21 of 27 | ‹ First  < 19 20 21 22 23 >  Last ›
Musical Classics in Ahoy
  [ # 301 ] 31 March 2012 09:17 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Twitter

Nurlaila Karim
Zo die is eruit! Defying Gravity @MusicalClassics in Ahoy! Wat was dit genieten!!! Volgend jaar 10 keer Ahoy?!?!?!?

  [ # 302 ] 31 March 2012 09:25 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Wie zong gisteren ‘Listen’ uit Dreamgirls? Was het Linda of Carolina?

(ik ben m’n compilatie aan het maken, maar ik zat 2e rang en kan het op mn filmpje ook niet echt goed zien….)

  [ # 303 ] 31 March 2012 09:32 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

milcof - 31 March 2012 09:25 PM

Wie zong gisteren ‘Listen’ uit Dreamgirls? Was het Linda of Carolina?

(ik ben m’n compilatie aan het maken, maar ik zat 2e rang en kan het op mn filmpje ook niet echt goed zien….)

Carolina. Linda zong ‘And I am telling you I’m not going’.

  [ # 304 ] 31 March 2012 09:55 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

lisaatje - 31 March 2012 09:32 PM
milcof - 31 March 2012 09:25 PM

Wie zong gisteren ‘Listen’ uit Dreamgirls? Was het Linda of Carolina?

(ik ben m’n compilatie aan het maken, maar ik zat 2e rang en kan het op mn filmpje ook niet echt goed zien….)

Carolina. Linda zong ‘And I am telling you I’m not going’.

Bedankt!

  [ # 305 ] 31 March 2012 10:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  777
Geregistreerd  2010-11-03

Trouwens, leuk hoor dat Joke en Marjolein de strijd aan gingen aan het einde van ‘Het Spook van de Opera’, maar het bewees voor mij wel dat Marjolein niet mijn Christine is. Ik vond het te hard/krachtig, niet klassiek/mooi zoals het naar mijn mening zou moeten zijn om Christine te spelen. Natuurlijk speelde ze Christine ook niet, maar ik zou haar niet als Christine willen zien als POTO ooit een keer terugkomt.

  [ # 306 ] 31 March 2012 10:37 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2007-01-21

Oke, hier nog eentje

Martin van der starre - Heaven on their minds (Ik heb het hem weleens beter horen zingen)


http://youtu.be/bTsOGnV_AEw

  [ # 307 ] 01 April 2012 12:20 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Een paar opvallende details van het concert vanavond:

Henk Poort was zijn stem kwijt bij ‘Melodieën van de nacht”, ik had het met hem te doen, hij moest zich echt door het lied heen worstelen, sommige noten deed hij lager maar soms kwam er bijna geen geluid uit. Aan het einde zong Joke mee om hem te ondersteunen, dat vond ik wel erg lief van haar en ook erg mooi eigenlijk..
Marjolein moet inderdaad nà³à³it Christine Daaé spelen inderdaad, ze kan beter de boze stiefmoeder van Christine spelen. 😊

Nurlaila Karim zong vanavond ‘Defying Gravity’. Het leek net alsof ze het lied niet goed kende. Ze zong verkeerde teksten/melodieën en neuriede bepaalde gedeeltes zelfs. Het optreden was best wel een fail vond ik.

Wat stond het geluid bij ‘We will rock you’ HARD!! Ik heb op dit moment knallende koppijn en ik hoor een hoge piep. 😉

[ Gewijzigd: 01 April 2012 12:27 AM by 1979brigitte ]
  [ # 308 ] 01 April 2012 06:50 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  190
Geregistreerd  2011-07-01

gisteravond was het dan ook zover voor mij! had natuurlijk al het een en ander gelezen over de show van vrijdag, dus was al beetje voorbereid.

Vond het een mooi concert, met een aantal verrassende hoogtepunten (Martin van der Starre was geweldig, wat heeft hij een krachtige stem!), John Vooijs was ook weer lekker op dreef, Pia zoals altijd fantastisch en bezorgde me meerdere malen echt kippenvel, Joke de Kruif ook met Papa can you hear me en uiteraard de nummers van The Phantom, super!!

Maar ook wat tegenvallers..Wie mij enorm tegenviel was Henk Poort, hij kon er duidelijk niet meer bij, zo jammer!!
Ook Nurlaila Karim heeft voor mij Defying Gravity compleet om zeep geholpen, het is echt een geweldig nummer maar zoals zij het gisteren zong, was het alleen maar een hoop geschreeuw, afschuwelijk.
Echt een domper dat Renee van Wegberg er niet was gisteren en daarom dit nummer zo verpest is nu, ook jammer dat er gewoon een nummer (Don’t rain on my parade) kwam te vervallen.

De grote producties hadden van mij wel in het Nederlands gemogen, zoals Tarzan, en ook een bekender nummer (jij woont in mijn hart bv, die had iedereen meegezongen).
Doordat het nu zoveel in het Engels was, was het publiek ook behoorlijk tam, zeker omdat er soms een aparte keus voor nummers was, toch voor een musicalliefhebber als ik nog veel onbekende nummers.
En Lee Towers die Joseph en Dirty Dancing doet???? zonde!!

Die gastartiesten hadden van mij wel weg mogen blijven, het gaat hier om musicals en laat dan ook allleen die sterren komen (moet toegeven dat ik de gastoptredens niet slecht vond, maar het paste er gewoon niet zo tussen).
Les Mis is door iedereen wel enorm gemist, ik hoop dat ze dit volgend jaar ruimschoots goedmaken!

Verder heeft bijna iedereen onwijs goed gezongen , maar dit was niet de creme de la creme van de musicalsterren, zoals Frits aankondigde.
Daarvoor misten er nog teveel sterren..

Wat ook onwijs slecht geregeld was, was de pauze.
Ik heb 15min in de rij gestaan voor het toilet, drinken halen was helaas onmogelijk.
4 man personeel bij de bar die zo traag als een slak waren?!
Dat kan Ahoy vast beter!

En volgens mij ging er bij Listen iets niet helemaal goed met de confettikanonnen?!
Die waren daar een beetje misplaatst waardoor iedereen uitgleed erna!
Het WWRYblok was heerlijk om te horen. Die nummers blijven gewoon altijd goed.

Maar er ontbraken zeker klassiekers, want waar was ook Evita, en Chicago bv?

Maar goed, dit negatieve even opzij zettende, was het zeker wel een zeer mooi concert, ik had het niet willen missen en op een paar man na heeft ook iedereen onwijs goed en krachtig gezongen.
Zij kunnen ook niets doen aan de muziekkeuze natuurlijk..

Ik ben er zeker te weten volgend jaar weer bij.
Ik hoop dat de organisatie goed luistert naar alle opmerkingen van de gasten!

   Handtekening   

“The Phantom of the Opera is here, inside your mind…”

  [ # 309 ] 01 April 2012 08:19 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Vrijdag hadden wij in de pauze juist heel snel ons drinken. Maar wij hebben het ook in de zaal gehaald, terwijl je bijna iedereen de hal in ziet gaan. De confetti kwam inderdaad op maar een heel klein deel van de zaal en een nog kleiner deel van het podium terecht, kanonnen stonden recht tegenover de arena ingang.

Met drie Les Mis artiesten (Pia, Joke, Henk) had ook daar een reunie niet van misstaan. Volgend jaar moeten ze maar eens met “Ome Joop” bellen om de Nederlandse teksten te “lenen”.

Valt me wel op dat in de berichten hier vaak Ahoy word genoemd/als schuldige wordt gezien ipv de organisator Eventures Inc B.V.

  [ # 310 ] 01 April 2012 08:40 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Gisteren ging er één vak staan voor LA de Voices en dat was het vak met de 50 Musical winnaars?!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 311 ] 01 April 2012 08:51 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  48
Geregistreerd  2009-06-01

Ikduz - 01 April 2012 08:19 AM

Met drie Les Mis artiesten (Pia, Joke, Henk) had ook daar een reunie niet van misstaan. Volgend jaar moeten ze maar eens met “Ome Joop” bellen om de Nederlandse teksten te “lenen”.

Vergeet ook Nurlaila niet… Weliswaar van een andere jaargang, maar desalniettemin uit Les Mis…

   Handtekening   

»»»Anything can happen if you let it«««

  [ # 312 ] 01 April 2012 09:10 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2010-03-01

wat was er in vredesnaam met Henk Poort aan de hand?? Had hij keelpijn oid??
Jeetje.. wat viel hij tegen..

  [ # 313 ] 01 April 2012 09:38 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

floddertje - 01 April 2012 09:10 AM

wat was er in vredesnaam met Henk Poort aan de hand?? Had hij keelpijn oid??
Jeetje.. wat viel hij tegen..

Ja die had volgens mij een dikke griep ofzo te pakken…ik had zo’n medelijden met ‘m!!

Ik heb verder echt een geweldige avond gehad! Dat geklaag dat er geen evita en les mis in zat dat snap ik niet. Die nummers kun je toch wel drà³men inmiddels, is toch juist leuk dat ze daar weer eens wat anders voor in de plaats doen? En waar iedereen dat nr. van Rebecca ‘een verschrikking ’ vindt..I love it echt ik vond het prachtig.
Willeke Alberti vond ik van de grootste anti-climax ooooit..heel leuk als je Telkens Weer een beetje anders begint (zijnde 2 maten later) op een gegeven moment moet je gewoon weer bij de muziek komen…which she didn’t…..

Lee en Anita vond ik stiekem heel leuk/gezellig, en LA the voices was..oké...dat Frans was à³nverstaanbaar, beetje jammer:P

Helaas moest ik halverwege het tweede nummer van Martin van der Starre (of hoe heet de man:P?) vertrekken, om nog naar huis te kunnen, maar het was echt geweldig.

  [ # 314 ] 01 April 2012 09:51 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Diejj - 01 April 2012 09:38 AM

Ik heb verder echt een geweldige avond gehad! Dat geklaag dat er geen evita en les mis in zat dat snap ik niet. Die nummers kun je toch wel drà³men inmiddels, is toch juist leuk dat ze daar weer eens wat anders voor in de plaats doen?

Uhm..
Het gebeuren heet ‘Musical Classics’.. Dat mensen dan de echte klassiekers verwachten vind ik niet zo vreemd.. 😉

[ Gewijzigd: 01 April 2012 10:30 AM by Pascale ]
   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 315 ] 01 April 2012 09:56 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Klopt, ben zelf niet geweest maar een collega vertelde er een totaal andere verwachting van te hebben. Meer bekendere nummers en meer in het NL. Zelf zou ik de wat minder bekendere nummers geweldig vinden maar kan me voorstellen dat je als “doorsnee” bezoeker toch andere verwachtingen hebt, zeker gezien de titel van de show.

‹ First  < 19 20 21 22 23 >  Last ›
21 of 27