6 of 103 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Irritaties
  [ # 76 ] 18 January 2010 07:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Para - 18 January 2010 07:15 PM

Mensen die in enorme zinnen zo ontzettend vaag zijn dat je niet begrijpt wat ze zeggen. Cicero in het bijzonder.
De examenstof Latijn is dus één grote irritatie..

Dat is een heel herkenbare. Heb al een paar jaar geleden eindexamen gedaan. Maar Herodotos (voor Grieks) had ook veel lange vage zinnen. blijft een irritatie.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 77 ] 18 January 2010 08:38 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Mijn irritatiemoment van de dag: twee assistentes bij de ortho waren (terwijl ze vol op mijn tanden leunden) grappen aan het maken; over de behandeling. Heel apart en asociaal…

  [ # 78 ] 18 January 2010 09:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik vind het altijd heel raar als mensen op de voicemail van hun mobiele telefoon zeggen: ik ben er even niet.
The point of having a mobile phone is that you take it with you!!!

En wat ik ook irritant vind is als mensen op het forum bij iedere zin een nieuwe regel gebruiken.

  [ # 79 ] 18 January 2010 09:37 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Oeh ik voel me wel een beetje een zeur vandaag met mn irritaties, maar toch komt er nog 1:\

Mensen die weken achter elkaar niet op de repetitie komen, en dan de repetitie (of nog erger, het concert) waarbij ze er wel zijn doodleuk op alle zachte/stille momenten hard doortoeteren, of andersom. Ik vind het vreselijk.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 80 ] 19 January 2010 02:43 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik weet er nog wel 1. Als je op de bus aan het wachten bent in een wachtruimte en daar even een boek aan het lezen bent, dat er dan iemand tegen je aan begint te leuteren. Mevrouw, ik ben een boek aan het lezen!

  [ # 81 ] 19 January 2010 04:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

E.Y. - 18 January 2010 07:19 PM

Para, I feel your pain, hoewel ik vorig jaar met Ovidius nog wel geluk heb gehad… dit jaar is het Cicero & Catullus toch? Of heb ik Catullus er gewoon bij verzonnen? :tong:

Nee, haha, Catullus hoort er ook nog bij. Maar poëzie is sowieso leuker dan Cicero..

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 82 ] 19 January 2010 05:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Ik irriteer me aan mensen die zich overal aan irriteren.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 83 ] 19 January 2010 05:08 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

nog een iritatie van mijn kant:

het gesprek op het werk ging weer eens over kinderen (krijgen) Men kan het op de 1 of andere manier gewoon niet snappen (of wil het niet snappen) dat ik geen kinderen wil, krijg dan altijd te horen “dat zeg je nu…” ja en dat zeg ik over 10 jaar nog, waarom respecteert niemand dat gewoon niet dat ik (en mijn vriend) kinderloos willen blijven? dat eeuwige gezeur daarover….

  [ # 84 ] 19 January 2010 05:15 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

AfterForever - 19 January 2010 05:08 PM

nog een iritatie van mijn kant:

het gesprek op het werk ging weer eens over kinderen (krijgen) Men kan het op de 1 of andere manier gewoon niet snappen (of wil het niet snappen) dat ik geen kinderen wil, krijg dan altijd te horen “dat zeg je nu…” ja en dat zeg ik over 10 jaar nog, waarom respecteert niemand dat gewoon niet dat ik (en mijn vriend) kinderloos willen blijven? dat eeuwige gezeur daarover….

Respect… en weet je wat me opvalt? Dat veel mensen hier op het forum volgens mij vrijgezellig zijn. Is dat toeval of…? Om uit de kast te komen: ja, ik ben ook vrijgezellig 😉

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 85 ] 19 January 2010 05:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik heb zelf geen kinderen…zou die qua leeftijd wel kunnen hebben…en op mijn werk was er een collega die in dezelfde situatie zat en gevraagd had aan haar collega’s niet over kinderen te praten.
Goed, toen ging ze helaas weg en kwam iemand die wel kinderen had….helaas er werd daarna veelvuldig over iemands kinderen gepraat!

  [ # 86 ] 19 January 2010 05:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

lisaatje - 19 January 2010 02:43 PM

Ik weet er nog wel 1. Als je op de bus aan het wachten bent in een wachtruimte en daar even een boek aan het lezen bent, dat er dan iemand tegen je aan begint te leuteren. Mevrouw, ik ben een boek aan het lezen!

Jaaa dat is irritant!
Of als je muziek luistert dat ze dan tegen je aan gaan praten…
Als ik mijn muziek op heb heb ik daar geen zin in.
Daarbij heb ik in-ear headphones dus ik hoor het soms niet eens (zie je opeens iemands lippen bewegen XD).
En als ik dat niet op heb praten ze juist weer niet tegen me, vaag!
Mensen doen het er gewoon om :tong:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 87 ] 19 January 2010 06:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Svenn - 19 January 2010 05:15 PM
AfterForever - 19 January 2010 05:08 PM

nog een iritatie van mijn kant:

het gesprek op het werk ging weer eens over kinderen (krijgen) Men kan het op de 1 of andere manier gewoon niet snappen (of wil het niet snappen) dat ik geen kinderen wil, krijg dan altijd te horen “dat zeg je nu…” ja en dat zeg ik over 10 jaar nog, waarom respecteert niemand dat gewoon niet dat ik (en mijn vriend) kinderloos willen blijven? dat eeuwige gezeur daarover….

Respect… en weet je wat me opvalt? Dat veel mensen hier op het forum volgens mij vrijgezellig zijn. Is dat toeval of…? Om uit de kast te komen: ja, ik ben ook vrijgezellig 😉

Ja klopt volgens mij is dat zo!

Het is idd ergerlijk als mensen maar blijven vragen hoe het in de liefde gaat en waarom je toch geen vriendje hebt….

  [ # 88 ] 19 January 2010 06:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Toen mensen ons bleven lastig vallen over kinderen gaf ik op een gegeven moment als antwoord: Wat als wij nu al tijden bezig zijn voor kinderen en het lukt niet? Dan komen jullie vragen wel heel hard aan elke keer, hè?
Niemand durfde meer iets te vragen…
Terwijl ik duidelijk had gezegd WAT ALS….
Het was nl helemaal niet zo, maar ik was het gezeur erover beu 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 89 ] 25 January 2010 09:34 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Tim - 15 January 2010 02:48 PM
martijn-j - 15 January 2010 02:33 PM

- mensen die niet snel kunnen pinnen.

Gruwelijk irritant!

Als ik ga pinnen dan weet ik al wát ik op wil nemen en ook dat het er op staat. Dan zul je zien dat er altijd iemand voor je staat die eerst het saldo gaat checken en die je dan ziet nadenken over het op te nemen bedrag… En dat duuuurt lang.

Hoe moeilijk kan pinnen zijn, haha.

Ach ja, wie weet als we zelf de 80 naderen he, ahaha…

Mijn grootste ergernis: in een lange rij voor de kassa staan, en juist als je achteraan staat er nog een of twee kassa’s open gaan waar mensen die net aan komen lopen voor gaan staan. Ik pleit nog steeds voor het systeem in Londen. Meerdere kassa’s open, maar wel 1 rij. Eerlijker kan niet. En scheelt een ergernis.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 90 ] 07 February 2010 06:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Oh, als je moeder over je praat en je alleen je eigen naam hoort, maar verder niet weet waar ze het over heeft. Dat is zo irritant!

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 103