4 of 103 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Irritaties
  [ # 46 ] 16 January 2010 08:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

-Ik woon nog in een studentenhuis, dus irritaties genoeg. (Harde bas die door het huis trilt om 2 uur ‘s nachts, vriendlief die om half 3 aanbelt, afwas van een week op het aanrecht, remsporen, haren in het putje enz enz enz)
-Over die reclame van: ‘Kinderen maken grapjes over hoesten, maar ik niet.’ Ik dacht serieus eerst dat het een parodie was. Maar ik erger me vooral aan die moeder. De manier waarop ze die zin zegt, vreselijk! En het meisjes maakt niet eens een grapje…
-Internet/fietsband/warm water/laptop/mobiel die het niet doet. Die dingen moeten het doen, anders word ik chagrijnig!

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 47 ] 16 January 2010 09:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

gordijntje - 16 January 2010 08:54 PM

-Ik woon nog in een studentenhuis, dus irritaties genoeg. (Harde bas die door het huis trilt om 2 uur ‘s nachts, vriendlief die om half 3 aanbelt, afwas van een week op het aanrecht, remsporen, haren in het putje enz enz enz)

Of je komt ‘s zondagsavonds thuis en het krat bier blijkt leeg.

  [ # 48 ] 17 January 2010 12:08 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

En na vanavond heb ik ook weer een nieuwe:

- Vriendinnen die het 1 uur lang over hun relaties gaan hebben, terwijl ze weten dat ik op dit moment geen relatie heb en eigenlijk nog nooit een echte relatie heb gehad.

  [ # 49 ] 17 January 2010 02:07 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  416
Geregistreerd  2006-11-20

Whaha, dit is een leuk topic, even lekker je ergernis kwijt kunnen! Er zitten al veel herkenbare bij 😛
Ik heb er ook een paar..

- Mensen die 1 favoriet gespreksonderwerp hebben en daar werkelijk elk ander gespreksonderwerp op kunnen laten uitkomen!
- Automobilisten op de snelweg die opeens heel langzaam gaan rijden omdat er in tegengestelde richting een ongeluk is gebeurd, want ze moeten het natuurlijk wel héél goed kunnen zien..
- Winkelende mensen die eerst hun boodschappen op de band bij de kassa zetten en dan nog eens op hun gemak terug de winkel in lopen omdat ze nog het één en ander zijn vergeten. Dat ze dan dan een hele rij anderen laten wachten snappen ze niet, grr..
- Mensen die iemand met hun mobieltje bellen en dan zo hard gaan praten dat iedereen in zijn/haar omgeving alles weet over bijvoorbeeld de suikerziekte van hun ome Kees.
- Mensen die eerst een uur gaan zitten zeuren over iets dat ze heel dwars zit en dat geklaag dan afsluiten met de woorden: “maar ik zit er niet mee, hoor!”

lisaatje - 17 January 2010 12:08 AM

En na vanavond heb ik ook weer een nieuwe:

- Vriendinnen die het 1 uur lang over hun relaties gaan hebben, terwijl ze weten dat ik op dit moment geen relatie heb en eigenlijk nog nooit een echte relatie heb gehad.

Dit doet mij aan een irritatie van mij denken..

- Mensen die altijd vragen hoe het met de liefde gaat en waarom ik geen vriendin heb. Als ik dan vraag waarom ze dat vragen krijg ik als antwoord dat ze me graag gelukkig willen zien…
Hallo, waar slaat dat domme antwoord nou op?!

   Handtekening   

Eigenlijk heet ik gewoon Jacko..

  [ # 50 ] 17 January 2010 09:05 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  166
Geregistreerd  2009-06-14

Yakko - 17 January 2010 02:07 AM

Whaha, dit is een leuk topic, even lekker je ergernis kwijt kunnen! Er zitten al veel herkenbare bij 😛
Ik heb er ook een paar..

- Mensen die 1 favoriet gespreksonderwerp hebben en daar werkelijk elk ander gespreksonderwerp op kunnen laten uitkomen!
- Automobilisten op de snelweg die opeens heel langzaam gaan rijden omdat er in tegengestelde richting een ongeluk is gebeurd, want ze moeten het natuurlijk wel héél goed kunnen zien..
- Winkelende mensen die eerst hun boodschappen op de band bij de kassa zetten en dan nog eens op hun gemak terug de winkel in lopen omdat ze nog het één en ander zijn vergeten. Dat ze dan dan een hele rij anderen laten wachten snappen ze niet, grr..
- Mensen die iemand met hun mobieltje bellen en dan zo hard gaan praten dat iedereen in zijn/haar omgeving alles weet over bijvoorbeeld de suikerziekte van hun ome Kees.
- Mensen die eerst een uur gaan zitten zeuren over iets dat ze heel dwars zit en dat geklaag dan afsluiten met de woorden: “maar ik zit er niet mee, hoor!”

lisaatje - 17 January 2010 12:08 AM

En na vanavond heb ik ook weer een nieuwe:

- Vriendinnen die het 1 uur lang over hun relaties gaan hebben, terwijl ze weten dat ik op dit moment geen relatie heb en eigenlijk nog nooit een echte relatie heb gehad.

Dit doet mij aan een irritatie van mij denken..

- Mensen die altijd vragen hoe het met de liefde gaat en waarom ik geen vriendin heb. Als ik dan vraag waarom ze dat vragen krijg ik als antwoord dat ze me graag gelukkig willen zien…
Hallo, waar slaat dat domme antwoord nou op?!

Heel herkenbaar Yakko, die hoor ik ook af en toe, en daar wil ik nog aan toe voegen: vrouwen die sinds ze kinderen hebben gekregen alleen nog maar over de kinderen kunnen praten

  [ # 51 ] 17 January 2010 09:28 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Yakko - 17 January 2010 02:07 AM

- Mensen die altijd vragen hoe het met de liefde gaat en waarom ik geen vriendin heb. Als ik dan vraag waarom ze dat vragen krijg ik als antwoord dat ze me graag gelukkig willen zien…
Hallo, waar slaat dat domme antwoord nou op?!

Dat vind ik ook vreselijk irritant. Ik kom uit een vrij Christelijk dorpje waar het vrij normaal is om rond je twintigste te trouwen.  Als ik dan eens iemand van vroeger spreek krijg ik heel vaak de vraag: Ben jij al getrouwd? Vooral het woordje ‘al’ in die zin vind ik vreselijk. Alsof trouwen het hoogst haalbare in je leven is. Als ik dan vertel dat ik trouwen een nutteloos concept vindt zijn ze echt beledigd.

  [ # 52 ] 17 January 2010 10:12 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Haha die ken ik ook, die irritatie. Hoe is het in de liefde? Waarom heb je geen vriendje? Ja omdat ik dat gwn niet heb, en nee, dat vind ik niet erg! Ik ben best gelukkig zo. Of als ze allerlei persoonlijke dingen gaan vragen. Sommige mensen zijn daar heel makkelijk in om dat te vertellen, maar als ik dat aan iemand wil vertellen begin ik er zelf wel over, daar hoeft niet naar gevraagd te worden in een gewoon gesprek over koetjes en kalfjes.

En die reclame over hoesten vind ik inderdaad ook verschrikkelijk en verschrikkelijk NEP vooral! Ik dacht eerst dat het zo’n typische Amerikaanse reclame was (net zoals die van Swiffer tijdje terug) die dan nagesynchroniseerd is. Maar het was dus gewoon serieus bedoeld…

  [ # 53 ] 17 January 2010 11:20 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Ik sluit me ook aan bij die irritatie.. en wat ik dan vooral ook irritant vind is dat mensen dan gaan zeggen: ik weet nog wel iemand voor je.. en dat dan blijven zeggen (ik ken gevallen waarbij dat al jaren gebeurd..).. vreselijk irritant..

Ja want het lijkt af en toe voor de buitenwereld alsof je zonder relatie gewoon geen leven hebt.. 😉

  [ # 54 ] 17 January 2010 12:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

die laatste irritatie kan ik me helemaal in vinden
mijn moeder vraagt dat zeer regelmatig en ik wordt daar helemaal kriegelig van

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 55 ] 17 January 2010 12:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Of vroeger als ik met m’n ouders ergens naar toe ging, dat ze vragen: “Goh Hans hoe gaat het me je” en dat dan 1 van de ouders de ene keer wat negatiefs zegt (als dat ook de waarheid is) “Het is net uit” of de andere keer wat positiever is: “Hij is hardstikke verliefd en gelukkig” en dan dacht ik laat mij toch lekker zelf vertellen hoe het me me gaat! En al helemaal of ik wel of niet over die relatie wil praten.

  [ # 56 ] 17 January 2010 01:01 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Misschien moeten we een Hyves oprichten. De “Ik heb geen relatie en ik voel me daar goed bij dus hou op met me lastigvallen met irritante vragen-Hyves” 😛

  [ # 57 ] 17 January 2010 01:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  416
Geregistreerd  2006-11-20

IngeG - 17 January 2010 01:01 PM

Misschien moeten we een Hyves oprichten. De “Ik heb geen relatie en ik voel me daar goed bij dus hou op met me lastigvallen met irritante vragen-Hyves” 😛

Haha, ik zou me er meteen bij aanmelden!

Durske - 17 January 2010 11:20 AM

Ik sluit me ook aan bij die irritatie.. en wat ik dan vooral ook irritant vind is dat mensen dan gaan zeggen: ik weet nog wel iemand voor je.. en dat dan blijven zeggen (ik ken gevallen waarbij dat al jaren gebeurd..).. vreselijk irritant..

Ja want het lijkt af en toe voor de buitenwereld alsof je zonder relatie gewoon geen leven hebt.. 😉

Ja inderdaad, haha! En als ze dan koppig en eigenwijs “toevallig” iemand met je kennis laten maken is dat meestal ook absoluut je type niet! 😛

   Handtekening   

Eigenlijk heet ik gewoon Jacko..

  [ # 58 ] 18 January 2010 02:31 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Timmie1992 - 15 January 2010 04:27 PM

Nog een irritatie:

Mensen (vooral vrouwen), die voor een stoplicht staan, en die dan nog even hun haar of dergelijke moeten goeddoen, en dan het groene stoplicht niet zien!

Ben pas op pagina 1 van het topic en lees zo verder, maar ik stoor me aan deze reactie.
Waarom nou weer vooral vrouwen?
Mannen kijken soms ook even in de spiegel of zitten diep in discussie voor het al groene stoplicht hoor 😄


*edit*

Puss - 15 January 2010 06:29 PM

- Ivo Chundro die uit een ei komt bij HONK! Mevrouw naast me tegen kind..: Zie je wie dat is? Dat is Alladin!

Haha op zich best grappig, en voor het kind begrijpelijk, hij zal Ivo zo waarschijnlijk herkennen (zo van ooow die heb ik toen ook gezien!).

Marilena - 16 January 2010 06:24 PM

Oh ja, GROTE irritatie:

De Always reclame (maandverband, sorry haha) met de slogan Have a Happy Period. Vreselijk, wie verzint zo iets. Absoluut niks happy aan periods…...!!!!

Hahaha agree!!!


Verder kan ik me ook wel vinden in veel irritaties, het stuk over relaties bijvoorbeeld hihi.


Ow ja ik erger me ook aan mensen die me aangapen omdat ik dik ben.
Sommigen kijken echt alsof ik 1 of ander monster ben, echt heel erg hinderlijk.

[ Gewijzigd: 18 January 2010 02:52 AM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 59 ] 18 January 2010 08:26 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Veertje - 18 January 2010 02:31 AM
Timmie1992 - 15 January 2010 04:27 PM

Nog een irritatie:

Mensen (vooral vrouwen), die voor een stoplicht staan, en die dan nog even hun haar of dergelijke moeten goeddoen, en dan het groene stoplicht niet zien!

Ben pas op pagina 1 van het topic en lees zo verder, maar ik stoor me aan deze reactie.
Waarom nou weer vooral vrouwen?
Mannen kijken soms ook even in de spiegel of zitten diep in discussie voor het al groene stoplicht hoor 😄

Ja daat weet ik, en daarom stond er ook vooral vrouwen, dus er zitten ook heus wel mannen bij, maar zover ik weet is de meerderheid een vrouw die dat zou doen xD

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 60 ] 18 January 2010 11:01 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Veertje - 18 January 2010 02:31 AM
Timmie1992 - 15 January 2010 04:27 PM

Nog een irritatie:

Mensen (vooral vrouwen), die voor een stoplicht staan, en die dan nog even hun haar of dergelijke moeten goeddoen, en dan het groene stoplicht niet zien!

Ben pas op pagina 1 van het topic en lees zo verder, maar ik stoor me aan deze reactie.
Waarom nou weer vooral vrouwen?
Mannen kijken soms ook even in de spiegel of zitten diep in discussie voor het al groene stoplicht hoor 😄



Nog een: mannen peuteren altijd in hun neus voor het stoplicht. SMERIG om naar te kijken.

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 103