3 of 20 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Gaat het nog wel goed met Stage Entertainment?
  [ # 31 ] 10 September 2015 05:58 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Laten we de suggestie “Eurovisie Songfestival, de musical” niet vergeten…...........

  [ # 32 ] 10 September 2015 05:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Haha meer mensen al verbaasd hier! Tenenkrommende delen in de enquete, maar goed dat ze eea inventariseren.
Jammer dat je op sommige punten niet meer toelichting kunt geven.
BV het loyaliteitsprogramma. Ik wil hier liever niet voor betalen omdat ik al genoeg uitgeef aan theaterbezoeken.
Laatst kreeg ik een mailtje van seatplan.com; omdat ik zo’n actief lid ben, ben ik toegevoegd aan hun ‘Ambassadors plan’ wat inhoudt elke maand een uitnodiging voor een gratis theater-evenement, meedingen naar gratis kaartjes, en op sommige show kortingen etc. Dat was nou een leuke verassing.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 33 ] 10 September 2015 07:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Gaat het nog wel goed met Stage Entertainment?

Nee ik denk het niet als ze willen weten hoeveel en wat voor kinderen je hebt.

  [ # 34 ] 10 September 2015 08:04 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

De inmiddels beruchte vragenlijst net ingevuld zowel voor Stage Entertainment NL als DE. Laten we Gooische Vrouwen en het Songfestival vergeten en dat ze Ciske over een jaar of 15 maar weer terug halen. Maar kom maar op met The Phantom, Matilda en Aladdin. (en voor Duitsland Wicked 😊.
En jammer dat ze geen extra opmerkingen optie hadden. Had graag nog wat gezegd over orkestbanden en kwaliteit.

  [ # 35 ] 10 September 2015 08:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik heb hem ook ingevuld. Jammer van de vele fouten. Dan voel ik me meteen als niet serieus genomen. Het is ook een voorbeeld van gebrek aan passie wat ik al eerder noemde. Wel goed dat ze ook producties van andere producenten hebben opgenomen in de lijst. Maar heel vreemd dat ze vragen hoe bekend je bent met de volgende musicals en dan musicals noemen die nog niet bestaan.

k ben nooit zo goed in gesloten vragen, maar snap dat het anders moeilijk in een grafiekje te vangen is.

Ik hoop dat de uitslag openbaar wordt, maar dat zal wel niet. Ben heel erg benieuwd wat nou de gemiddelde musicalbezoeker in zou vullen. De mensen die in deze topic actief zijn, zijn denk ik geen gemiddelde bezoeker.

  [ # 36 ] 10 September 2015 08:28 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2011-01-02

Ik krijg net een mailtje van Stage Entertainment met de vraag of ik een korte enquete wil invullen over welke musicals ik eventueel zou willen zien in het theater.

Zie hier: https://www.snapsurveys.com/wh/s.asp?k=144175497344

De titels die ze daar noemen, Aladdin, Lion King, The Phantom, word ik erg enthousiast van. Zou dit betekenen dat ze die achter de schermen overwegen? Of is dit iets totaal willekeurigs, nee toch 😉

[edit jeroen: samengevoegd met bestaand topic]

  [ # 37 ] 10 September 2015 08:31 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2011-01-02

Hahaha ik zag niet dat jullie het hier al over de enquute hadden, heb net een nieuw topic geopend erover….

  [ # 38 ] 10 September 2015 08:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Je zou bijna denken dat ze hier meelezen…

Sjors.C - 10 September 2015 08:04 PM

Laten we Gooische Vrouwen en het Songfestival vergeten en dat ze Ciske over een jaar of 15 maar weer terug halen. Maar kom maar op met The Phantom, Matilda en Aladdin.

Niets aan toe te voegen.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 39 ] 10 September 2015 08:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik vond An American in Paris wel een verrassing in het lijstje. Lang geleden dat Stage echt een klassieke dansmusical heeft gebracht.

  [ # 40 ] 10 September 2015 09:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Nou, als ik eerlijk moet zijn, denk ik dat Gooische Vrouwen de Musical nog wel een leuke feel-good voorstelling kan worden. 😕 Al mogen ze eerst Matilda en The Phantom brengen 😉

  [ # 41 ] 11 September 2015 07:41 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Gooische Vrouwen zou misschien best leuk kunnen zijn, maar ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee dat van alles een musical wordt gemaakt. Maak dan liever totaal nieuwe producties zoals Petticoat, die nergens op gebaseerd zijn

  [ # 42 ] 11 September 2015 08:33 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Voor een revival van ‘The Phantom Of The Opera’ is het na ruim 20 jaar misschien wel eens tijd, maar ik mag toch niet hopen dat ze ‘The Lion King’ of ‘Ciske’ overwegen.

‘Aladdin’ zou mooi zijn maar lijkt me op korte termijn minder logisch gezien de producties die nog moeten openen in Londen en Hamburg. De grootste verrassing in de lijst was voor mij toch ‘An American In Paris’ die ik graag in Nederland zou zien.

En wat betreft de titel van dit topic, het lijkt me niet gezien de paniekstrategie van dit moment. ‘Billy Elliot’ en ‘Moeder Ik Wil Bij De Revue’ zijn toch jammerlijk mislukt. En met de ongeïnspireerde programmering van het huidig seizoen (‘Grease’ en ‘Beauty & The Beast’) krijgen ze mij in ieder geval niet naar het theater. Ik hoop voor Stage dat ‘The Bodyguard’ wel gaat lukken maar staat bij mij nog niet op de wensenlijst.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 43 ] 11 September 2015 08:46 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Celinde en Rene volgend jaar in Phantom in het CT en dat zit ook weer eens goed vol denk ik. Hoor van zowel frequente bezoekers zoals de mensen hier als gemiddelde bezoekers dat er naar die voorstelling wel echt weer vraag is.
Was zelf een beetje Phantom moe, maar met de juiste cast -lees Celinde en JOJ- ben zelfs ik heel makkelijk over te halen haha!
Behalve dat vond ik er inderdaad interessante namen tussen staan (9 to 5, an american) en maar dacht ik bij Vincent (moet dit? en dan een beltend musicalliedje voor de pauze over hoe die z’n oor eraf snijdt?) evenals Eurovisie en Gooische vrouwen, hoewel ik daar nog wel een markt voor zie.

[ Gewijzigd: 11 September 2015 08:49 AM by Anniek ]
   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 44 ] 11 September 2015 08:47 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

Interessant, die enquete. Aladdin en American in Paris? Ik weet het niet… Beide zijn wel echt ontzettende amerikaanse musicals, iets dat in Nederland niet echt lekker aanslaat denk ik. Matilda lijkt me ontzettend leuk, net als the Phantom. Maar als ik mij niet vergis bezit Studio 100 de rechten van Matilda?

Die Gooische Vrouwen musical mogen ze laten zitten van mij. En degeen die ‘Eurovisie Songfestival, de musical’  heeft bedacht mag naar huis. Wat een belachelijk idee..

   Handtekening   

~

  [ # 45 ] 11 September 2015 08:59 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Aladdin misschien erg Amerikaans, maar ook een bekende Disney film…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 20