36 of 39 | ‹ First  < 34 35 36 37 38 >  Last ›
The Lion King
  [ # 526 ] 17 August 2018 10:53 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Khany-Milang-Lover - 16 August 2018 01:50 PM

Helaas is aan ziekte niks te doen, maar wees in ieder geval blij dat er vervanging bestaat anders wordt het toch een saaie show als je een aantal spelers mist. Het is misschien wel minder goed dan als first cast speelt, maar volgens mij na een aantal keer de voorstelling te hebben gezien, tippen de understudys toch aan de first cast. Ze zijn niet voor niks uitgekozen. Jij doet het ze niet na.

Dus is misschien jammer van de €60,- maar in de winter betaal je het dubbele voor je kaartje en kan het ook gebeuren. Het zijn namelijk ook mensen en die kunnen ziek worden, zou namelijk wat zijn als de show gespeeld wordt door robots en dus geen emoties kunnen laten zien. Dus houd je commentaar op understudy’s voor je, want hun zijn uitgekozen en jij niet.

Wil je svp op respectvolle wijze een discussie voeren? Uitlatingen als “Jij doet het ze niet na” en “Dus houd je commentaar voor je etc” zijn op te vatten als persoonlijke aanval, dragen niet bij aan de inhoudelijke discussie en zijn niet bevorderlijk voor het klimaat hier op het forum.

  [ # 527 ] 17 August 2018 11:06 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Als opvolger voor TLK denk ik eerder aan The Hunchback of zelfs Frozen. Zelfs Stage zal na BatB en TLK niet met een derde “oude” voorstelling in het CT komen.

  [ # 528 ] 17 August 2018 11:52 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  40
Geregistreerd  2018-08-16

Harry - 17 August 2018 11:06 AM

Als opvolger voor TLK denk ik eerder aan The Hunchback of zelfs Frozen. Zelfs Stage zal na BatB en TLK niet met een derde “oude” voorstelling in het CT komen.

Nou het heeft er ook wel mee te maken wat er aan decor in duitsland -of misschien west end - beschikbaar is. Dus inderdaad The Hunchback kan een hele goede optie zijn. Marry Poppins? Allejezus nee. We krijgen nooit een versie die zo fantastisch is als de originele opvoering in London. En die hebben we ook niet gehad.

  [ # 529 ] 17 August 2018 06:39 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2017-10-17

The Hunchback stopt inderdaad in februari in Stuttgart. Deze voorstelling MOET naar Nederland komen. Al is het alleen maar vanwege de afstand, ikzelf uit België.
The Hunchback zou een goede opvolger zijn. Enerzijds is het een ook een Disney-productie, anderzijds is het een terugblik naar de donkere, serieuzere stukken die eerder in het Circustheater te zien zijn geweest (Elisabeth, Aida, Les Miserables,...)
Persoonlijk vond ik deze voorstelling de enige Disney musical die mij echt geraakt heeft.

  [ # 530 ] 17 August 2018 07:05 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  40
Geregistreerd  2018-08-16

Heb de show zelf niet gezien, maar die trailer van de duitse productie damn!. Ik vind dat het op de muziek na bijna geen typische Disneysfeer heeft!

  [ # 531 ] 18 August 2018 10:12 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2017-10-17

De show is fantastisch. De beste score van een musical die ik al ooit heb mogen aanhoren. Zo episch met dat koor erbij.
Eerlijk gezegd heeft iedereen nu ook wel The Lion King eens gezien, aangezien die een tiental jaar geleden al eens gespeeld heeft in Scheveningen en ondertussen opnieuw twee jaar. In Londen en Hamburg lijkt hij nooit te verdwijnen.
The Lion King is een mooie, spectaculaire musical, maar toch overrated. De show voelt heel kinderlijk aan.

  [ # 532 ] 20 August 2018 09:40 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2018-08-16

Thomas__Belgium - 17 August 2018 06:39 PM

The Hunchback stopt inderdaad in februari in Stuttgart. Deze voorstelling MOET naar Nederland komen. Al is het alleen maar vanwege de afstand, ikzelf uit België.
The Hunchback zou een goede opvolger zijn. Enerzijds is het een ook een Disney-productie, anderzijds is het een terugblik naar de donkere, serieuzere stukken die eerder in het Circustheater te zien zijn geweest (Elisabeth, Aida, Les Miserables,...)
Persoonlijk vond ik deze voorstelling de enige Disney musical die mij echt geraakt heeft.

Heb laatst vernomen dat het AFAS Circustheater een Disney (familie) theater is, dus zitten daar voorlopig nog wel wat Disney voorstellingen. Welke dat zijn natuurlijk gokjes, maar ik denk dat het toch Tarzan gaat worden.

  [ # 533 ] 20 August 2018 03:49 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  40
Geregistreerd  2018-08-16

Khany-Milang-Lover - 20 August 2018 09:40 AM
Thomas__Belgium - 17 August 2018 06:39 PM

The Hunchback stopt inderdaad in februari in Stuttgart. Deze voorstelling MOET naar Nederland komen. Al is het alleen maar vanwege de afstand, ikzelf uit België.
The Hunchback zou een goede opvolger zijn. Enerzijds is het een ook een Disney-productie, anderzijds is het een terugblik naar de donkere, serieuzere stukken die eerder in het Circustheater te zien zijn geweest (Elisabeth, Aida, Les Miserables,...)
Persoonlijk vond ik deze voorstelling de enige Disney musical die mij echt geraakt heeft.

Heb laatst vernomen dat het AFAS Circustheater een Disney (familie) theater is, dus zitten daar voorlopig nog wel wat Disney voorstellingen. Welke dat zijn natuurlijk gokjes, maar ik denk dat het toch Tarzan gaat worden.

De komende maanden verwacht ik een auditie aankondiging voor een productie in het Circus theater. Maar ook de Disney voorstellingen geraken een keer op. Matilda hebben we het talent echter niet voor. Misschien dat die spongebob musical een optie is? Anastasia lijkt me niet echt een familie-voorstelling.

  [ # 534 ] 20 August 2018 05:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

Thomas__Belgium - 17 August 2018 06:39 PM

The Hunchback stopt inderdaad in februari in Stuttgart. Deze voorstelling MOET naar Nederland komen. Al is het alleen maar vanwege de afstand, ikzelf uit België.
The Hunchback zou een goede opvolger zijn. Enerzijds is het een ook een Disney-productie, anderzijds is het een terugblik naar de donkere, serieuzere stukken die eerder in het Circustheater te zien zijn geweest (Elisabeth, Aida, Les Miserables,...)
Persoonlijk vond ik deze voorstelling de enige Disney musical die mij echt geraakt heeft.

Had Aida je ook niet echt geraakt dus? Die is ook van Disney
Ook ik hoop op The Hunchback.
Of als het iets zou worden wat we al eens eerder hebben gezien, dan zou ik zeggen: laat Aida maar weer eens terug komen. 😊

[ Gewijzigd: 20 August 2018 05:53 PM by ErikB. ]
  [ # 535 ] 21 August 2018 09:24 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2012-01-22

[Matilda hebben we het talent echter niet voor. [/quote]

Bedoel je voor de rol van Matilda? Dat kunnen we nooit weten, het is moelijk in te schatten hoeveel kindertalent er is voor dat je audities doet. Kijk maar naar de rol van Billy Elliot, daar zaten toch een paar talentvolle kids bij die we nog nooit eerder gezien hadden.

[En om nu Ferry Doedens, Tim Douwsma, Soy Kroon en kornuiten als Tarzan te zien ?[/quote]

Ik heb Ferry en Tim nooit zien spelen (heb hier ook geen behoefte aan) maar Soy wel, vind het niet helemaal eerlijk om Soy met die twee te vergelijken. Naar mijn mening heeft Soy zich naar boven gevochten met veel ervaring opdoen, kijk maar eens wat hij als kind allemaal gedaan heeft. De andere twee worden toch meer aangenomen vanwege de looks en bekendheid.

(Ik weet niet helemaal hoe je met quotes omgaat dus het ziet er een beetje raar uit maar ik wou geen lappen tekst “quoten/kopieren”)

  [ # 536 ] 21 August 2018 10:30 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Zullen we het hier over The Lion King hebben en discussies/speculaties over de opvolger in een apart topic?

  [ # 537 ] 22 August 2018 07:34 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

En er is een oplossing waarom Annefleur en Channah vorig weekend Nala speelden.
Anne was (is) op vakantie en Gaia en Tashka waren allebei ziek.

  [ # 538 ] 22 August 2018 08:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  303
Geregistreerd  2010-05-21

Ik ben gisteravond geweest! Heb de musical 13 jaar geleden wel gezien, maar wist daar nog maar weinig van. Vond het (weer) een hele mooie show!

Ik heb geen idee welke acteurs we precies hadden, volgens mij wel de 1e cast Nala. Ze deden het allemaal erg goed. We hadden alleen moeite met Timon verstaan. Zal wel komen door zijn ‘accent’ natuurlijk, maar miste af en toe hele zinnen voor mijn gevoel.

Verbaasde me ook over hoe vol de zal zat, en dat voor een dinsdag. Nou is het in sommige delen van het land nog vakantie dus dat zal helpen, maar er waren voor mijn gevoel maar weinig lege plekken! Of zijn er veel kortingsacties? (Heb zelf geen gebruik gemaakt van een kortingsactie dus geen idee)

Al met al een prima avond uit!

  [ # 539 ] 29 August 2018 11:51 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2018-08-16

Ikduz - 22 August 2018 07:34 AM

En er is een oplossing waarom Annefleur en Channah vorig weekend Nala speelden.
Anne was (is) op vakantie en Gaia en Tashka waren allebei ziek.

Anne en Gaia waren ziek en Tashka was op vakantie. Tashka is inmiddels terug, en Gaia is ook weer beter.

  [ # 540 ] 29 August 2018 12:23 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2018-08-16

Mmmadelon - 22 August 2018 08:56 AM

Ik ben gisteravond geweest! Heb de musical 13 jaar geleden wel gezien, maar wist daar nog maar weinig van. Vond het (weer) een hele mooie show!

Ik heb geen idee welke acteurs we precies hadden, volgens mij wel de 1e cast Nala. Ze deden het allemaal erg goed. We hadden alleen moeite met Timon verstaan. Zal wel komen door zijn ‘accent’ natuurlijk, maar miste af en toe hele zinnen voor mijn gevoel.

Verbaasde me ook over hoe vol de zal zat, en dat voor een dinsdag. Nou is het in sommige delen van het land nog vakantie dus dat zal helpen, maar er waren voor mijn gevoel maar weinig lege plekken! Of zijn er veel kortingsacties? (Heb zelf geen gebruik gemaakt van een kortingsactie dus geen idee)

Al met al een prima avond uit!

Groot deel first cast ja. Ara als Scar, Robin als Mufasa en Tim als Zazu. Verder in het ensemble 2 kleine aanpassingen, verder iedereen first cast.

‹ First  < 34 35 36 37 38 >  Last ›
36 of 39
‹‹ Spring Awakening in Eindhoven      Spijt ››