5 of 20 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Gaat het nog wel goed met Stage Entertainment?
  [ # 61 ] 12 September 2015 12:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

In de enquàªte stodn een vraag in de trant van “in welke mate dragen deze punten bij aan je keuze voor een musical?” waarbij dan aan dingen als muziek, decor, kostuums, locatie, e.d. een cijfertje van 10-0 moet hangen. Ik heb bij decor en kostuums lage cijfers gegeven, omdat ik de vraag interpreteerde als “ga ik vanwege mooie kostuums of decors naar een musical?”. Ik ga niet louter voor mooie kostuums en decors, maar het is wél belangrijk voor het totaalbeeld. Maar de decors en de kostuums kunnen nig zo prachtig zijn, als het verhaal en de muziek ruk is, dan ga ik liever niet…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 62 ] 12 September 2015 12:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Dat is waar maar dan heb je bij een waardeloze musical nog wel iets moois om naar te kijken ... 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 63 ] 12 September 2015 12:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Dat is zo.

Ik wil maar zeggen dat ik hoop dat ze het niet interpreteren als dat kostuums en decor niet benlangrijk zijn en daar dus op bezuinigd kunnen worden…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 64 ] 12 September 2015 12:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik was in ieder geval blij dat ik kon aangeven dat bekende namen of bn’ers voor mij geen waarde hebben.

  [ # 65 ] 12 September 2015 05:51 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  60
Geregistreerd  2007-09-24

Deze enquete is om ons te laten denken dat we invloed hebben in de programmering. Stage biedt bij de theaters inmiddels 9to5 en Ciske aan voor seizoen 16-17.

  [ # 66 ] 12 September 2015 05:55 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Hmz, Ciske… Niet nu alweer, hè? :/ Maar: hoe oud is Ciske? Misschien kunnen ze hier eat kinderen uit Billy voor recyclen?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 67 ] 12 September 2015 06:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

*boekt vast tickets voor west end* wat een armoe toch….
Weer een seizoen waarin ik niets van SE ga zien vrees ik.

  [ # 68 ] 12 September 2015 06:06 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Dito .... Wat een creatieve armoede. Als dit de tendens is voor de komende jaren kunnen ze Stage beter opdoeken.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 69 ] 12 September 2015 06:09 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Nee, hè toch niet een musical als Ciske de Rat recycelen. Kom met iets nieuws a.u.b!

  [ # 70 ] 12 September 2015 06:46 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2011-01-02

Wat is dat toch met al die kindercast musicals? Die trekken mij echt totaal niet.

Ik heb in die enquete ook met hoofdletters gezegd dat the phantom wat mij betreft zeker mag terugkomen, alleen met celinde in de hoofdrol dan… 😉

[ Gewijzigd: 12 September 2015 06:49 PM by Raze ]
  [ # 71 ] 12 September 2015 07:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Opmerkelijk. Bij de revivals van Les Mis en Miss Saigon had ik echt het gevoel dat deze voorzagen in een behoefte van het Nederlandse publiek om deze musicals weer te zien. Nu hoor je iedereen over The Phantom. Over Ciske hoor ik nooit iemand en wie hem toch weer wil zien kan de dvd kijken.

9 to 5 kan best leuk worden. Ik ken de musical niet zo goed, maar vind de muziek van Dolly Parton altijd wel goed en de film is ook leuk.

Ik heb het nog even opgezocht en Stage heeft de afgelopen tien jaar 35 musicals geproduceerd en tien daarvan waren revivals. Dat vind ik wel veel hoor.

  [ # 72 ] 12 September 2015 08:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Tien revivals vind ik inderdaad ook veel, zeker omdat revivals soms al na een paar jaar komen (ik zeg TSOM,Grease).
Lastig, liever zie ik een nieuwe productie, maar anderzijds, als dat een ‘Eurovisie de Musical’ wordt, tsja dan maar liever voor de duizendste keer TSOM. (Hoewel ik na afgelopen productie mezelf gezworen heb alleen nog maar de film te kijken..)
Ik vond MIWBDR bijvoorbeeld echt een leuke nieuwe voorstelling (hoewel gebaseerd op een serie) en Ciske ook, maar om die nu al weer terug te halen vind ik veel te snel (daarnaast inderdaad; dan kijk ik de dvd wel) maar qua revivals kunnen ze zoveel meer dan tsom of grease, en het eerste wat me dan te binnen schiet is Phantom.

Lijkt me trouwens (mocht Celinde het na d’r run in NL willen doen) een enorme klapper met goede marketing-truc. ‘West-End Ster binnenkort in Nederland etc…)

Overigens zou ik Matilda ook niet onderschatten. Matilda is een grote rol en dat moet je net als Billy groot aanpakken, ik vind dat er binnen die rol geen ruimte is voor ‘Aaah ze maakt een foutje, wat schattig’, waar kinderen soms mee weg komen in een rol.

Daarnaast ook in deze voorstelling veel kinderen die mijn inziens de show echt dragen. Ja, er zijn wat volwassenen die de oudere kinderen spelen, maar deze voorstelling draait voor mij echt om die vreselijk goede kinderen.
Maar goed, Billy is qua kindertalent ook gelukt, dus wat dat betreft zie ik er kansen voor. En het is een voorstelling die een bredere doelgroep trekt dan bv Billy Elliot.
Weinig onopvallende dingen zoals lastig verhaal voor kinderen, veel schelden etc.. -Tenzij mensen zich dan ineens boos gaan maken dat Trunchbull gespeeld wordt door een man ofzo, haha-

[ Gewijzigd: 12 September 2015 08:14 PM by Anniek ]
   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 73 ] 13 September 2015 08:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

‘9 to 5’ is nog te begrijpen omdat die voorstelling bij AV Entertainment al in de planning zat. Van de keuze om ‘Ciske’ terug te brengen snap ik niet veel. Is relatief kort geleden en heeft als ik me niet vergis twee seizoenen in alle theaters gespeeld met een verlenging in Scheveningen en is op DVD verschenen. Ik kan me ook niet voorstellen dat het grote publiek opnieuw massaal daarvoor naar het theater zou gaan. Nou ja, we zien wel.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 74 ] 13 September 2015 11:52 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Bij ‘Eurovisie, de Musical’ denk ik meteen aan de X-Factor musical “I Can’t Sing”, die na amper 6 weken al stopte in Londen en die tevens ook van Stage Entertainment was. Hebben ze nu nog steeds hun lesje niet geleerd?
Want “I Can’t Sing” vond ik namelijk nog leuke songs hebben en de parodie op Simon Cowell was ook nog wel grappig.

  [ # 75 ] 13 September 2015 02:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Oh please laat 9 to 5 naar Nederland komen, dan ben ik heel gelukkig!

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 20