3 of 6 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Het nieuwe voorstel topic
  [ # 31 ] 23 August 2011 12:27 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2011-08-19

Ik zal me ook even voorstellen. Ik lees al een tijdje mee, maar heb nog niet echt gepost.

Ik ben Laura, 25 jaar en woon in Dordrecht samen met mijn Zweedse vriend en onze 3 katten.

Ik ben geen mega musicalfan maar heb wel een aantal producties gezien waar ik helemaal weg van was. Vooral de cd’s draaide ik helemaal grijs (leuk meeblèren op musicalnummers 😉 ). Tot nu toe heb ik gezien: Aida, De 3 Musketiers, Lion King, Beauty and the Beast en Tarzan. In oktober ga ik naar Miss Saigon. Ik luister nog steeds vaak naar de cd van de Broadway versie (<3 Lea Salonga).

Ik ben ook heel erg benieuwd naar The Little Mermaid. Dit was als kind een van mijn favoriete Disney films.

Dat was het wel zo’n beetje!

  [ # 32 ] 08 September 2011 08:32 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2011-09-08

Ik zal me ook even voorstellen…
Mijn naam is Robbert, ik ben 18 jaar.
Ik heb al sinds ik klein was graag op het podium gestaan, ik hield erg veel van toneelspelen, en dat is nooit opgehouden. De interesse in musicals kwam echter later pas, nadat ik Tarzan had gezien. Daarna zag ik nog Footloose, Ja zuster, nee zuster, Into the Woods, Mary Poppins en Urinetown. Ik maakte nog niet zo lang geleden kennis met het zelf spelen van een musicalstuk. Dat was Rent. Een jaar geleden. Nu sta ik in Oorlogswinter de Musical en ik kan niet wachten totdat we daarmee op tour gaan.
Ik hoop dat jullie zo een beetje op de hoogte zijn van mij. Zijn er nog vragen? =)

   Handtekening   

Oorlogswinter de musical! Theaterseizoen 2011/2012 te zien in een theater bij jou in de buurt!

  [ # 33 ] 08 September 2011 09:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Quila - 23 August 2011 12:27 PM

Ik zal me ook even voorstellen. Ik lees al een tijdje mee, maar heb nog niet echt gepost.

Ik ben Laura, 25 jaar en woon in Dordrecht samen met mijn Zweedse vriend en onze 3 katten.

Ik ben geen mega musicalfan maar heb wel een aantal producties gezien waar ik helemaal weg van was. Vooral de cd’s draaide ik helemaal grijs (leuk meeblèren op musicalnummers 😉 ). Tot nu toe heb ik gezien: Aida, De 3 Musketiers, Lion King, Beauty and the Beast en Tarzan. In oktober ga ik naar Miss Saigon. Ik luister nog steeds vaak naar de cd van de Broadway versie (<3 Lea Salonga).

Ik ben ook heel erg benieuwd naar The Little Mermaid. Dit was als kind een van mijn favoriete Disney films.

Dat was het wel zo’n beetje!

Hee wat leuk iemand die ook in Dordrecht woont!

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 34 ] 12 October 2011 08:52 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Hallo!

Mijn naam is Esmee.
Ik ben bijna 18 jaar oud en woon in Zuid-Holland 😉
Ik ben nog niet heel lang ‘musical fan’, eigelijk pas sinds een paar maanden.
Maar ik lees hier op het forum al een aantal weken mee.
Dus tijd om een eigen account aan te maken 😉
Mijn eerste Musical was in 2009 met een reis naar London met school.
Daar hebben we toen we Will Rock You mogen bewonderen.
Toen is het een hele tijd stil geweest bij mij rondom musicals.
Pas sinds eind vorig jaar is het weer gaan ‘bloeien’.
Ik ben toen met mijn familie naar Soldaat van Oranje geweest.
Erg mooi, en toen is het eigelijk een beetje begonnen.
Ik ben toen 2x nog naar utrecht geweest voor We will Rock you.
En 11 December ga ik naar Wicked 😊
Het is dat ik niet veel geld heb anders was ik naar veel meer musicals gegaan!

Groetjes 😉

  [ # 35 ] 12 October 2011 05:01 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

willkommen bienvenue welcome 😄

  [ # 36 ] 12 October 2011 05:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

AfterForever - 12 October 2011 05:01 PM

willkommen bienvenue welcome 😄

Welkom! Uit welke musical is dit fragment? 😉

  [ # 37 ] 12 October 2011 05:52 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

Hanstmf - 12 October 2011 05:44 PM
AfterForever - 12 October 2011 05:01 PM

willkommen bienvenue welcome 😄

Welkom! Uit welke musical is dit fragment? 😉

haha, *like*

  [ # 38 ] 25 October 2011 06:49 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  48
Geregistreerd  2009-06-01

Hello!

Ok, ik ga me ook even voorstellen 😉 Het is toch wel leuk om zo te lezen wie hier nog zo meer op musicalworld zit… Ik ben al 2 en half jaar “lid” van musicalworld en ik lees ook echt heel veel mee, maar van zelf berichtjes posten komt het niet zo vaak…

Mijn naam is Petra, ik ben 18 jaar en ben al zo lang als dat ik het me kan herinneren gek van musicals. Het begon allemaal met de musical Pippi Langkous! Jeej 😊 Daar weet ik zelf niet heel veel van, maar mijn ouders hebben me verteld dat ik dat helemaal geweldig vond… Ik ben zo vanaf 2001 steeds vaker naar musicals gegaan. Titanic, Sound of Music (2003), Crazy for You, Lion King, Beauty and the Beast (2005), My Fair Lady, Annie, Jesus Christ Superstar, Cats, Hair (vergeef me als de volgorde niet klopt… 😛 ) En echt geregeld ga ik naar musicals sinds 2007… Evita, Les Mis, Sunset Boulevard, Joseph, Urinetown, Hairspray, Love me Tender, Mamma Mia!, Mary Poppins, Petticoat, Legally Blonde, kruimeltje, Spamalot, Zorro en afgelopen zondag ben ik naar Miss Saigon geweest…  Sorry… Het is een hele lijst (voor mijn doen), maar de lijst is voor mij ook even een geheugen steuntje… xD

Ik ga niet zo vaak meerdere keren naar een musical, alleen de mooiste (naar mijn mening dan) musicals heb ik 2x gezien… Misschien als ik mijn rijbewijs heb, dat ik dan nog wat vaker ga, maar op dit moment ben ik nog erg afhankelijk van mijn ouders xD Zij zorgen toch voor het geld en het vervoer 😛 *Dankjullie wel Pap en Mam 😊*

Verder verzamel ik ook echt super veel wat met musicals te maken heeft… Alle programmaboekjes van de musicals waar ik naartoe ben geweest, de cd’s (alleen als de muziek mij écht aanspreekt), folders, posters, musicalboeken, magazines, tasjes… Van alles 😉

Verder uuhm, wat niet heel veel met musicals te maken heeft: ik studeer bedrijfseconomie en daarvan zit ik nu in mijn eerste jaar…

Oeps, een heel verhaal… Maar This is me 😊

PS. Ik vraag me nu zelf af waarom ik eigenlijk stampertje als profielafbeelding heb… Geen idee eigenlijk… Bestaat bambi de musical al?

   Handtekening   

»»»Anything can happen if you let it«««

  [ # 39 ] 26 October 2011 08:11 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Welkom, naamgenoot. 😄 En Stampertje is gewoon onwijs cool!

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 40 ] 26 October 2011 03:29 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  48
Geregistreerd  2009-06-01

Thanks 😉

Hee, zat jij ook op het mary poppins forum van de avro als “ParacetaMol”?
Ik was daar Petra_93 ... xD Toen was ik ook al je naamgenoot… (Wat wel heel logisch is eigenlijk… naamsveranderingen zijn nou niet echt een gebruikelijk fenomeen 😉 )

   Handtekening   

»»»Anything can happen if you let it«««

  [ # 41 ] 06 November 2011 04:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  257
Geregistreerd  2009-05-17

Ha, een voorsteltopic! Wel zo netjes om me even voor te stellen:

Mijn naam is Willemijn, ik ben 28 jaar en woon in Zuid-Holland. Ik kom oorspronkelijk uit Friesland tot ik op mijn twintigste op mezelf ging wonen. Omdat Friesland - Den Haag/Utrecht nogal een rit is, heb ik toen ik daar nog woonde maar twee musicals gezien: Elisabeth en Chicago. Allebei geweldige musicals! Nu ik in het westen woon is het een stuk makkelijker om naar musicals te gaan. Qua vervoer dan, het kost nog steeds aardig wat geld! Ik heb Cabaret tweemaal gezien in Carré (Ara Halici is echt geweldig), eenmaal de nieuwe versie in de plaatselijke schouwburg (vond ik niks), Chicago de nieuwe versie (vond ik ook niet leuk helaas), tweemaal Les Mis, eenmaal The Lion King, tweemaal Tarzan, een keertje The Wiz en ik zal vast nog wel een paar musicals vergeten.

De allerleukste musical die ik ooit gezien heb was Wicked in NYC in juni 2008. Ik had de mazzel dat ik hier, op mijn verjaardag nota bene, kaartjes voor won. Op Broadway moet je nog steeds maanden van tevoren kaartjes bestellen maar ze verloten elke dag de eerste rij. Er doen alleen onwijs veel mensen mee aan deze loterij maar ik had mazzel! Ik vond ‘m helemaal fantastisch, na Defying Grafity ben ik nog even een paar minuten in mijn stoel blijven zitten om bij te komen, zà³ geweldig vond ik het! Sinds ik in NYC ben geweest is ‘No one mourns the Wicked’ mijn ringtone. Tegenwoordig best onhandig, want nu de musical ook in Nederland speelt denk ik steeds dat mijn telefoon gaat als ik de reclame hoor! 📣 Ook heb ik The Phantom of the Opera in New York gezien, maar die vond ik toch minder mooi dan Wicked.

Hopelijk ga ik volgende week Wicked in Nederland bekijken. Ik denk dat ie toch ietsjes minder leuk zal zijn dan ‘t origineel, maar Willemijn is echt een fantastische Elphaba en ik ben ook erg benieuwd hoe Chantal het doet als G(a)linda.

Nou ja, dit is wel meer dan genoeg info toch? 😉

   Handtekening   

Life’s more painless for the brainless

  [ # 42 ] 09 November 2011 03:29 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2011-11-08

Hi Allen!

Ik ben dus Paulina en ook nieuw op de forum! Ben een actieve musicalvolger en probeer elk jaar weer een aantal toppers mee te pikken. Mijn favo locatie is toch echt London! Vind het ZOO onwijs tof daar. Kan het haast niet beschrijven. Had de Lion King daar gezien… kan nog precies herinneren hoe het was… prachtig!

Ben een 25 jarige Communicatie studente en ben geboren in Rotterdam.. en woon er nog steeds!

Mijn favo bezigheden.. tjah.. Musical jagen? haha. Duiken, schrijven (af en toe “werk” is al blogger voor een paar magazines), Reizen (Argentinie!) en Online Shoppings 😊 Mocht iemand tips hebben m.b.t. Online Shopping.. laat me weten!
Ben eigenlijk best laat met musicals in aanraking gekomen.. mijn eerste was Tarzan, maar vond eht zo te gek! Vervoglens heb ik Chicago gezien in London en voor me bday tickets voor Mary Poppins gekregen… die hadden mn vrienden via de groupon pagina geregeld voor mij, de link zal ik delen met jullie in een relevante topic.. Ook had ik Dolittle gezien met een soortgelijke deal. .. sindsdien hou ik regelmatig dat soort websites in de gaten.

Hoop hier iig leuke mensen te leren.. lets see

Paulina.

[ Gewijzigd: 10 November 2011 10:28 AM by Paulina ]
  [ # 43 ] 21 January 2012 09:06 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  199
Geregistreerd  2011-01-29

Hallo iedereen!

Ik zal mij ook even voorstellen. ..

Ik ben Lien, momenteel 21 jaar en woonachtig in Deinze (Ligt in België).
Ik hou al een tijdje van musicals ....
Ben ongeveer 7 maal naar WWRY gegaan en 3 maal naar NDDP.
Verder heb ik nog Annie, Elisabeth, Oliver (3 maal), SOM (2 maal), Zorro, Evita, Fiddler On The Roof ... gezien!
Binnenkort ga ik naar Wicked, Saturday Night Fever, Domino (2 maal) en Robin Hood.

Willen jullie nog iets weten? PM maar ! 😉

Groetjes,
Lien

   Handtekening   

A Great fan of Kerry Jane Ellis, Brenda Edwards, Oliver Tompsett and Lorena Peril.

I love london! ♥

  [ # 44 ] 12 March 2012 03:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Hallo!

Afgelopen weekend heb ik me aangemeld als lid, nadat ik dit forum al een tijdje volgde. Ik ben Anouck, 23 jaar oud en woonachtig in Noord-Brabant. Momenteel ben ik laatstejaars student Integrale Veiligheid bij Inholland Rotterdam.

Ik bezoek regelmatig musicals - wat mij betreft te weinig, ben wat dat betreft nog op zoek naar een geldboom voor in de tuin… 😊 Ik zag (en waarschijnlijk vergeet ik er een hoop) Boy Band, Titanic, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, mijnheer?, Romeo en Julia - van Haat tot Liefde, De Jantjes (versie 2004-05),  Mamma Mia! (2x Antwerpen), Cats (versie 2006-07), Tarzan, Mamma Mia! (tour), Mary Poppins, Patticoat, Urinetown (tour), La Cage aux Folles, Zorro, Miss Saigon (versie 2011-12), Next to Normal. Op de planning staat nog Saturday Night Fever. Momenteel ben ik verslaafd aan Wicked - heb de show nu twee keer gezien in Nederland en mijn plan is om binnenkort met een vriendin een weekend lang naar Scheveningen te gaan om 4 of 5 shows te bezoeken. En onlangs zag ik Domino in Antwerpen en ik was niet van plan om het bij die ene keer te houden. Zodra het kan wil ik naar Londen en ook naar New York om daar ook wat musicals te zien, maar dat is - vrees ik - nog lang toekomstmuziek.

Wie vragen heeft, mag ze stellen! 😊

Groetjes!

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 45 ] 28 March 2012 08:23 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2012-03-10

Hallo allemaal,

[ Gewijzigd: 10 April 2012 05:45 PM by Taaipoppetje ]
 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 6