6 of 9 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Revival Miss Saigon op West End
  [ # 76 ] 30 April 2015 04:01 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2015-04-30

Begin Juni voor het eerst naar London en dus ook mijn aller eerste West End musical :D. Onze keuze viel al snel op Miss Saigon, ik ben benieuwd!

   Handtekening   

Awesome, Wow.

  [ # 77 ] 01 May 2015 08:12 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

dianant - 30 April 2015 04:01 PM

Begin Juni voor het eerst naar London en dus ook mijn aller eerste West End musical :D. Onze keuze viel al snel op Miss Saigon, ik ben benieuwd!

Ik hoop dat je Eva als Kim hebt. Zag gisteren na een half jaar deze show weer eens en had Julia als Kim op en ze stelde helaas een beetje teleur.  Nu ben ik ook wel een beetje bevooroordeeld want ik vind Eva echt heel goed.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 78 ] 03 May 2015 03:37 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2015-04-30

Ik zit trouwens in de slipseats van 27,50 pond in de dress circle. volgens de site moet je wel naar voren buigen. Iemand toevallig ervaring hiermee?

   Handtekening   

Awesome, Wow.

  [ # 79 ] 08 May 2015 08:54 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

dianant - 03 May 2015 03:37 PM

Ik zit trouwens in de slipseats van 27,50 pond in de dress circle. volgens de site moet je wel naar voren buigen. Iemand toevallig ervaring hiermee?

Ik vond het prima seats. Ik moest bij sommige scenes een beetje naar voren buigen, maar niet ontzettend veel/constant.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 80 ] 09 June 2015 12:57 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2015-04-30

Zaterdag heb ik dan eindelijk mijn eerste west end musical mee mogen maken. Miss saigon was geweldig! Ten eerste was het theater personeel erg aardig en het theater zelf prachtig! We zaten in de slipseat en we hadden geweldig zicht, we moesten dan af en toe naar voren buigen maar ik heb geen last gehad van een stijve rug of iets dergelijks.

Als cast hadden we chris peluso die het leuk deed, Jon Jon die echt geweldig was, Ik ben de naam van de actrice die Kim speelde even kwijt het was namelijk niet eva en volgensmij haar understudy ook niet . Daarnaast was ik ook helemaal weg van Siobhan als ellen en Sangwoong als Thuy.

Alles zat mooi in elkaar en ik heb het niet droog kunnen houden haha. Wat me wel opviel was dat de zaal alles behalve vol zat.

   Handtekening   

Awesome, Wow.

  [ # 81 ] 09 June 2015 04:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Waarschijnlijk had je de première van Sohaa Kim als Kim, zij is vanaf 11 mei de nieuwe understudy voor Kim naast Tanya Manalang.

  [ # 82 ] 09 June 2015 05:53 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik zag Miss Saigon donderdag 28 mei. Die ochtend kwam ik om een uur of elf bij het theater voor dayseats. Die waren er nog twee beschikbaar op twee stoelen na aan de zijkant van de eerste rij. Voor 20 pond per stuk vond ik dit prima plaatsen. Ja je kijkt wat schuin tegen het podium aan en soms tegen de rug van een speler. Geen overzicht bij de grote ensemble stukken. Maar aan de andere kant wel lekker dichtbij voor de gezichtsuitdrukkingen. Dan de show zelf. Ik vond het vermakelijk maar ik was geen enkel moment echt geraakt. Ik was niet echt onder de indruk van Chris Peluso die de rol van Chris speelde. Hij zong wel goed maar het raakte me niet. En ook in zijn spel deed hij me niet veel. Ik weet niet precies wat het was. Ik denk dat ik wat aan charisma bij hem miste. Ik kan me herinneren dat degene die ik Nederland speelde veel meer mijn aandacht trok. Tanya Manalang die, die avond Kim speelde vond ik goed. Zang was goed en ze legde er ook veel gevoel in. Jon jon als the engenier was erg sterk. Geweldig geacteerd. Maar toch vond ik de voorstelling niet geweldig. Maar dit kan ook komen omdat ik heel erg moe was. Ik had maar een paar uurtjes geslapen doordat de springveren Door het matras heen priemde van mijn bed van mijn hotelletje. Haha. En daarbij vond ik het ook moeilijk te verstaan in het Engels. Ik kende het verhaal natuurlijk al wel maar had toch het gevoel dat er her en der wat langs me heen ging. Ik kan me herinneren dat ik er bij de Nederlandse versie ook al een beetje moeite mee had. Vooral omdat het natuurlijk een door gecomponeerde musical is en dus vrijwel alles gezongen .

  [ # 83 ] 09 June 2015 06:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Op 6 juli komt er een dvd uit met een nieuwe documentaire: The Heat Is Back On: The Remaking of Miss Saigon.

[ Gewijzigd: 09 June 2015 06:19 PM by martijn-j ]
  [ # 84 ] 09 June 2015 07:17 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2015-04-30

munckin - 09 June 2015 04:20 PM

Waarschijnlijk had je de première van Sohaa Kim als Kim, zij is vanaf 11 mei de nieuwe understudy voor Kim naast Tanya Manalang.

ja zei was het! Ze deed het niet verkeerd 😊 ]

   Handtekening   

Awesome, Wow.

  [ # 85 ] 08 July 2015 04:34 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik wil in Oktober naar Miss, nou valt mij op dat de prijs voor de 1e rij wel erg veel scheelt met de rest van de rijen. Zit je daar echt zoveel slechter als op rij 2?

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 86 ] 09 July 2015 09:25 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Elphie1984 - 08 July 2015 04:34 PM

Ik wil in Oktober naar Miss, nou valt mij op dat de prijs voor de 1e rij wel erg veel scheelt met de rest van de rijen. Zit je daar echt zoveel slechter als op rij 2?

De reviews op seatplan zijn goed voor die rij. Zelf geen ervaring mee.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 87 ] 09 July 2015 09:48 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Ik ga eind deze maand en zit ook op de eerste rij. Heb ook gewoon goede reviews gelezen, dus heb de gok gewaagd.

  [ # 88 ] 14 July 2015 10:37 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

‘Miss Saigon’ speelt de laatste voorstellingen op 27 februari 2016.

Quote van Cameron Mackintosh

“I’m delighted to announce a final extension of my hugely successful new production of Miss Saigon at the Prince Edward Theatre. This record-breaking and award-winning production is already repeating its success in Japan and Korea and is planned to open in Germany, Australia and Broadway in the next two years.”

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 89 ] 14 July 2015 11:18 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Net kaartjes voor 20 oktober op rij 1 besteld.. Nu al zin in! <3

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 90 ] 14 July 2015 09:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik had verwacht dat het een groter succes zou zijn en wel een paar jaar zou spelen.

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 9