Topaz - 20 September 2015 08:49 PM
Ze denken dat mensen nog steeds €80 of meer willen uitgeven voor een avond uit en dat men de absurde extra kosten die Eventim rekent zonder morren betaalt. En dat het dan ook nog okee is om geld te betalen om je jas te mogen ophangen. Het mailen van enquàªte die eruit ziet als een slecht uitgevoerde stage-opdracht van een MBO-student Communicatie draagt aan dat beeld bij. Als je zelfs de nam van de musical Matilda verkeerd schrijft boeit het je dan nog wel wat de consument wil?
Die kosten zijn inderdaad belachelijk. Ik ‘vergeet’ ook steeds dat je nog dik een tientje extra betaalt voor een voorstelling vanwege die belachelijke kosten. Om dan nog maar te zwijgen over het geld van de garderobe en eventueel iets te drinken. Nou neem ik gewoon mijn jas mee en een flesje drinken. Ben echt niet van plan om zoveel geld uit te geven aan zoiets.
Dat Billy zo slecht loopt, ligt voornamelijk aan het feit dat het mensen niet ‘trekt’ denk ik. Denk dat er velen zijn die het niet kennen. Wicked idem dito. Dan trekt iets als Sister Act of Beauty and the Beast meer aandacht. Dat kennen mensen eerder/beter.
Wat betreft die enquete. Denk dat de ‘doorsnee’ bezoeker dat van Matilda niet opvalt eigenlijk… Maar een ‘controle’ had wel gemogen. Net zoals de optie voor ‘extra opmerkingen’ oid.