7 of 10 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
War Horse
  [ # 91 ] 04 June 2014 05:46 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  148
Geregistreerd  2008-11-06

De eerste drie rijen zijn weg en de rijen zijn opnieuw genummerd. Dus rij vier is nu rij één.
Rij één is vast mooi, wel heel dichtbij (ja, rij één is altijd dichtbij, maar nu ook wel écht/0…maar dat ga je wel zien.
Ik heb van een aantal mensen in de cast begrepen dat het erg mooi is om het een keer vanaf de ring te zien. Ik heb op rij zeven gezeten afgelopen week.

  [ # 92 ] 05 June 2014 10:42 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  187
Geregistreerd  2011-11-05

Gisteravond geweest en ik ben diep diep diep onder de indruk! Sterkste theatervoorstelling die ik in jaren heb gezien. Zo ontzettend boeiend, indrukwekkend, en soms ook grappig.
Het zit allemaal zo goed in elkaar, het ene hoogtepunt naar het andere, heb echt de halve avond met open mond lopen kijken en ik werd het verhaal in gezogen, muziek ik ook prachtig en zeer passend.
Als dit geen succes wordt weet ik het ook niet meer(-:

  [ # 93 ] 10 June 2014 05:57 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ik zat bij de eerste try-out op rij 1 in het midden en zelfs ik vond het te dichtbij.
Ben ook na de pauze wat verder weg gaan zitten, wat ik overigens nog nooit eerder had gedaan.
Zit altijd het liefst op de voorste rij, maar vond het voor het eerst écht te dichtbij.
Dit niet alleen omdat het podium hoog is, maar ook omdat er veel achterop het podium wordt gespeeld.

Bij andere producties wordt er veel vooraan gespeeld, maar bij Warhorse wordt het gehele podium benut en is het daarom fijner/mooier om wat meer overzicht te hebben.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 94 ] 16 June 2014 10:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik zal misschien niet mijn beste theateravond hebben gehad omdat ik eigenlijk ook stiekem naar het voetbal had willen kijken ...slechte timing :coolgrin: .... maar ik had “mixed feelings “. Het verhaal is ontroerend en de vormgeving en het spel van de paarden is prachtig, maar ik vond het verhaaltechnisch saai en langdradig.
Ik was niet onder de indruk van het acteren van de “gewone” acteurs. Dat gezegd hebbende, ze kregen ook gewoon weinig om mee te spelen. Ik vond het allemaal zo letterlijk voorgekauwd, alsof het publiek een beneden gemiddeld IQ heeft en het anders niet begrijpt. Duitsers , Fransen (Walen) en Engelsen die in perfect Nederlands tegen elkaar schreeuwen dat ze elkaar niet begrijpen werkt voor mij niet. Al met al: leuk om gezien te hebben, bijzonder vanwege de paarden maar 100 % overtuigend en de hele voorstelling door boeiend vond ik het niet.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 95 ] 18 June 2014 03:26 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2012-05-16

weet iemand of er nog een verslag van musicalworld.tv komt? 😊

   Handtekening   

Morgen is vandaag
en als ik nu de sprong niet waag
dan blijft het een illusie…

  [ # 96 ] 21 June 2014 11:16 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Mooi hoe meningen kunnen verschillen 😊
Ik ben gisteravond geweest en vond het echt fantastisch! Ook ik zat rij 1 in het midden en mijn dochter van 11 zei na afloop: het was alsof ik er midden in zat en zo voelde het precies. Toen Joey probeerde door het prikkeldraad te komen moest ik de reflex onderdrukken om hem te helpen, zo zat ik erin en zo dichtbij was het. Ik kan me wel voorstellen dat je van iets verder af meer overzicht hebt, het totaal plaatje beter overziet. Maar dat is natuurlijk altijd zo.
Ik was wel onder de indruk van het acteerwerk, in combinatie met de paarden en de effecten vond ik het heel geloofwaardig.
Kortom, erg genoten, dit moet je gezien hebben wat mij betreft.

  [ # 97 ] 22 June 2014 09:02 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Ik ben ook giesteren geweest. Ik zat op rij tien. Wat is carre toch een mooi theater. De voorstelling is subliem. De paarden, de effecten, het acteerwerk.

Het enige wat ik jamer vond was het zingen. Had wel een steviger zanger mogen staan. Maar mensen ga hier na toe. Wat een ervaring

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 98 ] 22 June 2014 11:17 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Vraag: ik ken de voorstelling niet. Mijn nichtje van 10 wil er dolgraag naar toe (vooral voor de paarden). Heb haar wel verteld dat het een oorlogsverhaal is en dat er toen heel veel paarden zijn gestorven, maar dat maakte het voor haar niet minder aantrekkelijk. Is deze voorstelling geschikt voor een meisje van 10?

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 99 ] 22 June 2014 11:29 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Moeilijk, zitten veel explosies in en schiet geluiden. Best heftig, maar dat jij zelf beter inschatten. Het verhaal is niet moeilijk

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 100 ] 22 June 2014 01:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Het is gebaseerd op een kinderboek, dacht ik? Misschien haar dat eerst laten lezen? Kwestie van het onderwerp al een beetje te introduceren?

Ik heb het zelf nog niet gezien, maar ik kan me voorstellen dat inderdaad schietgeluiden e.d. heftig kunnen zijn voor een kind van 10. Ik zou er dan waarschijnlijk kiezen voor plekken niet helemaal vooraan, maar ergens halverwege de zaal voor een (doorgaans) iets rustiger geluidsniveau.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 101 ] 22 June 2014 03:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Kennelijk zeggen ze in Amerika 9+ (http://denver.cbslocal.com/2013/01/05/war-horse-actors-discuss-the-appropriate-age-to-see-the-show/) , In Londen is het 10+, dus je nichtje zit op de grens. Het is denk ik best heftig voor een kind van 10, al zit de ergste gruwel die wel in de film zit (en waarschijnlijk ook in het boek) gelukkig niet in de voorstelling.

  [ # 102 ] 22 June 2014 07:44 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Dank jullie voor de reacties. Ik ga er eens met mijn zus over nadenken…
Het boek gaat ze niet lezen, misschien anders toch eerst de film eens proberen…

[ Gewijzigd: 22 June 2014 07:49 PM by Madelonne ]
   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 103 ] 22 June 2014 08:38 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2013-02-26

Volgens mij geven ze hier in Nederland aan dat het geschikt is voor kinderen vanaf 10 jaar

   Handtekening   

- Live your life

  [ # 104 ] 23 June 2014 06:29 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Madelonne - 22 June 2014 07:44 PM

, misschien anders toch eerst de film eens proberen…

De film is 12+.

  [ # 105 ] 23 June 2014 07:59 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

Gisterenavond eerst gegeten in Carré (heel leuk op zolder en heerlijk gegeten) en daarna de voorstelling gezien. Na de magere recensies en ook wel wat slechte reacties gehoord te hebben was ik heel benieuwd. Nou mensen ik vond het helemaal geweldig. Wat een prachtige show. Ik zat er gelijk in vanaf minuut 1. Ga dit zien en geniet. En wat is Carré toch magisch:)

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 10