Ik heb al heel lang niet meer geboekt via See (of wat toen nog TTL heette), maar als iemand mij dit flikte, zouden ze aan mij een hele slechte hebben zeg!
Ik ga het net zolang doorvoeren tot ik m’n kosten terug heb. Ik bestel namelijk een kaartje en als ik een annuleringsverzekering erbij wilde, had ik er wel om gevraagd. Anders is er iets niet correct aan het woord ‘optioneel’.
In een winkel zeggen ze toch ook niet tegen je: “Alstublieft mevrouw, dat is dan € 4,95 voor uw Maaslander inclusief de kosten voor het AD.”
- “Maar mevrouw, ik wil helemaal geen AD!”
- “Nou daar bent u dan te laat mee, want nu heb ik hem al aangeslagen.”
- “Maar ik heb helemaal geen AD gepakt! Ik heb alleen die kaas!”
- “Sorry mevrouw, maar zo zijn de regels: als u de kaas koopt, betaalt u ook voor de krant.”
- “Wel gloeiende… de volgende keer neem ik wel Goudse…”
- “Dat kunt u doen mevrouw, maar dan koopt u automatisch de Gelderlander.”
Het moet nou niet gekker worden.