Miryam - 08 September 2010 07:33 PM
Ik heb gisteren 3 kaartjes gereserveerd van 35 euro per stuk. Ik heb 126 euro betaald! Krijg ik ineens een mailtje dat ik voor de 3 kaartjes een annuleringsverzekering heb, wtf??? Mij is niets gevraagd en ik heb er niet in toegestemd. Ook stom dat ik geen optelsommetje heb gemaakt, ging er vanuit dat het wel klopte…
Nu vraag ik me dus af, hoeveel betaal je voor een annuleringsverzekering? En hoeveel voor de reserveringskosten? Ik ga morgen verhaal halen, want dit slaat nergens op!
Nou, dit had ik dus laatst ook!! Dacht dat het aan mij lag, dat ik niet goed heb opgelet tijdens het telefoongesprek ofzo. Dit was toen ik 2 kaartjes boekte bij SEE tickets voor we will rock you.
Er is mij niet gevraagd of ik een annuleringsverzekering wilde.. Toen die mevrouw aan de telefoon het bedrag opnoemde vond ik het al vrij hoog, maar ik ging er van uit dat dit wel klopte. Even laten ook een mail gekregen dat ik 2 annuleringsverzekeringen had afgesloten.
Ik vind dit eigenlijk best belachelijk en een slechte zaak. Ze moeten dit gewoon vragen vind ik en je niet zomaar een annuleringsverzekering erbij doen.
Hebben meer mensen dit gehad?
Of is dit tegenwoordig normaal bij SEE?