4 of 8 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Heet leed dat ticketprijzen heet
  [ # 46 ] 08 September 2010 07:42 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

annuleringsverzekering kost je volgens mij iets van 2,5 per ticket geloof ik.. Maar heb je het telefonisch besteld? Zou ik gewoon see bellen en zeggen dat het niet klopt en dat je je geld terug wilt.. Alleen hopen dat ze je niet naar de verzekeringsmaatschappij doorsturen, dan blijf je aan het bellen (alleen is dat geen zoveel cent per minuut.. 😉).. gebeurt heel vaak nl….

  [ # 47 ] 08 September 2010 07:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik neem aan dat je bij See hebt geboekt via internet? Dan is een verzekering 9,75 voor je boeking (3,25 per kaart of iets in die buurt, is per voorstelling ook weer anders geloof ik). Deze staat automatisch aangevinkt en als je het niet wil moet je dat dus zelf aangeven. Het geld daarvoor kun je denk ik niet meer terugkrijgen. Je bent tenslotte zelf akkoord gegaan met dit bedrag.

[ Gewijzigd: 08 September 2010 07:47 PM by martijn-j ]
  [ # 48 ] 08 September 2010 07:46 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-03-11

Miryam - 08 September 2010 07:33 PM

Ik heb gisteren 3 kaartjes gereserveerd van 35 euro per stuk. Ik heb 126 euro betaald! Krijg ik ineens een mailtje dat ik voor de 3 kaartjes een annuleringsverzekering heb, wtf??? Mij is niets gevraagd en ik heb er niet in toegestemd. Ook stom dat ik geen optelsommetje heb gemaakt, ging er vanuit dat het wel klopte…

Nu vraag ik me dus af, hoeveel betaal je voor een annuleringsverzekering? En hoeveel voor de reserveringskosten? Ik ga morgen verhaal halen, want dit slaat nergens op!

Nou, dit had ik dus laatst ook!! Dacht dat het aan mij lag, dat ik niet goed heb opgelet tijdens het telefoongesprek ofzo. Dit was toen ik 2 kaartjes boekte bij SEE tickets voor we will rock you.
Er is mij niet gevraagd of ik een annuleringsverzekering wilde.. Toen die mevrouw aan de telefoon het bedrag opnoemde vond ik het al vrij hoog, maar ik ging er van uit dat dit wel klopte. Even laten ook een mail gekregen dat ik 2 annuleringsverzekeringen had afgesloten.
Ik vind dit eigenlijk best belachelijk en een slechte zaak. Ze moeten dit gewoon vragen vind ik en je niet zomaar een annuleringsverzekering erbij doen.
Hebben meer mensen dit gehad?
Of is dit tegenwoordig normaal bij SEE?

  [ # 49 ] 08 September 2010 08:04 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  199
Geregistreerd  2003-02-03

O het lag dus niet aan mij. Ik had dit pas ook en vond het al zo raar omdat mij niks was gevraagd of ik een verzekering af wilde sluiten. Belachelijk dit horen ze toch gewoon te vragen..

  [ # 50 ] 08 September 2010 08:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Het lijkt me dat als je telefonisch boekt, ze je toch eerst moeten vragen. Kan me niet voorstellen dat dat niet is gebeurt. Hoe dat met internet zit weet ik niet, kan inderdaad zijn dat het vakje al is aangevinkt. Ik boek trouwens nooit met annuleringsverzekering. Als je namelijk geen zin hebt of je gewoon niet lekker voelt dan krijg je je geld heus niet terug. Volgens mij moet je zo’n beetje half dood zijn wil je je geld terug krijgen. Nee, in al die is het me tweemaal gebeurt dat ik ziek was en niet kon gaan, nou jammer dan…

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 51 ] 08 September 2010 08:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Klachtenbrief insturen.
Je moet zelfs aanvinken of je wel of geen nieuwsbrieven wilt ontvangen, omdat ze ze anders niet legaal mogen sturen. Maar iemand 10 euro rekenen zonder het te vragen mag dan wel?
Vreemd zaakje….

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 52 ] 08 September 2010 08:37 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  148
Geregistreerd  2009-01-14

Ze vragen er idd niet naar of je die annuleringsverzekering wel wil. Ze doen die er gewoon automatisch bij en je zult dus zelf moeten zeggen dat je dat niet wil, voordat alles bevestigd is.
Echt belachelijk en snap niet dat dat zomaar kan eigenlijk :S

  [ # 53 ] 08 September 2010 08:46 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2010-08-24

Ze zeggen nu: het totaalbedrag is E…. en dat is inclusief reserveerkosten en optionele verzekering.  Erg sneaky..

  [ # 54 ] 08 September 2010 08:50 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

HeidiT - 08 September 2010 08:46 PM

Ze zeggen nu: het totaalbedrag is E…. en dat is inclusief reserveerkosten en optionele verzekering.  Erg sneaky..

Kun je zien dat ik al jaren niet meer telefonisch hebt geboekt. Maar dit is waanzin, maar op de een of andere manier verbaasd het me ook niet. Maar dat kun je echt aanhandig maken, desnoods zoek je het hoger op via Vara’s Kassa ofzo…

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 55 ] 08 September 2010 08:56 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  342
Geregistreerd  2009-11-08

Heb verleden week telefonisch kaarten besteld voor MP en toen is mij wél gevraagd of ik er ook een annuleringsverzekering bij af wilde sluiten. Dus ik heb daar zelf (nog) geen ervaring mee.

Als het bij jullie niet gevraagd is, is dat wel ontzettend raar ja.

Op internet is het vakje annuleringsverzekering idd al voor je aangevinkt en als je dat dus niet wilt, moet je die weer uitvinken.

   Handtekening   

Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away

  [ # 56 ] 08 September 2010 09:11 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Libece - 08 September 2010 08:56 PM

Heb verleden week telefonisch kaarten besteld voor MP en toen is mij wél gevraagd of ik er ook een annuleringsverzekering bij af wilde sluiten. Dus ik heb daar zelf (nog) geen ervaring mee.

Als het bij jullie niet gevraagd is, is dat wel ontzettend raar ja.

Op internet is het vakje annuleringsverzekering idd al voor je aangevinkt en als je dat dus niet wilt, moet je die weer uitvinken.

bij mij vragen ze het ook gewoon. Heb vaak gereserveerd bij top ticket line (nu see) en ze vragen het steeds. Alleen de laaste keer zei ze het niet. En hadden ze het al bij gedaan. Maar dat heb ik nog kunnen zeggen dat ik dat niet wou. Het kan zijn dat ze het pas veranderd heeft.

  [ # 57 ] 08 September 2010 09:20 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

sanjay - 08 September 2010 09:11 PM
Libece - 08 September 2010 08:56 PM

Heb verleden week telefonisch kaarten besteld voor MP en toen is mij wél gevraagd of ik er ook een annuleringsverzekering bij af wilde sluiten. Dus ik heb daar zelf (nog) geen ervaring mee.

Als het bij jullie niet gevraagd is, is dat wel ontzettend raar ja.

Op internet is het vakje annuleringsverzekering idd al voor je aangevinkt en als je dat dus niet wilt, moet je die weer uitvinken.

bij mij vragen ze het ook gewoon. Heb vaak gereserveerd bij top ticket line (nu see) en ze vragen het steeds. Alleen de laaste keer zei ze het niet. En hadden ze het al bij gedaan. Maar dat heb ik nog kunnen zeggen dat ik dat niet wou. Het kan zijn dat ze het pas veranderd heeft.

het is iets van de laatste paar maanden. Eerste keer was het mij ook niet opgevallen. Over het algemeen zeggen ze inderdaad dat het totaalbedrag inclusief optionele annuleringsverzekering is, maar dit valt niet zo heel erg op, dus sneaky. Heel soms krijg je wel iemand die het apart vraagt, maar dat komt niet vaak meer voor.
De reserveringskosten per kaartje is eigenlijk ook raar, want het is maar 1 handeling

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 58 ] 08 September 2010 10:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Het is inderdaad iets van de laatste maanden, ik heb het ook gezien bij online boekingen, maar het is in NL niet toegestaan op deze manier klanten extra geld uit hun zakken te kloppen. Iemand zal het aanhangig moeten maken bij Kassa of Tros Radar en dan zal See het moeten terugdraaien. Tot die tijd krijgt de verzekeringsmaatschappij extra geld binnen en See wellicht een leuke extra provisie.

  [ # 59 ] 09 September 2010 04:34 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Ik vind het ook niet kunnen, gelukkig wist ik er vanaf en laat ik de verzekering er steeds af halen.

  [ # 60 ] 09 September 2010 07:00 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

En zoveel heb je ook niet aan die verzekering. Je moet eerst dood gaan, dan krijg je je geld vergoed. En dan niet via See naar via via via via via via via via via via en dan kom je weer bij een of ander bedrijf uit.

   Handtekening   

De echte Beer

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 8