5 of 8 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Heet leed dat ticketprijzen heet
  [ # 61 ] 09 September 2010 08:55 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  408
Geregistreerd  2010-03-25

Heel sneaky inderdaad, de mensen die niet zo vaak naar een musical gaan en dus ook niet zovaak bellen zijn zo stukken meer geld kwijt.
Bij mij hebben ze het ook al een paar keer geprobeerd, de eerste keer had ik het niet door, de tweede keer zei ik dat ik geen annuleringsverzekering wilde en toen was het ‘Ja, dat had u eerder moeten zeggen, nu is de boeking al definitief’ en de keren daarna kon ‘ie er gelukkig nog af.

   Handtekening   

You’ll be with me, like a handprint on my heart.

  [ # 62 ] 09 September 2010 09:00 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

hmmm dan zijn ze sneaky geworden zeg bij see

dus als je reserveert bij see kun je beter al meteen zeggen
ik wil .. kaartjes MAAR dan wel zonder annulerings verzekering

dit mag dus echt niet wat see nu aan het doen is

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 63 ] 09 September 2010 11:16 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Wat betreft de anuleringsverzekering. Ze kunnen je natuurlijk niet dwingen zo’n verzekering te nemen. Ze staan dan wel standaard, maar volgens mij kan het niet zo zijn dat als je het niet aangeeft dat je hem dan verplicht moet nemen. Als je een reis boekt is de annuleringsverzekering altijd optioneel voor bijvoorbeeld mensen die een doorlopende reisverzekering (as do I) hebben. Vind dit wel een heeeeeeeeele rare ontwikkeling van See hoor, als het echt zo is!

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 64 ] 09 September 2010 12:37 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  88
Geregistreerd  2010-05-30

Ik boek meestal lastminute, en ik had ergens op een forum gelezen dat je gewoon de annuleringsverzekering eraf moet halen.

Ik belde dus op, en ze zei toen: Het word totaal dan €... ,-    Ik vroeg of de annuleringsverzekering er nog af kon, gelukkig kon dat. Maar ze vragen het niet.

   Handtekening   

De mazzel!

  [ # 65 ] 09 September 2010 01:58 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2009-06-19

Allemaal bedankt voor jullie reacties!

Ik heb wel een stuk of 7/8 keer via Seetickets besteld en al die keren werd mij gewoon gevraagd of ik die verzekering wilde. Ik zei toen altijd nee. Het enige wat ze me deze keer vroeg is ben je geinteresseerd in het dineren blablabla. Ik vond het gesprek al best kort, want meestal komt dat geblaat over de verzekering erachteraan. Pas maar op, straks wordt je nog verplicht gesteld om daar te gaan dineren, belachelijk!!

Bizar dat ze er nu ineens vanuit gaan dat je wel een verzekering wilt en je van te voren moet aangeven dat je het niet wilt. Voor de volgende keer weet ik het. Het mocht een wijze les wezen. Ze moeten hier echt voor aangepakt worden.

  [ # 66 ] 09 September 2010 02:03 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2009-10-14

Helaas is het mij ook al eens overkomen. Zonder dat het in het telefoongesprek vermeld werd, kreeg ik via de post opeens een verzekeringsbewijs, waar ik blijkbaar dus voor betaald had.
We weten nu allemaal wel beter, maar het zou toch inderdaad niet zo mogen gaan!

  [ # 67 ] 09 September 2010 02:40 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  390
Geregistreerd  2009-03-15

bij hebben ze het ook al een keer geprobeerd. ze ging alles nog even bijlangs en toen hoorde ik opeens verzekering toen vroeg ik wat het inhielt en wat het koste.. toen ik zei dat ik het niet hoefde probeerde ze nog op me in te praten weet je het wel zeker maar wat als je ziek word dan kun je niet heen…
vind dit niet een nette manier van met je klanten omgaan je kan gewoon vragen of er interrese voor is en niet zomaar er bij op gooien….

  [ # 68 ] 09 September 2010 03:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-03-11

thyofe - 09 September 2010 02:40 PM

bij hebben ze het ook al een keer geprobeerd. ze ging alles nog even bijlangs en toen hoorde ik opeens verzekering toen vroeg ik wat het inhielt en wat het koste.. toen ik zei dat ik het niet hoefde probeerde ze nog op me in te praten weet je het wel zeker maar wat als je ziek word dan kun je niet heen…
vind dit niet een nette manier van met je klanten omgaan je kan gewoon vragen of er interrese voor is en niet zomaar er bij op gooien….

Haha, zeggen ze ook nog: Als je ziek wordt, kun je er niet heen.
Als je met flinke griep in bed ligt, geld die annuleringsverzekering volgens mij niet eens. Je moet wel half dood zijn of in het ziekenhuis liggen, wil je je geld terug kunnen krijgen.

  [ # 69 ] 09 September 2010 05:08 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  21
Geregistreerd  2010-06-20

Belachelijk. Dit is pure oplichterij en het mag inderdaad weleens gemeld worden. Ik boek zelf altijd via internet en dan vink je het uit, maar ik kan me zelf kapot ergeren aan die reserveringskosten. Je doet verdorie alles zelf tot het printen van je ticket aan toe en daar durven ze dan nog kosten aan te verbinden? Alsof die niet al versleuteld zitten in de kaartjes. Ik vind het net zoiets als dat de slager zegt “Dat is dan 5 euro voor de biefstuk, plus een euro voor het aanslaan op de kassa en het aanschaffen van de weegschaal”. En als het dan toch moet, doe het dan per reservering, niet per ticket!

  [ # 70 ] 09 September 2010 07:04 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

alexandra1969 - 09 September 2010 05:08 PM

Ik vind het net zoiets als dat de slager zegt “Dat is dan 5 euro voor de biefstuk, plus een euro voor het aanslaan op de kassa en het aanschaffen van de weegschaal”. En als het dan toch moet, doe het dan per reservering, niet per ticket!

Hahahaha…

En ik snap ook nooit de verschillen in Nederland en Duitsland. In Duitsland (toch ook van TopTicketLine) is de prijs inclusief alles (behalve verzendkosten). Maar hier in Nederland dus niet. Maar het is volstrekt belachelijk om zoveel te vragen aan kosten.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 71 ] 09 September 2010 07:15 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  247
Geregistreerd  2009-03-06

Dan heb ik ergens iets gemist in Duitsland geloof ik, want ik heb toen toch echt reserveringskosten betaald..

  [ # 72 ] 09 September 2010 07:23 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Naomi_Jortje - 09 September 2010 07:15 PM

Dan heb ik ergens iets gemist in Duitsland geloof ik, want ik heb toen toch echt reserveringskosten betaald..

Dat betaal je ook gewoon, maar zit al in de prijs verwerkt. Dan is het dus minder schokkend ofzo ahaha

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 73 ] 09 September 2010 07:25 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  247
Geregistreerd  2009-03-06

Ooh, kan goed dat ‘t in Stuttgart (gewoon kaartje) idd in de prijs verwerkt zat, maar bij youngtickets zit dat niet en dan betaal je ‘t dus wel gewoon apart haha 😉

  [ # 74 ] 09 September 2010 07:38 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-03-11

Maargoed, in Duitsland betaal je al gou 140 euro voor een kaartje(A)
Doe dan toch maar de prijzen hier in Nederland met reserveringskosten.
Maar het is natuurlijk wel belachgelijk als er bij elk kaartje nog iets van 3 euro reserveringskosten bij komt

  [ # 75 ] 10 September 2010 06:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb al heel lang niet meer geboekt via See (of wat toen nog TTL heette), maar als iemand mij dit flikte, zouden ze aan mij een hele slechte hebben zeg!
Ik ga het net zolang doorvoeren tot ik m’n kosten terug heb. Ik bestel namelijk een kaartje en als ik een annuleringsverzekering erbij wilde, had ik er wel om gevraagd. Anders is er iets niet correct aan het woord ‘optioneel’.
In een winkel zeggen ze toch ook niet tegen je: “Alstublieft mevrouw, dat is dan € 4,95 voor uw Maaslander inclusief de kosten voor het AD.”
- “Maar mevrouw, ik wil helemaal geen AD!”
- “Nou daar bent u dan te laat mee, want nu heb ik hem al aangeslagen.”
- “Maar ik heb helemaal geen AD gepakt! Ik heb alleen die kaas!”
- “Sorry mevrouw, maar zo zijn de regels: als u de kaas koopt, betaalt u ook voor de krant.”
- “Wel gloeiende… de volgende keer neem ik wel Goudse…”
- “Dat kunt u doen mevrouw, maar dan koopt u automatisch de Gelderlander.”

Het moet nou niet gekker worden.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 8