4 of 75 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Hij Gelooft In Mij
  [ # 46 ] 12 November 2011 06:30 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2011-06-16

Brammetje - 12 November 2011 01:04 PM

Of jou interview bestaat niet.

Als ze dat echt gezegt zou hebben, zouden de meeste mensen dat wel in de Chantal-kan-Glinda-niet-zingen discussie hebben gebruikt. Ik twijfel dan ook dat dat interview bestaat.

Ik weet 100% zeker dat ze dat gezegd heeft. Ik was er toen ook van overtuigd dat ze geen glinda zou gaan spelen. En benieuwd wie het dan wel zou worden, aangezien ze op veel punten geknipt is voor de rol. Waarna ik erg verbaasd was dat ze het wel werd omdat ze dus zelf gezegd heeft dat ze het niet wilde doen. Verder vind ik wel dat ze een goede Glinda is hoor, ik zeg het niet omdat het haar niet gun of slecht vind in deze rol, is meer gewoon mijn verbazing. En ik ervan overtuigd ben dat er heel wat gestuurd wordt vanuit stage qua casting en rollen.

[ Gewijzigd: 12 November 2011 06:34 PM by Deborah25 ]
  [ # 47 ] 12 November 2011 06:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Ik denk dat deze Hazes musical Chantal juist de kans geeft om eens aan andere kant van zichzelf te laten zien! Het creative team is hardstikke goed en daarbij leert de ervaring dat dergelijke autobiografische musicals om een heel ander soort spel vragen. Chantal is tot nu toe voornamelijk in grote knal-shows te zien geweest. Dus ik zie ook niet waarom dit een stap achteruit is. Het repretoire van Hazes vind ik prachtig in zijn soort. De stem van Hazes sprak maar daarintegen minder aan. Ik hoop dat de aanpak een beetje op de eigen producties van V&V lijkt (Piaf, Toon en Billy). Chantal vind ik bovendien ook iemand die ontzettend oprecht overkomt en dat kan ze denk ik in een dergelijke show heel goed gebruiken.

Er zal vast een nieuwe Glinda komen tegen die tijd. Het biedt daar ook andere mensen weer kansen! Ik verwacht dat Noortje Herlaar tegen die tijd klaar is met SNF en ze kan dan direct door in Wicked.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 48 ] 13 November 2011 10:05 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  303
Geregistreerd  2010-05-21

Wicked speelt toch ‘maar’ 365 voorstellingen? Dan is de musical tegen die tijd wel afgelopen..

  [ # 49 ] 13 November 2011 10:08 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2010-08-05

Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van deze musical. Met de muziek heb ik niets en Chantal als Rachel zie ik ook niet gelijk voor me. Dat komt misschien eerder omdat ik Rachel een vreselijke vrouw vind. Ik vraag mij ook af hoe ze haar gaan neerzetten in de show.

Op dit moment twijfel ik niet of ik kaarten ga kopen voor deze productie, dat antwoord is ‘nee!’. Maar wie weet als de trailers komen dat het interessant wordt.

  [ # 50 ] 13 November 2011 11:17 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

Vincent - 13 November 2011 10:08 AM

Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van deze musical. Met de muziek heb ik niets en Chantal als Rachel zie ik ook niet gelijk voor me. Dat komt misschien eerder omdat ik Rachel een vreselijke vrouw vind. Ik vraag mij ook af hoe ze haar gaan neerzetten in de show.

Op dit moment twijfel ik niet of ik kaarten ga kopen voor deze productie, dat antwoord is ‘nee!’. Maar wie weet als de trailers komen dat het interessant wordt.

Precà­es, echt precà­es dat wat jij nu zegt heb ik ook. Daarom vraag ik me ook af of dit wel een succesvolle productie gaat worden, als het nou de là­edjes van André Hazes in een verhaal waren geweest..maar dit is écht het leven van AH…

Dat houdt mij heel erg af, en dan denk ik, gaat André Hazes liefhebbend Nederland überhaupt wel naar musical?, lijkt me toch een totáál ander genre.

  [ # 51 ] 13 November 2011 11:28 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  65
Geregistreerd  2011-02-04

Ik denk niet dat ik er heen ga. Zoals het er nu naar uitziet iig niet.
Tot nu toe kan ik me er niks bij voorstellen. Eerst dacht ik dat het een grap was. Maar blijkbaar is het toch serieus.

  [ # 52 ] 13 November 2011 01:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik heb helemaal niets met de muziek van Hazes,maar als ik dan lees dat Kees Prins en Frank Ketelaar het script schrijven wordt het misschien toch interessanter dan ik dacht.

‘Hij Gelooft in Mij’ is een geestig en aangrijpend muzikaal verhaal over André Hazes, zijn verhouding met Rachel, zijn diepe dalen en hoge toppen van succes en teloorgang. Gezien door de ogen van Rachel van Galen, een vijftienjarig meisje dat verliefd wordt op de grote Hazes, trouwt met haar idool en zichzelf voor de keuze gesteld ziet: houdt zij van de man of van zijn talent?

De musical is vanaf november 2012 exclusief in het DeLaMar Theater te zien.

[ Gewijzigd: 13 November 2011 01:13 PM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 53 ] 13 November 2011 01:24 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Hmm, kan nog niet zeggen dat deze musical mij trekt… Of ik ga zal er ook aan liggen wie er nog meer in gaan spelen…

  [ # 54 ] 13 November 2011 03:23 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Tenzij er een hele goede preview rond die tijd wordt getoond, denk ik niet dat ik deze ga zien. Het trekt me totaal niet.

   Handtekening   

Choose life

  [ # 55 ] 13 November 2011 03:25 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

‘Hij Gelooft in Mij’ is een geestig en aangrijpend muzikaal verhaal over André Hazes, zijn verhouding met Rachel, zijn diepe dalen en hoge toppen van succes en teloorgang. Gezien door de ogen van Rachel van Galen, een vijftienjarig meisje dat verliefd wordt op de grote Hazes, trouwt met haar idool en zichzelf voor de keuze gesteld ziet: houdt zij van de man of van zijn talent?

x

  [ # 56 ] 13 November 2011 04:32 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Ik ben bang dat ze hiermee de plank volledig mis slaan.
Mensen die van musical muziek houden hebben over het algemeen niets met Andre Hazes, en Andre Hazes fans gaan liever naar een bruin cafe om luidkeels mee te lallen met zijn muziek dan dat ze naar het theater gaan.
Ik ben al die ‘jukebux’ musicals een beetje zat! Het is zo makkelijk om overal maar een musical over te maken, vooral als de muziek al bestaat. Wat voegt dat dan nog toe?

En inderdaad, Chantal Janzen is veel te poezelig om Rachel geloofwaardig neer te kunnen zetten. Ik zie Rachel meer als een oude zonnebankbruine vrouw met Sieneke kapsel en een lage doorrookte stem.

[ Gewijzigd: 13 November 2011 04:38 PM by 1979brigitte ]
  [ # 57 ] 13 November 2011 04:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

‘Hij Gelooft in Mij’ is een geestig en aangrijpend muzikaal verhaal over André Hazes, zijn verhouding met Rachel, zijn diepe dalen en hoge toppen van succes en teloorgang. Gezien door de ogen van Rachel van Galen, een vijftienjarig meisje dat verliefd wordt op de grote Hazes, trouwt met haar idool en zichzelf voor de keuze gesteld ziet: houdt zij van de man of van zijn talent?

Hmm, dit vind ik op zich wel een interessante insteek…

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 58 ] 13 November 2011 04:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

1979brigitte - 13 November 2011 04:32 PM

Ik ben bang dat ze hiermee de plank volledig mis slaan.
Mensen die van musical muziek houden hebben over het algemeen niets met Andre Hazes, en Andre Hazes fans gaan liever naar een bruin cafe om luidkeels mee te lallen met zijn muziek dan dat ze naar het theater gaan.
Ik ben al die ‘jukebux’ musicals een beetje zat! Het is zo makkelijk om overal maar een musical over te maken, vooral als de muziek al bestaat. Wat voegt dat dan nog toe?

En inderdaad, Chantal Janzen is veel te poezelig om Rachel geloofwaardig neer te kunnen zetten. Ik zie Rachel meer als een oude zonnebankbruine vrouw met Sieneke kapsel en een lage doorrookte stem.

amen XD haha

  [ # 59 ] 13 November 2011 05:25 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

@1979 Brigitte: Eh oude vrouw? Ze is 41…..

  [ # 60 ] 13 November 2011 05:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Poohfan - 13 November 2011 05:25 PM

@1979 Brigitte: Eh oude vrouw? Ze is 41…..

Serieus? Ik dacht dat ze ergens in de vijftig was.

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 75