5 of 103 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Irritaties
  [ # 61 ] 18 January 2010 11:02 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

- Familieleden die me raar aankijken omdat ik ‘nog steeds’ geen vriend heb, en waarom dat zo lang duurt. Sorry dat ik niet als andere neefjes en nichtjes ben, die om de 3 weken een nieuwe relatie heeft. Ik ben single en geniet ervan; hoeft met niemand rekening te houden, kan doen en laten wat ik wil, laat me

- Mensen die op wegen waar je 80 mag 60 gaan rijden, waar je 60 mag standaard 50 rijden en waar je 50 mag 30. En dan ook nog altijd op wegen hie rin de buurt waar je met geen mogelijkheid iemand in kan halen.

- Mensen die in de kroeg midden in het gangpad gaan staan en je zwaar geïrriteerd aankijken als je er langs wilt.

- Mensen die vragen of je stil wilt zijn als zij wat vertellen en vervolgens zelf doodleuk door anderen heen gaan praten

- Mensen die niet terug smsen/mailen ook als je dat uitdrukkeljk vraagt, en daarna doodleuk zeggen: ik heb je smsje gelezen over hoe laat/wat ik mee moet nemen etc. Ja duh, dat zie ik nu ook, want je bent er, maar geef de volgende keer even antwoord op mijn vraag. Ik vraag dingen niet voor niks.

Pff er zijn er vast nog wel meer, maar daar kom ik later nog wel op;)

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 62 ] 18 January 2010 11:28 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Monique - 18 January 2010 11:02 AM

- Mensen die niet terug smsen/mailen ook als je dat uitdrukkeljk vraagt, en daarna doodleuk zeggen: ik heb je smsje gelezen over hoe laat/wat ik mee moet nemen etc. Ja duh, dat zie ik nu ook, want je bent er, maar geef de volgende keer even antwoord op mijn vraag. Ik vraag dingen niet voor niks.

Daar wil ik me ook bij aansluiten. Heel vervelend als iemand zegt “ik laat nog wel wat weten (via sms/mail)” en dat dan vervolgens niet doet, en ook niet meer reageert als jij vraagt hoe het nou zit, en je dus tot op de dag van de afspraak zit te wachten op een antwoord.

  [ # 63 ] 18 January 2010 11:48 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Andere irritatie..

- Rosalie uit OZNMP

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 64 ] 18 January 2010 12:09 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

- Mensen die altijd te laat komen, en dan ook met redenen als “het schoot niet zo op met opstaan vanmorgen.” Vervelend is dat als jij al in de stad bent en een uur of langer op ze moet wachten.

  [ # 65 ] 18 January 2010 12:39 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

IngeG - 18 January 2010 12:09 PM

- Mensen die altijd te laat komen, en dan ook met redenen als “het schoot niet zo op met opstaan vanmorgen.” Vervelend is dat als jij al in de stad bent en een uur of langer op ze moet wachten.

Daar sluit ik me dan weer totaal bij aan! Zo vervelend. Ik wil ook lieve rniet opstaan `s ochtends, maar te laat komen heb ik zo`n hekel aan. Ook vreselijk al smensen op mij moeten wachten haha. Dus meestal komt het er op neer dat ik dus op anderen moet wachten;)


Oeh nog een irritatie van mij: de reactie van veel mensen als ik vertel dat ik juf ben. Standaard reactie: ow das een luxe baantje, veel vakantie en vroeg thuis. Daar kan ik zo kwaad om worden. Als om half 4 de school uitgaat, ben ik nog lang niet thuis hoor. En ook die vakanties zijn er niet om niks te doen.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 66 ] 18 January 2010 12:42 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

Ik vind het heel irritant als mensen bij vergaderingen op kantoor gewoon soms een kwartier of nog meer te laat komen. Kom op zeg. Hoeveel vertraging kan je in 1 kantoor hebben?
Ik vind het ook irritant als mensen maar blijven kletsen tijdens een theatervoorstelling.

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 67 ] 18 January 2010 03:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Grote forumirritatie: Overdadig gequote van meerdere voorgaande posts die het forum onoverzichtelijk maken, het is lelijk, overbodig en onhandig. Daarnaast ook slecht gequote waarbij de codes worden aangepast waardoor een post er vervolgens uitziet als een brei van rare vakjes en tekens.

Zà³... Dat is er uit… :tong:

  [ # 68 ] 18 January 2010 04:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

IngeG - 18 January 2010 11:28 AM
Monique - 18 January 2010 11:02 AM

- Mensen die niet terug smsen/mailen ook als je dat uitdrukkeljk vraagt, en daarna doodleuk zeggen: ik heb je smsje gelezen over hoe laat/wat ik mee moet nemen etc. Ja duh, dat zie ik nu ook, want je bent er, maar geef de volgende keer even antwoord op mijn vraag. Ik vraag dingen niet voor niks.

Daar wil ik me ook bij aansluiten. Heel vervelend als iemand zegt “ik laat nog wel wat weten (via sms/mail)” en dat dan vervolgens niet doet, en ook niet meer reageert als jij vraagt hoe het nou zit, en je dus tot op de dag van de afspraak zit te wachten op een antwoord.

Dit is nou een irritatie waar ik me in kan vinden, mega irritant. En andersom gaan die personen zich dan afvragen waarom IK later niet meer reageer op hun berichtjes… Duh, hoe zou dat nou komen?

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 69 ] 18 January 2010 04:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Tim - 18 January 2010 03:53 PM

Grote forumirritatie: Overdadig gequote van meerdere voorgaande posts die het forum onoverzichtelijk maken, het is lelijk, overbodig en onhandig. Daarnaast ook slecht gequote waarbij de codes worden aangepast waardoor een post er vervolgens uitziet als een brei van rare vakjes en tekens.

Zà³... Dat is er uit… :tong:

De slechte quotes vind ik irritanter dan de ellenlange…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 70 ] 18 January 2010 05:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Scarletwoman - 18 January 2010 04:49 PM

De slechte quotes vind ik irritanter dan de ellenlange…

Zelf vind ik het allebei echt irritant. Als je direct reageert op het bericht erboven is het niet nodig het bericht erbij te quoten of als je het toch wil, quote alleen dát waar je rechtstreeks antwoord op geeft. Al die quotes maken je de topic als geheel niet leesbaarder. Ook zo irritant als mensen een heel bericht quoten en dan als eigen reactie eronder: ‘Vind ik ook.’ Maar goed, ieder z’n eigen frustraties… 😉

  [ # 71 ] 18 January 2010 05:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Ik heb me gister héél erg lopen ergeren aan de grote hoeveelheid cameratijd die Mathijs kreeg - en dan vooral tijdens het nummer van Rosalie. Ik wil graag zien hoe ZIJ, de toekomstige Mary Poppins kandidaat, haar nummer zingt, en niet hoe hij, die er niets mee te maken heeft, het ontvangt.
Volgens mij is hij minstens 15 keer in beeld geweest.

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 72 ] 18 January 2010 06:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

E.Y. - 18 January 2010 05:49 PM

Ik heb me gister héél erg lopen ergeren aan de grote hoeveelheid cameratijd die Mathijs kreeg - en dan vooral tijdens het nummer van Rosalie. Ik wil graag zien hoe ZIJ, de toekomstige Mary Poppins kandidaat, haar nummer zingt, en niet hoe hij, die er niets mee te maken heeft, het ontvangt.
Volgens mij is hij minstens 15 keer in beeld geweest.

Met dit ben ik het helemaal eens!

  [ # 73 ] 18 January 2010 06:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Uhmm… Matthijs wordt toch de understudy van William??? We weten ook dat Willam Bert maar een aantal maanden zal gaan spelen.. Misschien wil Stage wel heeel erg graag dat Matthijs zo vaak in beeld komt zodat hij weer goed bekend is bij het publiek en dat ze ook nog kaarten verkopen als William weer weg gaat en Matthijs wellicht de rol volledig op zich neemt??

Ik irriteer me juist aan het feit dat iedereen steeds weer vergeet dat het het Op Zoek Naar.. een marketing stunt is waarvan Stage heel graag doet alsof dat niet zo is. Had respect voor Erwin gehad als hij voor komend seizoen Op Zoek Naar Elle was gegaan.. Maarja… daar verdient hij geen geld mee….

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 74 ] 18 January 2010 07:15 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Mensen die in enorme zinnen zo ontzettend vaag zijn dat je niet begrijpt wat ze zeggen. Cicero in het bijzonder.
De examenstof Latijn is dus één grote irritatie..

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 75 ] 18 January 2010 07:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Understudy of niet, in mijn ogen was het Rosalie’s nummer en ik irriteerde me aan het feit dat we toen voor een groot deel Mathijs te zien kregen…

Para, I feel your pain, hoewel ik vorig jaar met Ovidius nog wel geluk heb gehad… dit jaar is het Cicero & Catullus toch? Of heb ik Catullus er gewoon bij verzonnen? :tong:

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 103