7 of 20 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
Gaat het nog wel goed met Stage Entertainment?
  [ # 91 ] 16 September 2015 04:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

Angel - 16 September 2015 09:53 AM

Wat ik ook een leuk programma vond is “A Star is born” een talentenjacht voor jonge musical talenten. Volgens mij een van de eerste Nederlandse programma’s waarin werd gezocht naar nieuw musicaltalent. De winnaar kon een studiebeurs winnen voor een half jaar musical opleiding in New York. Top om jonge musical talenten een podium te geven en vervolgens weg te kunnen zetten in producties.

Ja dat vond ik ook een leuk programma toen inderdaad 😊
Deze had dat toen gewonnen;
https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=zdLUMrEJjgM

  [ # 92 ] 18 September 2015 05:34 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

En als ze dan toch musicals die op de planning stonden door laten gaan, dan zou ik ook wel erg graag willen dat Ghost toch naar Nederland komt!

  [ # 93 ] 20 September 2015 06:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik lees net door de ontevredenheid over de kaartverkoop van BatB… Op mij komt dit alles over alsof er complete paniek heerst bij Stage Entertainment. Om eerlijk te zijn begin ik steeds meer te denken dat Stage verlies maakte voor de fusie en afstevende op faillissement en dat het samegaan met AVE een soort laatste strohalm is geweest; concurrent uitschakelen en de boel weer op gang trekken… Een overhaaste fusie, dat lijkt me wel duidelijk…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 94 ] 20 September 2015 07:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Ik denk dat je hiermee de spijker op zn kop slaat. Zo komt t op mij ook over…

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 95 ] 20 September 2015 08:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Als het financieel echt zo slecht zou gaan zou dat wel in de media gekomen zijn. Zulke cijfers zijn volgens mij gewoon openbaar. En Stage is natuurlijk ook een internationaal bedrijf. Heb het idee dat de kwaliteit in Duitsland veel beter is.

  [ # 96 ] 20 September 2015 08:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Klopt, delen van t bedrijf doen t in andere landen zeker goed.
Maar het gedoe rond t stoppen/niet aanslaan van Billy, het gesmijt met BatB en t snijden in van alles en nog wat (‘grandeur’ beloven terwijl je met een orkestband gaat werken en ws de oude decorstukken uit de loods haalt) moet toch door iets ingegeven zijn? Dan denk je toch aan forse financiële problemen.  Ik wel in ieder geval…

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 97 ] 20 September 2015 08:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Probleem in Nederland is het aantal vaste theaters voor Stage (2). Voor een bedrijf met de grootte van Stage Nederland (zonder AVE) was er dat eigenlijk één te veel. Nu met AVE erbij zou twee moeten kunnen, maar dan moeten er wel op alle fronten onderscheidende voorstellingen in de vaste theaters worden geprogrammeerd. En Billy is qua kwaliteit wel onderscheidend, maar het publiek loopt er helaas niet warm voor.

  [ # 98 ] 20 September 2015 08:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Toen ik vorige week naar Billy ging had ik het er nog met mijn moeder over toen we herinneringen aan het ophalen waren over welke musicals we allemaal in Scheveningen gezien hadden. De beleving was toen zo anders dan nu. Ze deden toen veel meer aan klantenbinding heb ik het idee. Je kreeg regelmatig post met een foldertje of zelfs een promo-cd van nieuwe voorstellingen. Daardoor kreeg je al helemaal zin om te gaan. Je had je kaarten maanden van tevoren in huis. Op tv was vaak een making of te zien, soms zelfs meerdere afleveringen. Je voelde je vooral heel erg gewaardeerd als klant. Dat is voor mijn gevoel totaal weg. Sterker nog: ik voel me als klant niet meer serieus genomen.

  [ # 99 ] 20 September 2015 08:37 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Eens! Ik vond bijvoorbeeld de Billy zoektocht ook echt leuk om te volgen!  En nu hebben ze wel dat backstage now kanaal, maar dat vergeet ik gewoon te checken.
Een bedrijf moet nu wel op social media zitten, maar het is naar mijn mening geen vervanger van andere media.
Voor een goede zoektocht of mooi musicalprogramma blijf ik echt thuis. (Zoals ik dat deed voor op zoek naar zorro etc. Dat was echt elke week thuisblijven of zorgen dat je op tijd thuis was en de tv aan)
Hetzelfde met de Sing-a-long, de afgelopen jaren bleef ik daarvoor thuis en plande ik dat echt, of ik ging een paar dagen van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat naar de uitmarkt, en dan kwam ik weer helemaal in de sferen voor het nieuwe seizoen.
Voor een online kanaal dat af en toe nieuwe filmpjes post blijf ik niet thuis, en dat plan ik ook niet. Dan is het eerder toeval als ik het een keer bekijk.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 100 ] 20 September 2015 08:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Ik reken t Delamar ook altijd een beetje mee als ‘Stagetheater’. Ik weet dat dat niet klopt hoor, maar t zit met topics als deze altijd in mn achterhoofd.

Ik heb ook t gevoel dat ze gewoon te veel ballen in de lucht proberen te houden, zowel met theaters als met producties. Ze ‘voelen’ de markt niet meer. Ze denken dat mensen nog steeds €80 of meer willen uitgeven voor een avond uit en dat men de absurde extra kosten die Eventim rekent zonder morren betaalt. En dat het dan ook nog okee is om geld te betalen om je jas te mogen ophangen. Het mailen van enquàªte die eruit ziet als een slecht uitgevoerde stage-opdracht van een MBO-student Communicatie draagt aan dat beeld bij. Als je zelfs de nam van de musical Matilda verkeerd schrijft boeit het je dan nog wel wat de consument wil? Of ben je links en rechts aan t paniekvoetballen om imagoschade, financiële schade etc.te voorkomen? Vragen vragen vragen…

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 101 ] 20 September 2015 09:03 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  123
Geregistreerd  2005-09-10

Raze - 14 September 2015 03:34 PM

Ik wil ook nog wel een Op Zoek Naar serie… Kan ik ook zo erg van genieten 😊

Of die er komt ligt niet aan Stage maar aan de omroep die het moet uitzenden.  De publieke omroep heeft ervoor geen geld voor en de commerciele is het niet interessant genoeg voor omdat het te weinig kijkers trekt tov de kosten. 

Verder hebben ze bij Stage ook gewoon last van de crisis. Daarbij komt dat er nu een investeringsmaatschappij mede eigenaar is.  Die willen verdienen aan hun investering.

  [ # 102 ] 20 September 2015 09:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

martijn-j - 20 September 2015 08:33 PM

Toen ik vorige week naar Billy ging had ik het er nog met mijn moeder over toen we herinneringen aan het ophalen waren over welke musicals we allemaal in Scheveningen gezien hadden. De beleving was toen zo anders dan nu. Ze deden toen veel meer aan klantenbinding heb ik het idee. Je kreeg regelmatig post met een foldertje of zelfs een promo-cd van nieuwe voorstellingen. Daardoor kreeg je al helemaal zin om te gaan. Je had je kaarten maanden van tevoren in huis. Op tv was vaak een making of te zien, soms zelfs meerdere afleveringen. Je voelde je vooral heel erg gewaardeerd als klant. Dat is voor mijn gevoel totaal weg. Sterker nog: ik voel me als klant niet meer serieus genomen.

Ja daar ben ik het ook helemaal 100% mee eens.
Bijvoorbeeld wat die making of programma’s van meerdere afleveringen betreft; ik heb nog altijd goede herinneringen aan Elisabeth 😊 ;
https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=1AhLXhrzh4I

Nu word er helaas nog maar zelden tot nooit meer zoiets op tv uitgezonden.
Dan voel ik mij inderdaad ook niet meer echt serieus genomen, ik begin dan eerder het idee te krijgen dat de producenten van Stage Entertainment er totaal geen zin meer in hebben.

  [ # 103 ] 21 September 2015 06:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Topaz - 20 September 2015 08:49 PM

Ze denken dat mensen nog steeds €80 of meer willen uitgeven voor een avond uit en dat men de absurde extra kosten die Eventim rekent zonder morren betaalt. En dat het dan ook nog okee is om geld te betalen om je jas te mogen ophangen. Het mailen van enquàªte die eruit ziet als een slecht uitgevoerde stage-opdracht van een MBO-student Communicatie draagt aan dat beeld bij. Als je zelfs de nam van de musical Matilda verkeerd schrijft boeit het je dan nog wel wat de consument wil?

Die kosten zijn inderdaad belachelijk. Ik ‘vergeet’ ook steeds dat je nog dik een tientje extra betaalt voor een voorstelling vanwege die belachelijke kosten. Om dan nog maar te zwijgen over het geld van de garderobe en eventueel iets te drinken. Nou neem ik gewoon mijn jas mee en een flesje drinken. Ben echt niet van plan om zoveel geld uit te geven aan zoiets.

Dat Billy zo slecht loopt, ligt voornamelijk aan het feit dat het mensen niet ‘trekt’ denk ik. Denk dat er velen zijn die het niet kennen. Wicked idem dito. Dan trekt iets als Sister Act of Beauty and the Beast meer aandacht. Dat kennen mensen eerder/beter.

Wat betreft die enquete. Denk dat de ‘doorsnee’ bezoeker dat van Matilda niet opvalt eigenlijk… Maar een ‘controle’ had wel gemogen. Net zoals de optie voor ‘extra opmerkingen’ oid.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 104 ] 21 September 2015 08:48 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

De passie bij Stage is weg. Als ik de serie ‘De Musicalliefde van Joop van den Ende’ kijk op Nostalgienet zie ik nog een gepassioneerde man die vertelt over zijn dromen en ambities. Dat zorgde indertijd denk ik ook voor de kwaliteit. Die passie straalde Erwin van Lambaart ook nog uit, maar na zijn vertrek is er niets meer van de drijfveren overgebleven. Ook op tv zie ik nauwelijks reclames meer. Ik weet nog dat tegen het einde van Tarzan er in elk reclameblok minstens 2 commercials zaten met Tarzan STOPT!!
En volgens mij is al het budget van de orkestbanden naar het decor van Musicals In Concert gegaan.

  [ # 105 ] 27 September 2015 08:26 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Albert Verlinde was net te gast bij Rick Nieman in ‘WNL op Zondag’. Kan leuk worden dacht ik nog omdat er nogal wat bij Stage speelt, maar er werd geen enkele kritische vraag gesteld en was meer een reclamespot voor ‘The Bodyguard’. Gemiste kans.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 20