20 of 71 | ‹ First  < 18 19 20 21 22 >  Last ›
Mamma Mia
  [ # 286 ] 27 March 2018 04:53 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2005-04-12

Lars - 27 March 2018 04:29 PM

Misschien word antje alternate of gaat ze de rol delen met iemand?

Dat zat ik ook te denken, ik hoop eigenlijk dat het snel officieel bekend word gemaakt, wie nou welke rol gaat spelen

   Handtekening   

9/11 - Nachtwacht theater show
Ooit, die dag komt ooit

  [ # 287 ] 27 March 2018 05:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ja inderdaad. Vind het persoonlijk niet fijn voor deze musical te boeken als de cast nog niet bekend is gemaakt.

  [ # 288 ] 27 March 2018 09:24 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Het lijkt mij ook, dat de twee shows moeilijk te combineren zijn. Ik hoop wel dat er een goede alternate komt voor Antje. En stel dat zijzelf de alternate is hoop ik niet dat ze Willemijn gecast hebben 😟

  [ # 289 ] 28 March 2018 08:19 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Ik zou het tof vinden van stage als ze Carolina dijkhuizen Donna zouden laten spelen.
Verder komt Esther van Boxtel ook nog in me op die eventueel een aandeel kan krijgen in de show. Aangezien ze de laatste jaren bij de graaf en cornellisen producties gewerkt heeft, maar aankomend seizoen niet bij hun speelt.

  [ # 290 ] 28 March 2018 08:40 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Heel gek als Carolina deel uit maakt van de cast is het niet (of het nou gaat om donna of Tanya .. ) .. Het lijkt op een trend om een donkere actrice te casten. Kijkend naar de Broadway cast etc.

  [ # 291 ] 28 March 2018 08:55 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Alfredje - 28 March 2018 08:40 AM

Heel gek als Carolina deel uit maakt van de cast is het niet (of het nou gaat om donna of Tanya .. ) .. Het lijkt op een trend om een donkere actrice te casten. Kijkend naar de Broadway cast etc.

Zeker raar als dat zo zou zijn. Kijk ik heb niks tegen Carolina, maar zie toch liever een blanke vrouw in de rol van Donna of Tanya. En ook met de 2e film in het achterhoofd denk ik toch dat ze eerder een blank persoon casten. Maar bij SE weet je het nooit

  [ # 292 ] 28 March 2018 09:07 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Reindert - 28 March 2018 08:55 AM
Alfredje - 28 March 2018 08:40 AM

Heel gek als Carolina deel uit maakt van de cast is het niet (of het nou gaat om donna of Tanya .. ) .. Het lijkt op een trend om een donkere actrice te casten. Kijkend naar de Broadway cast etc.

Zeker raar als dat zo zou zijn. Kijk ik heb niks tegen Carolina, maar zie toch liever een blanke vrouw in de rol van Donna of Tanya. En ook met de 2e film in het achterhoofd denk ik toch dat ze eerder een blank persoon casten. Maar bij SE weet je het nooit

Naar mijn mening zouden ze best een donkere vrouw kunnen casten voor (een van) de vriendinnen van Donna.
Maar ik zie Donna liever blank, denk ik.

  [ # 293 ] 28 March 2018 09:11 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

ik denk dat Reindert een punt heeft m.b.t. de film.
Ze halen het stuk toch terug omdat er een tweede film komt? denkje niet dat ze dan qua casten meer letten op de film?

Begrijp me niet verkeerd ik zou ook een vriendin van Donna een donkere vrouw kunnen zien spelen zoals _nix zegt.

  [ # 294 ] 28 March 2018 10:44 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Lone gaat in Expeditie Eiland spelen, dus denk dat we haar niet als Donna gaan zien.

  [ # 295 ] 28 March 2018 08:49 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Het lijkt mij evident dat er geen rekening gehouden wordt met de filmcast. Er is in NL geen onuitputtelijke bron aan musicaltalent, zodat er op uiterlijk gecast kan worden.

Daarbij is het bij sommige shows relevant wat voor huidskleur iemand heeft, maar dat is bij MM! niet het geval. Kijk maar naar de Weense productie. Het prefereren van een bepaalde huidskleur is, zeker in het geval van Tanja, fout en kortzichtig.

Ik wil hier geen maatschappelijke discussie van maken, en ook niemand voor het hoofd stoten, maar men moet zich wel realiseren dat dit echt niet kan. Talent is talent en aan huidskleur heb je maar gewoon te wennen.

  [ # 296 ] 29 March 2018 06:55 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

misschien heb je daar zeker een punt A.musical, al ben ik wel van mening dat je het dan door zou moeten voeren.
Dan zouden de drie mogelijke vaders minimaal 1 donkere man moeten hebben, ze is toch op zoek naar haar vader.

  [ # 297 ] 29 March 2018 09:14 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

Ik ben voor meer mensen van kleur in producties! Lekker loslaten die oude patronen en beelden die iedereen in zn hoofd heeft! Ik zoj een donkere Donna zeker zien zitten! Of Carolina Dijkhuizen nou geschikt is voor Donna weet ik niet, maar dat is meer omdat ik haar niet als dat personage zie. Vind haar wat jong ogen voor Donna.

  [ # 298 ] 29 March 2018 09:34 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

Anne-Saar - 29 March 2018 09:14 AM

Ik ben voor meer mensen van kleur in producties! Lekker loslaten die oude patronen en beelden die iedereen in zn hoofd heeft! Ik zoj een donkere Donna zeker zien zitten! Of Carolina Dijkhuizen nou geschikt is voor Donna weet ik niet, maar dat is meer omdat ik haar niet als dat personage zie. Vind haar wat jong ogen voor Donna.

Tja een donkere Donna, kan best wel hoor want ik weet in Vienna speelde Ana Milva Gomes
de rol van Donna. Hier een foto van haar als Donna! 😉.

  [ # 299 ] 29 March 2018 09:55 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

Prachtig! Ik ben helemaar voor!

  [ # 300 ] 29 March 2018 10:16 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

berber15 - 29 March 2018 06:55 AM

misschien heb je daar zeker een punt A.musical, al ben ik wel van mening dat je het dan door zou moeten voeren.
Dan zouden de drie mogelijke vaders minimaal 1 donkere man moeten hebben, ze is toch op zoek naar haar vader.

Hier raak ik je even kwijt .... we hebben het toch over Carolina als Donna ga ik van uit en niet als Sophie toch ? Sophie is op zoek naar haar vader ... niet Donna. Dus als Donna een donkere vrouw is en Sophie een donkere of getinte vrouw dan hoeft de vader toch niet donker te zijn…dat heeft er toch niks mee te maken ?

Donkere Donna prima .... ik zou alleen voor het beeld/de kloppendheid het dan doortrekken en daar geen knetter blondharige/blauwogige Sophie naast zetten . Doe dan ook een donkere Sophie of in ieder geval iemand van wie het geloofwaardig is dat zij de dochter van Donna is. Dus inderdaad doorvoeren zoals Berber zegt, maar volgens mij dan met name met de casting van Sophie, niet met de mannen. Dat zou mijn enige opmerking m.b.t een donkere Donna zijn.

Voor de rest geen Carolina ...... simpelweg omdat ik haar niet het type vind voor de rol en ik haar stemgeluid ook niet altijd even prettig vind en ik vermoed dat nummers als “De Winnaar krijgt de macht” niet op zijn fraaist vertolkt gaan worden door Carolina.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

‹ First  < 18 19 20 21 22 >  Last ›
20 of 71