tour.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 53 ] 14 March 2010 12:23 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Zou Bente van den Brand geen goede zijn voor ITW ? Vond haar nummer tijdens het Mary concert erg goed.

  [ # 54 ] 14 March 2010 12:33 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Mark-Ster - 14 March 2010 12:23 AM

Zou Bente van den Brand geen goede zijn voor ITW ? Vond haar nummer tijdens het Mary concert erg goed.

Ze zong toen een nummer van de heks en voor die rol is ze veel te jong.

  [ # 55 ] 14 March 2010 12:47 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ze zou zo maar voor Assepoester door kunnen toch? Maike zit nu in Mary Poppins, dus moet kunnen!
Vera kan zo weer terug in haar heksenrol, want Dromen zijn bedrog is dan ook afgelopen.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 56 ] 14 March 2010 11:41 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

g.devries - 13 March 2010 08:33 PM

Op de site van M-Lab staat bij Into the Woods nu ‘De nieuwe cast wordt binnenkort bekend gemaakt’ i.p.v. ‘Geprobeerd wordt de originele cast bij elkaar te brengen’. Dat laatste zal dus waarschijnlijk niet helemaal gelukt te zijn.
Ben wel benieuwd wie van de oude cast er dan niet meer bij zijn en wie daarvoor in de plaats komen.

Stationsstraat 169huis gaat ook definitief door als tour, deze staat nu ook onder M-Lab on tour.

Ik las op hyves dat er voor Sjaak nog wordt gecast. Dus binnenkort zal nog wel even duren. Dat zou ook betekenen dat Freek de beste rol die hij tot nog toe heeft gespeeld niet herneemt; maar dat zat er ook wel in Met Petticoat in aantocht viel niet te verwachten dat hij deze kleine rol ook nog eens opnieuw zou nemen.

  [ # 57 ] 14 March 2010 12:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

en Freek zal nu ook wel een stuk duurder zijn dan toen hij als stagiair werkte voor het M-Lab

  [ # 58 ] 14 March 2010 12:36 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

jouke - 14 March 2010 12:01 PM

en Freek zal nu ook wel een stuk duurder zijn dan toen hij als stagiair werkte voor het M-Lab

Maar met Freek erbij levert de productie ook wel meer op 😉

  [ # 59 ] 17 March 2010 11:30 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Into The Woods

Première: 9 september 2010
Waar: de Theaterfabriek in Amsterdam

Na enkele voorstellingen in de Theaterfabriek maakt Into the Woods een korte tournee in het kader van M-Lab on Tour. De cast bestaat uit o.a. Annick Boer, Filip Bolluyt, Marika Lansen, Wieneke Remmers, Marit Slinger, Sander Volders, Remko Vrijdag en nog onder voorbehoud, Lone van Roosendaal.

*edit* Inmiddels is de site van M-Lab ook aangepast, maar ook hier alleen deze 8 namen.

[ Gewijzigd: 17 March 2010 03:47 PM by Hanstmf ]
  [ # 60 ] 17 March 2010 03:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik mis wel nog een paar namen. Ik denk dat de cast tot nu toe zo is:

Heks - Lone van Roosendaal
Assepoester - Annick Boer
Verteller - Filip Bolluyt
Sjaaks Moeder - Marika Lansen
Bakkersvrouw - Wieneke Remmers
Roodkapje - Marit Slinger
Raponsels Prins / Stiefzus - Sander Volders
Assepoesters Prins / Wolf / Stiefzus - Remko Vrijdag
Bakker -
Assepoesters Moeder / Reuzin -
Sjaak -
Raponsel -

Annick is misschien wat te oud voor Assepoester, maar ik kan me niet voorstellen dat ze Assepoesters Moeder of Raponsel gaat spelen. Remko Vrijdag lijkt me een perfecte opvolger voor René van Kooten en zie ik minder als een Bakker

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 15