20 of 27 | ‹ First  < 18 19 20 21 22 >  Last ›
Musical Classics in Ahoy
  [ # 286 ] 31 March 2012 03:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  311
Geregistreerd  2006-08-07

Ik heb echt genoten van musical classics met als hoogtepunten ’ Rebecca’ en ‘mijn leven is van mij’... Lee Towers, Willeke Alberti en Anita Meijer hadden van mij wel thuis mogen blijven!

Later meer commentaar hihi, typt niet zo lekker de ipad!

   Handtekening   

Mijn leven is van mij

  [ # 287 ] 31 March 2012 03:22 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

lauraatjeh - 31 March 2012 03:21 PM

Ik heb echt genoten van musical classics met als hoogtepunten ’ Rebecca’ en ‘mijn leven is van mij’... Lee Towers, Willeke Alberti en Anita Meijer hadden van mij wel thuis mogen blijven!

Later meer commentaar hihi, typt niet zo lekker de ipad!


Vergat pia nu geen tekst bij mijn leven is van mij??

  [ # 288 ] 31 March 2012 03:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Jacco’s stuk gelezen..
Lekkere stijl.. Heel eerlijk..

Afgezien van alles ben ik blij dat ik het er gisteravond niet op gegokt heb.. Ik was never nooit meer thuis gekomen. Sommige uitvoeringen van nummers ben ik, voornamelijk dankzij Jacco, enorm nieuwsgierig naar!

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 289 ] 31 March 2012 03:56 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Jacco - 31 March 2012 12:15 PM

Ik was er namens Musicalworld. Geen “echte”  recensie, meer een persoonlijk verslag. Lees het HIER

Hahaha heerlijk verslag Jacco! Voortaan alleen nog maar dit soort verslagen aub!
Als een van de enige ging ik dus niet staan voor LA de Voices (niet ervoor en zeker niet erna) en had ik er vanmorgen een discussie over of het al dan niet vals was….. Nou mijn schoenen schoten er van uit!!!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 290 ] 31 March 2012 04:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  350
Geregistreerd  2004-11-24

nou ben gister ook niet gaan staan voor ze hoor

  [ # 291 ] 31 March 2012 04:35 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  65
Geregistreerd  2004-06-06

Tja, wat zal ik ervan zeggen.
In vergelijking met voorgaande producties vind ik het matig, het “decor” had veeeeel uitbundiger en meer musical thema mogen bevatten, wellicht speelt de crisis hier een rol in?
Oud meubilair ( lees Leen Huizen, mevr. Meijer en al helemaal willeke) moet je hier niet in betrekken, en het eerbetoon aan Barbara drijfzand had van mij ook niet gehoeven.
Vervolgens vond ik het erg jammer de nummers van musicals die wel in Nederland te zien zijn geweest, in het Engels gezongen werden, is hier een reden voor? Voor veel fans is een show als deze toch vaak zoiets als het ophalen van herinneringen, denk ik.
Wat ik wel super vond was Miss Saigon, en het werd meteen duidelijk voor mij ( is persoonlijk) dat de huidige productie het nooit zal halen bij de vorige! Die chemie, het was er nog steeds, geweldig! Mijn leven is van mij, ja…..dat was ook magisch, die Pia, wat heb ik genoten! Phantom: joke was super, maar Henk kan toch veel beter? Er zaten wat fouten in, en hij leek haast wel schor. Vond Henk er trouwens in het geheel niet zo goed uitzien? De compilatie van WWRY was geweldig, wat een finale! Dit soort momenten maakten de mindere stukken te verwaarlozen, maar eerlijk is eerlijk, het volle pond had ik er nooit voor willen betalen. Zojuist nog even Steve Balsamo beken op YT, vergeleken daarmee was de versie van gisteren bagger, vond ik.

Overigens ben ik nu wel benieuwd naar Rebecca, wat een gaaf nummer! En wat onwijs jammer dat het nummer uit Tanz in het Engels was…
Is er iemand die weet hoe dat Franstalige nummer van LA heet? Wil er graag meer van weten. Voor de mensen die zoiets gaan ; geniet ervan !!

  [ # 292 ] 31 March 2012 04:42 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Geloof dat dat nummer SOS heette

  [ # 293 ] 31 March 2012 04:44 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  73
Geregistreerd  2011-01-16

Is er iemand die weet hoe dat Franstalige nummer van LA heet? Wil er graag meer van weten. Voor de mensen die zoiets gaan ; geniet ervan !!

Het nummer heet: sos d’un terrien détresse
Ik ben dan 1 van de weinige (of de enige) op dit forum die wel voor ze is gaan staan bij het eerste nummer.
Het klonk af en toe in de hoogte niet helemaal zuiver. Maar ik ben een paar weken geleden naar een concert van ze geweest en heb echt genoten tijdens dat concert. Toen zongen ze ook veel beter. Maar niet iedereen houdt van hun muziek iedereen heeft zo zijn smaak qua muziek. 😉

   Handtekening   

Officiele fansite Mischa Kiek

  [ # 294 ] 31 March 2012 04:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Dat is ook het punt niet, waarom voor deze mannen gaan staan terwijl er veel getalenteerdere zangers/zangeressen waren waar iedereen voor bleef zitten?!?! De logica ontging mij in z’n geheel!!

[ Gewijzigd: 31 March 2012 04:50 PM by MoNieky ]
   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 295 ] 31 March 2012 04:50 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  73
Geregistreerd  2011-01-16

Ik wil dit ook niet goed praten. Maar op mij kwam het over dat Gorden het publiek opzweepte te gaan staan bij het eerste nummer.

   Handtekening   

Officiele fansite Mischa Kiek

  [ # 296 ] 31 March 2012 05:22 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

albertinez - 31 March 2012 04:50 PM

Ik wil dit ook niet goed praten. Maar op mij kwam het over dat Gorden het publiek opzweepte te gaan staan bij het eerste nummer.

Dat had ik ook, ik vond dat ze wel goed zongen, maar ze pasten gewoon niet in het groepje musicalsterren.

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 297 ] 31 March 2012 05:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  777
Geregistreerd  2010-11-03

Quin - 31 March 2012 12:42 PM

Ik vind “Mijn leven is van mij” en “Rebecca” twee van de meest krachtige musicalnummers allertijden.

Dat vind ik ook 😊

  [ # 298 ] 31 March 2012 06:27 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2007-01-21

Ik heb een leuke avond gehad gisteren, maar de eerste keer musicals in ahoy vond ik het allerleukste.

Wat ik jammer vond is dat het orkest zo hard was, dat ik het idee had dat artiesten soms wat moesten schreeuwen.
Al met al wel genoten. Vind Tony Neef geweldig, maar het nummer who wants to live forever is niet aan hem besteed, vind ik.

Hier the gods love nubia van gisteren. Vind Nurlaila geweldige stem hebben, maar had hem graag gehoord van Carolina. Maar ja, mens kan niet alles hebben, toch?

Heb meer filmpjes, maar uploaden duurt zo ontzettend lang. Maar dit lied blijf ik zo mooi vinden! Dacht misschien vinden jullie het leuk als ik het hier neerzet!

http://www.youtube.com/watch?v=1R6QRyBUcnY

  [ # 299 ] 31 March 2012 07:54 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

musicalfan1982 - 31 March 2012 06:27 PM

Ik heb een leuke avond gehad gisteren, maar de eerste keer musicals in ahoy vond ik het allerleukste.

Wat ik jammer vond is dat het orkest zo hard was, dat ik het idee had dat artiesten soms wat moesten schreeuwen.
Al met al wel genoten. Vind Tony Neef geweldig, maar het nummer who wants to live forever is niet aan hem besteed, vind ik.

Hier the gods love nubia van gisteren. Vind Nurlaila geweldige stem hebben, maar had hem graag gehoord van Carolina. Maar ja, mens kan niet alles hebben, toch?

Heb meer filmpjes, maar uploaden duurt zo ontzettend lang. Maar dit lied blijf ik zo mooi vinden! Dacht misschien vinden jullie het leuk als ik het hier neerzet!

http://www.youtube.com/watch?v=1R6QRyBUcnY

Kei leuk, ik zie ze graag op youtube verschijnen als je tijd hebt 😊

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 300 ] 31 March 2012 09:08 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Een avond met veel hoogtepunten: Linda Wagenmakers samen met Tony Neef zingen een lied uit Miss Saigon, Pia Douwes met het bekendste musicalliedje, Renee van Wegberg met een nummer uit Wicked, Marjolein Teepen met een nummer uit We Will Rock You…

Laten we het over Lee Towers (zong een lied uit Jozef) en Tony Neef (zong een lied uit WWRY) maar niet hebben. Kreeg beide keren kippenvel en rillingen over mijn gehele lijf. Helaas niet, omdat ik het zo mooi vond.

‹ First  < 18 19 20 21 22 >  Last ›
20 of 27