19 of 71 | ‹ First  < 17 18 19 20 21 >  Last ›
Mamma Mia
  [ # 271 ] 26 March 2018 09:54 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

MarronSisters - 26 March 2018 09:46 AM

Als je het topic even doorleest dan vind je een heleboel geruchten over Roos en Tanya 😉

Geen zorgen ik houd het topic al een tijd goed bij, maar Ik bedoel uiteraard geruchten waar nog
een kern van waarheid in kan zitten. Want zolang er al duidelijk is wie Donna wordt en men door blijft
spreken over wie eventueel Donna zou kunnen worden neem ik niet alle bijdragen erg serieus.

Maar Annick Boer als Roos zou dus mogelijk zijn, maar naast Brigitte Nijman (waar ik dus niet op hoop)
is er niets serieus over Tanja voorbijgekomen?

  [ # 272 ] 26 March 2018 01:59 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Ik heb van de week een van de onlangs gecaste castleden gesproken en die vertelde mij het volgende:

Donna: Antje Monteiro
Sophie: Jolijn Henneman
Sky: Soy
Tanja: nog niet bekend, maar o.a. Carolina Dijkhuizen én Sophia Wezer zijn nog in de race.

Nurlaila Karim gaat ook een aandeel krijgen in de show. Alleen is nog niet bekend wat precies.

Zjon Smaal gaat een van de vaders spelen

  [ # 273 ] 26 March 2018 02:21 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

musicalmens - 26 March 2018 01:59 PM

Ik heb van de week een van de onlangs gecaste castleden gesproken en die vertelde mij het volgende:

Donna: Antje Monteiro
Sophie: Jolijn Henneman
Sky: Soy
Tanja: nog niet bekend, maar o.a. Carolina Dijkhuizen én Sophia Wezer zijn nog in de race.

Nurlaila Karim gaat ook een aandeel krijgen in de show. Alleen is nog niet bekend wat precies.

Zjon Smaal gaat een van de vaders spelen

Nurlaila Karim en Mamma Mia dat zie ik nog niet zo zitten, en Caroline of Sophia ook niet. Beter Ellen Evers als Tanya en Vera Mann als Roos met alternate Donna dan kom ik wel, maar Antje sorry maar ik hou niet van haar zang stem vaak te schreeuwerig😱😵

  [ # 274 ] 26 March 2018 04:09 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2012-11-04

Ik heb nog altijd vurige hoop op Willemijn! 😬

  [ # 275 ] 26 March 2018 04:31 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2005-04-12

musicalmens - 26 March 2018 01:59 PM

Ik heb van de week een van de onlangs gecaste castleden gesproken en die vertelde mij het volgende:

Donna: Antje Monteiro
Sophie: Jolijn Henneman
Sky: Soy
Tanja: nog niet bekend, maar o.a. Carolina Dijkhuizen én Sophia Wezer zijn nog in de race.

Nurlaila Karim gaat ook een aandeel krijgen in de show. Alleen is nog niet bekend wat precies.

Zjon Smaal gaat een van de vaders spelen

Bedoel je met Soy, soy kroon?

   Handtekening   

9/11 - Nachtwacht theater show
Ooit, die dag komt ooit

  [ # 276 ] 26 March 2018 04:36 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Wolfje - 26 March 2018 04:31 PM
musicalmens - 26 March 2018 01:59 PM

Ik heb van de week een van de onlangs gecaste castleden gesproken en die vertelde mij het volgende:

Donna: Antje Monteiro
Sophie: Jolijn Henneman
Sky: Soy
Tanja: nog niet bekend, maar o.a. Carolina Dijkhuizen én Sophia Wezer zijn nog in de race.

Nurlaila Karim gaat ook een aandeel krijgen in de show. Alleen is nog niet bekend wat precies.

Zjon Smaal gaat een van de vaders spelen

Bedoel je met Soy, soy kroon?

Ja

  [ # 277 ] 26 March 2018 04:37 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Als je kijkt of de facebook van Antje (haat prive FB) zie je een aankondiging voor opvliegers 4… Misschien toch geen Donna…?

  [ # 278 ] 26 March 2018 04:51 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

musicalmens - 26 March 2018 04:37 PM

Als je kijkt of de facebook van Antje (haat prive FB) zie je een aankondiging voor opvliegers 4… Misschien toch geen Donna…?

Dat hoop ik in ieder geval, geef mij maar liever een Willemijn
Een perfecte Donna, zoals in deze video te zien is.
https://www.youtube.com/watch?v=9JMRmjXwG0Q

  [ # 279 ] 27 March 2018 08:47 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Mwow .... Willemijn als “perfecte” Donna vind ik haar iets te veel eer aandoen. Willemijn is top .... en komt zeker dicht in de buurt bij een “perfecte” Elphaba .... maar ik vind haar als Donna niet 100 % overtuigend. In ieder geval niet zo briljant op haar plek als ik haar als Elphaba wel vind en ook niet zo briljant op haar plek als ik andere mensen wel als Donna vond.  Welke musicalrol Willemijn ook speelt: vocaal zal het altijd wel dik in orde of meer zijn. Maar qua interpretatie heb ik uitvoeringen van “The winner takes it all’ gezien die mij meer raakten.

Daarnaast heb ik ook de gedachte: Willemijn begint eindelijk haar Wicked-juk achter zich te laten. Ik zou haar graag eens lekker verschillende andere dingen zien doen en eens een originele hoofdrol zien neerzetten in een nieuwe productie. Dat lijkt me een stuk interessanter dan dat ze nu na Wicked jarenlang als Donna in de musicaltheaters van de wereld gaat spelen.

Ook al à­s ze al een internationale musicalster, ik heb nog steeds het gevoel dat de echte doorbraak nog moet komen voor haar met een rol zoals Elisabeth dat voor ‘Douwes was. Ja, vrijwel iedereen is het er over eens dat zij één van de beste, zo niet dé beste Elphaba wereldwijd is, maar aan het eind van de dag is de rol niet door haar maar Idina Menzel gecreeerd en was het Menzel’s doorbraak naar wereldfaam. Zo’n “eigen” doorbraak zou ik Willemijn gunnen en ik denk ook dat dat nog gaat gebeuren, maar dan moet ze wel stoppen met het hernemen van een beperkt aantal rollen 😊

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 280 ] 27 March 2018 09:30 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Oke ik was misschien iets te enthousiast met het woord perfect,de versie van Simone kan natuurlijk niemand aan tippen 😍😍.maar ik bedoelde aan te geven dat ze wel een goede Donna kan neerzetten en dit nummer aankan.

  [ # 281 ] 27 March 2018 10:33 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Antje postte gister inderdaad een aankondiging van Opvliegers 4 op instagram. Dus het lijkt er inderdaad op dat ze geen Donna gaat doen (godzijdank!). En vond ook al dit nieuwsbericht http://www.atnext.nl/portfolio-posts/opvliegers-4/

  [ # 282 ] 27 March 2018 12:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Reindert - 27 March 2018 09:30 AM

Oke ik was misschien iets te enthousiast met het woord perfect,de versie van Simone kan natuurlijk niemand aan tippen 😍😍.maar ik bedoelde aan te geven dat ze wel een goede Donna kan neerzetten en dit nummer aankan.

Ja hoor zonder meer. Zal geen straf zijn om haar als Donna te zien. Was ook niet als kritiek op jouw tekst bedoeld, maar door je formulering ging ik er over nadenken en kwam ik tot mijn reactie.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 283 ] 27 March 2018 02:22 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Als je de reacties in deze topic goed leest, zijn er toch meerdere mensen die zeker lijken te weten dat Antje Donna wordt en dat ook op basis van inside info lijken te weten (ook al onthullen ze hun bron niet altijd). Als mensen het zo zeker weten dan vertrouw ik daarop. Wellicht is Opvliegers 4 wel te combineren met Mamma Mia, of komt het erna/ervoor.

  [ # 284 ] 27 March 2018 03:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik zeg ook niet dat ze geen Donna wordt, geloof best dat er een kern van waarheid in berichten zit van mensen die zeggen dat ze Donna wordt, al lijkt het me icm Opvliegers niet erg aannemelijk. Zou kunnen dat ze het gaat combineren, maar bij opvliegers werken ze niet met understudies en de afgelopen seizoenen hadden ze 5 a 6 shows per week. Dan blijft er weinig tijd over voor Donna. Al zou het me niets verbazen als Stage haar toch neemt voor de bekende naam en dat ze dan amper speelt! Opvliegers begint al in november en Mammia Mia in september. Lijkt me niet dat ze maar 2 maanden Donna gaat spelen, Maargoed alles kan 😉

  [ # 285 ] 27 March 2018 04:29 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Misschien word antje alternate of gaat ze de rol delen met iemand?

‹ First  < 17 18 19 20 21 >  Last ›
19 of 71