3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Publiek dat niet weet wie ze zien of waar het over gaat
  [ # 31 ] 28 November 2012 06:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Ik moet toegeven dat ik bij mijn eerste keer Wicked ook de hele tijd bezig was tegen mijn vriendin. ‘
‘We hebben Willemijn! ...  Of nee, is het Renee? Of wel Willemijn? ...
Ik zat vrij ver weg, kende Renee niet, kende enkel Voor Goed en Ik Lach Om Zwaartekracht en had enkel de youtube filmpjes van op de musicalawards gezien. Wel was ik enorme fan van Willemijn (fan als in: immens respect en bewondering voor haar, het was dus niet zo dat ik heel het net afzocht naar dingen over haar).
Pas toen ze begon met Ik lach om zwaartekracht wist ik het zeker: ‘Jaaah! ‘t Is Willemijn!’.

Dat was in Februari, nu vorige week dat ik ben geweest zat ik nog verder weg en zag ik al na 5 seconden dat het Willemijn was :D

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 32 ] 28 November 2012 06:32 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

CoreMeltdown - 28 November 2012 06:28 PM

Ik moet toegeven dat ik bij mijn eerste keer Wicked ook de hele tijd bezig was tegen mijn vriendin. ‘
‘We hebben Willemijn! ...  Of nee, is het Renee? Of wel Willemijn? ...

Dit zou dan weer wel in theatermanieren kunnen om onder de show in discussie te gaan 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 33 ] 28 November 2012 06:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Janee Monieky, dat was nu overdreven. Ik ben iemand die ook zo min mogelijk naar de zijkanten probeert te leunen omdat ik weet dat dat heel vervelend kan zijn (ik ben zelf niet van de grootsten en heb het al vaak genoeg ondervonden). Dit gaat dan echt over 4x op 1.5u snel fluisteren van ” ‘t is ze “. ‘t Is dan vooral een discussie die je in je hoofd hebt met jezelf, en wanneer je het denkt te weten, fluister je het snel door 😊

Ik ben eigenlijk vrij netjes als het op theatermanieren aankomt :D

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 34 ] 28 November 2012 10:00 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1288
Geregistreerd  2009-02-10

Sommige dingen die ik hier lees over ‘Ja aan het einde wist ze nog steeds niet wie wie was’ daar ben ik het zo NIET mee eens.

Als ik mijn oma meeneem naar een musical, dan heeft ze ook de helft van de tijd niet door wie nou wie is. En geloof me, ze vindt de musical dan echt wel interessant, want SvO heeft echt wel indruk op haar gemaakt, maar soms zie je gewoon het onderscheid tussen bepaalde mensen niet.
Ik moest mijn oma ook de hele tijd vertellen welke nu Anton was. Ach ja, jammer dan. Ze heeft genoten en dat is het belangrijkst.

Oh zoiets had ik al gezegd. Nou ja…ik vind gewoon dat je niet perse hoeft te snappen wie wie is om een musical leuk te vinden.


Oh ja, nog even erbij zeggen; Mijn oma gaat dus vaak met mij naar musicals waar Robbert of Rosalie inspelen, omdat ik hen goed vind en mijn oma wil dat graag met mij delen. Maar ze herkent ze echt NOOIT. Tsja…dat kan ik haar ook niet kwalijk nemen.

   Handtekening   

Wees tevreden met een heel klein beetje.

  [ # 35 ] 28 November 2012 10:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

@Annick87: Volledig mee eens! Ik neem mijn oma ook nog wel eens mee, ik heb haar bijvoorbeeld meegenomen naar WICKED, waar ze in de pauze vroeg wie nou Chantal Janzen was(ze speelde wel), niet omdat het haar niet interesseert, maar omdat ze het serieus niet zag.

En bij SVO had ik ook moeite met wie nou wie was.

  [ # 36 ] 29 November 2012 06:22 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

HOI. - 28 November 2012 10:16 PM

@Annick87: Volledig mee eens! Ik neem mijn oma ook nog wel eens mee, ik heb haar bijvoorbeeld meegenomen naar WICKED, waar ze in de pauze vroeg wie nou Chantal Janzen was(ze speelde wel), niet omdat het haar niet interesseert, maar omdat ze het serieus niet zag.

En bij SVO had ik ook moeite met wie nou wie was.

Ja ik vind ook dat mensen die gewoon een stuk minder gestresseerd zijn in castleden ook echt niet moeten weten wie voor hun neus staan.Want dat doen wij wel hahahaha

  [ # 37 ] 29 November 2012 01:58 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Inderdaad. (:
En al die opmerkingen zijn stiekem toch ook gewoon wel grappig?

  [ # 38 ] 29 November 2012 06:15 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1288
Geregistreerd  2009-02-10

Ach, ik vind het ook wel schattig als mijn oma steeds aan mij vraagt ‘Welke is het nou?’  of ‘Wie is nou de hoofdrolspeler? ‘

   Handtekening   

Wees tevreden met een heel klein beetje.

  [ # 39 ] 29 November 2012 06:37 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Annick87 - 29 November 2012 06:15 PM

Ach, ik vind het ook wel schattig als mijn oma steeds aan mij vraagt ‘Welke is het nou?’  of ‘Wie is nou de hoofdrolspeler? ‘

Ja klopt vind dat zelf ook aandoenlijk .

  [ # 40 ] 29 November 2012 08:03 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Ik heb het niet met acteurs, die herken ik vaak wel, maar vraag me bijvoorbeeld bij Soldaat van Oranje niet wie Bram, Victor of Paul is, heb geen idee namelijk…..

  [ # 41 ] 30 November 2012 10:22 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Ik kan er vaak wel om lachen. Zo was ik een keer bij Petticoat en ik was in de veronderstelling dat Chantal zou spelen, maar toen ging Brigitte op. Ik blij, had Chantal al drie keer gezien en vond haar nu niet echt heel bijzonder.  In de pauze hoor ik iemand zeggen: ‘Wat is Chantal Janzen toch goed hè?’ Vond het wel leuk 😊

  [ # 42 ] 30 November 2012 10:59 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Ik had laatst iemand voor mij zitten bij Wicked die helemaal verbaasd was dat Chantal niet meer speelde, hij wilde Chantal zo graag zien..

  [ # 43 ] 30 November 2012 11:02 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Esmeee - 30 November 2012 10:59 AM

Ik had laatst iemand voor mij zitten bij Wicked die helemaal verbaasd was dat Chantal niet meer speelde, hij wilde Chantal zo graag zien..

Ach, zo lang er nog bezoekers lyrisch bij de parkeerautomaat vertellen over dat Chantal het zo leuk deed (half november), valt dit nog wel mee hoor 😉.....

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 44 ] 30 November 2012 11:10 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Na afloop ben ik meestal de namen van de karakters ook al weer vergeten en heb ik het vooral over de acteur en noem deze bij naam.
Ik vergeet meestal best snel hoe de rollen heten. Echt geen idee meer bij Aspects of Love..

Dat mensen niet weten wie er spelen wijdt ik grotendeels aan de huidige staat van de cast borden!
Vroeger had je een scherm met daarop wie speelde. Punt.
Tegenwoordig krijg je 6 pagina’s met reclame, 3 met mededelingen en 1tje met de cast onder elkaar gepropt!
Als je er langs loopt heb je geen idee wat er precies op te zien is.

Dus dan snap ik wel dat Truus uit Delft gewoon nog steeds denkt dat ze Chantal hebben. Eerlijk is eerlijk, vanaf rij 15 heb je echt geen idee wie er staat.

  [ # 45 ] 30 November 2012 12:05 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik vind dit eerlijk gezegd zelf een beetje een raar topic. Ik zou namelijk zelf heel graag willen dat ik nog eens naar een musical kon gaan zonder te weten wie er in speelt en waar het verhaal over gaat. Want dit is eigenlijk NORMAAL. Wij musicalliefhebbers weten vaak al heel veel over een musical, voordat we het zelfs maar gezien hebben. ‘Vroeger’ vond ik dit altijd wel leuk. Om het gevoel te hebben dat ik al meer weet dan anderen. Nu vind ik het eigenlijk alleen nog maar vervelend, omdat ik nooit meer met een open blik naar een musical kan gaan. Ik weet al wie er in speelt, ik heb van te voren vaak al een mening over de acteurs, ik weet vaak al waar het verhaal over gaat, en daardoor word ik eigenlijk nooit meer verrast.

De laatste keer dat ik naar een musical ging waar ik nog niets over wist, was in 2009 bij West Side Story in Carré, volgens mij uitgevoerd door een Amerikaanse cast (mijn vader vond dat toen nog erg grappig, omdat West Side Story een van de bekendste musicals is en ik wist er gewoon nog vrijwel niets van). Ik zou echt heel graag willen dat ik nog eens naar een musical kon gaan, zonder ook maar iets te weten over het verhaal, de acteurs en de muziek.

Lang verhaal, maar wat ik wil zeggen is dat ik het een beetje vreemd vind dat in dit topic wordt gelachen om gedragingen die eigenlijk heel normaal zijn.

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4
‹‹ Seizoen 2013/2014      Webshop Sound Of Music ››