5 of 75 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Hij Gelooft In Mij
  [ # 61 ] 13 November 2011 05:36 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Het scheelt maar 9 jaar, maar je kan wel zeggen dat Rachel flink geleefd heeft en Chantal als artiest goed voor haar lichaam zorgt.

  [ # 62 ] 13 November 2011 05:37 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2010-03-28

Nou ze ziet er toch echt behoorlijk veel ouder uit dat chantal nu. Maar hierboven stond ook iets over een 15 jarig meisje misschien zie je dat aan het begin!

  [ # 63 ] 13 November 2011 05:39 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

martijn-j - 13 November 2011 05:36 PM
Poohfan - 13 November 2011 05:25 PM

@1979 Brigitte: Eh oude vrouw? Ze is 41…..

Serieus? Ik dacht dat ze ergens in de vijftig was.

Nu vind ik in de vijftig ook nog jong, een oude vrouw is voor mij 75+, maar ze is dus echt pas 41

  [ # 64 ] 13 November 2011 06:05 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik denk dat dit, mits goed uitgevoerd, een buitengewoon slimme zet is van Stage. NATUURLIJK komen Hazes fans naar het De La Mar om dit te gaan bekijken! Het zit op spuugafstand van de Jordaan! De auteurs zijn grote favorieten van me en ik denk dat we een slim, wrang en geestig script krijgen. Vergeet niet dat de muziek van Hazes misschien niet je smaak kan zijn, maar er is voor elk moment wel een dramatisch nummer te bedenken. Uitgevoerd door een ensemble of een “niet Hazes” zijn er prachtige dingen te bedenken… Wat dacht je van De Vlieger door een groot ensemble?? Ik hield ook niet erg van de muziek van Madness, maar in Our House kon het me tot tranen toe beroeren!

Ik ruik een hele grote hit….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 65 ] 13 November 2011 06:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Jacco - 13 November 2011 06:05 PM

Ik denk dat dit, mits goed uitgevoerd, een buitengewoon slimme zet is van Stage. NATUURLIJK komen Hazes fans naar het De La Mar om dit te gaan bekijken! Het zit op spuugafstand van de Jordaan! De auteurs zijn grote favorieten van me en ik denk dat we een slim, wrang en geestig script krijgen. Vergeet niet dat de muziek van Hazes misschien niet je smaak kan zijn, maar er is voor elk moment wel een dramatisch nummer te bedenken. Uitgevoerd door een ensemble of een “niet Hazes” zijn er prachtige dingen te bedenken… Wat dacht je van De Vlieger door een groot ensemble?? Ik hield ook niet erg van de muziek van Madness, maar in Our House kon het me tot tranen toe beroeren!

Ik ruik een hele grote hit….

Ik ben het helemaal met je eens! De invalshoek die gekozen is, klinkt spannend - fan krijgt een relatie met de aanbeden artiest - en bij inderdaad een juiste keuze van de nummers bij elke dramatische wending, kan dit een hele verrassende musical opleveren! Ik wacht af wat het wordt…

  [ # 66 ] 13 November 2011 06:20 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Fan krijgt relatie met aanbeden artiest… Ja, dat kan dramatisch worden. Wie is er naar ‘Sssh… It Happens!’ geweest? 😉

  [ # 67 ] 13 November 2011 06:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Jacco - 13 November 2011 06:05 PM

Ik denk dat dit, mits goed uitgevoerd, een buitengewoon slimme zet is van Stage. NATUURLIJK komen Hazes fans naar het De La Mar om dit te gaan bekijken! Het zit op spuugafstand van de Jordaan! De auteurs zijn grote favorieten van me en ik denk dat we een slim, wrang en geestig script krijgen. Vergeet niet dat de muziek van Hazes misschien niet je smaak kan zijn, maar er is voor elk moment wel een dramatisch nummer te bedenken. Uitgevoerd door een ensemble of een “niet Hazes” zijn er prachtige dingen te bedenken… Wat dacht je van De Vlieger door een groot ensemble?? Ik hield ook niet erg van de muziek van Madness, maar in Our House kon het me tot tranen toe beroeren!

Ik ruik een hele grote hit….

Jeetje.. Als jij zo hoopvol bent.. 😉

Ik weet het allemaal nog niet zo.. Ik vind het voornamelijk jammer dat deze show ,waarschijnlijk, tegelijkertijd in de theaters staat met die Paul de Leeuw-show. Twee shows die uit samengeraapte nummers gaan bestaan.. Had dan liever gewacht met à³f Saigon à³f Wicked.. Dan hadden we iig nog (neo)klassieker gehad..
(lekker negatief ben ik trouwens.. Wie weet wat er op stapel staat..😉)

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 68 ] 13 November 2011 06:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Mijn moeder is een groot Hazes fan en zij gaat zeker naar de musical en of ik het nu leuk vind of niet ik ga mee heb ik jaren geleden al beloofd aan haar. En de echte Hazes fans zullen wel naar de musical gaan omdat die ook zijn leven intressant vinden, ze zijn er genoeg. Maar of de musical fans erheen gaan dat weer ik niet, tenzij je net als ik het belOofd hebt.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 69 ] 13 November 2011 07:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  303
Geregistreerd  2010-05-21

Ik denk dat dit juist een erg verrassende rol kan worden voor Chantal (zoals anderen ook al zeggen), totaal iets anders dan we van haar tot nu toe gezien hebben. Maar ik heb echt niks met de muziek van André Hazes (afgezien van Zij gelooft in mij) dus ik ga hier denk ik toch niet heen..

  [ # 70 ] 13 November 2011 08:00 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Van de Paul de Leeuw musical hebben we officieel al een tijd niets gehoord. Was daar niet iets aan de hand met de rechten van de muziek?

On topic….sorry

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 71 ] 13 November 2011 09:15 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Jacco - 13 November 2011 06:05 PM

Ik hield ook niet erg van de muziek van Madness, maar in Our House kon het me tot tranen toe beroeren!

Je gaat de lekkere nummers van Madness toch niet vergelijken met de rotzooi die Hazes uit zijn strot wist te persen?  :bah:

Ik vrees wel enorm voor het script als Rachel Hazes inspraak heeft. Juist zij is natuurlijk een personage die een enorme feeks moet zijn…

  [ # 72 ] 13 November 2011 09:30 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Rachel Hazes krijg ik al jaren de bibbers van. Niet bepaald een reden om naar het theater te rennen. Brrrr.

  [ # 73 ] 13 November 2011 10:11 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Jeroen - 13 November 2011 09:15 PM

Juist zij is natuurlijk een personage die een enorme feeks moet zijn…

Uit respect voor Dré uiteraard 😄

  [ # 74 ] 14 November 2011 01:32 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Misschien dat Rachel alleen toestemming gaf voor deze voorstelling als Chantal haar zou spelen.. Het zijn echt totaal andere types.. maar misschien krijgt haar personage wel meer sympathie of zo 😊

Zit er ergens in de voorstelling ook een scene dat Chantal ook zo’n borstvergroting neemt? :p

  [ # 75 ] 14 November 2011 10:26 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  342
Geregistreerd  2009-11-08

Dat ziet er toch echt NIET uit! Sorry hoor .. pfffff!!

   Handtekening   

Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 75