5 of 10 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Best of Broadway
  [ # 61 ] 12 May 2019 06:13 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Wie zegt dat ze ontslagen is bij GTST.. Misschien was haar rol sowieso maar tijdelijk, of was ze er zelf klaar mee.. Ik snap dat je iets tegen haar hebt, maar om nou zà³ tekeer te gaan en met onwaarheden te gaan gooien is niet helemaal fair. #doeislief

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 62 ] 12 May 2019 06:34 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ze gaat komend seizoen ook weer een voorstelling doen dus denk niet dat ze inslagen is, maar gewoon het theater weer in wilde. Ze gaat spelen in het toneelstuk “mijn man begrijpt me niet” samen met Victoria Koblenko en Tanja Jess

  [ # 63 ] 12 May 2019 08:39 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Elphie1984 - 12 May 2019 06:13 AM

Wie zegt dat ze ontslagen is bij GTST.. Misschien was haar rol sowieso maar tijdelijk, of was ze er zelf klaar mee.. Ik snap dat je iets tegen haar hebt, maar om nou zà³ tekeer te gaan en met onwaarheden te gaan gooien is niet helemaal fair. #doeislief

Ze is ontslagen. Oh sorry haar contract is niet verlengd. Dit werd benoemd bij 6inside. Dus ik berzin dit helemaal niet. Ik zal volgende keer gelijk mijn bronvermelding er bij zetten. #doeszelflief

  [ # 64 ] 12 May 2019 08:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Amanda big - 12 May 2019 08:39 AM
Elphie1984 - 12 May 2019 06:13 AM

Wie zegt dat ze ontslagen is bij GTST.. Misschien was haar rol sowieso maar tijdelijk, of was ze er zelf klaar mee.. Ik snap dat je iets tegen haar hebt, maar om nou zà³ tekeer te gaan en met onwaarheden te gaan gooien is niet helemaal fair. #doeislief

Ze is ontslagen. Oh sorry haar contract is niet verlengd. Dit werd benoemd bij 6inside. Dus ik berzin dit helemaal niet. Ik zal volgende keer gelijk mijn bronvermelding er bij zetten. #doeszelflief

Als een contract niet verlengt zou zijn, dat ben je niet ontslagen. Dan is de verhaallijn op, ze wilt zelf wat nieuws doen. Maar roddelprogramma 6insite is natuurlijk lekker in nieuws brengen. En inderdaad .... #doeislief

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 65 ] 12 May 2019 09:24 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Hoe kom je daarbij. Als je contract niet verlengd wordt dan is je verhaallijn op. Breng zelf geen fake News. GTST wil van je af omdat je niett succesvol bent. Dus lekker mooi dat ze ontslagen is en ga ik heel hard boe roepen als ze op komt zaterdag. Hahahhahahahahahaha ja ik moet wat liever doen. Ben gewoon super teleurgesteld

  [ # 66 ] 12 May 2019 09:57 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Anouk is een stuk succesvoller dan jij ooit zult zijn.. Trolletje..

Fijne dag allen!

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 67 ] 12 May 2019 11:05 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  390
Geregistreerd  2009-03-15

Amanda big - 12 May 2019 09:24 AM

Hoe kom je daarbij. Als je contract niet verlengd wordt dan is je verhaallijn op. Breng zelf geen fake News. GTST wil van je af omdat je niett succesvol bent. Dus lekker mooi dat ze ontslagen is en ga ik heel hard boe roepen als ze op komt zaterdag. Hahahhahahahahahaha ja ik moet wat liever doen. Ben gewoon super teleurgesteld

je kunt iemand niet leuk/goed vinden, oke! maar deze reactie is gewoon behoorlijk jammer en heel onnodig en onvolwassen.

[ Gewijzigd: 12 May 2019 02:15 PM by thyofe ]
  [ # 68 ] 12 May 2019 12:02 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

beste boze leden,

Blijkbaar snappen jullie mijn humor niet, misschien is het ook niet grappig, maar blijkbaar maak ik er mensen boos mee en willen ze mij daardoor persoonlijk beledigen. Dat is niet wat ik wil oproepen. Mijn excuses

[ Gewijzigd: 12 May 2019 12:18 PM by Amanda big ]
  [ # 69 ] 12 May 2019 12:23 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Luitjes, kunnen we het leuk houden? Je mag je mening hebben, je mag je voorkeur hebben, je mag die hier ook ventileren maar….. blijf respectvol naar musicalartiesten en elkaar toe. Zwartmakerij en onderling gekissebis, daar is dit forum niet voor! Dus gedraag je normaal, anders is er hier geen plaats voor je. Forumleden die het herhaaldelijk te bont maken, zullen geblokt worden. Zij ontvangen daarvan persoonlijk bericht.

  [ # 70 ] 12 May 2019 12:33 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ik heb mijn excuses aangeboden en zou het niet terecht vinden als andere mensen geblokt worden door mijn post, want blijkbaar snappen mensen mijn humor niet en gaan ze mij daarvoor beledigen.

  [ # 71 ] 13 May 2019 07:39 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2013-11-17

Oké, Anouk kan ook goed zingen maar zij is toch echt totaal niet te vergelijken met Pia en haar meer dan 30 jaar ervaring! Ik heb zelf kaartjes gekocht juist omdat Willemijn, Pia en Celinde in de formatie zaten. Toen Celinde wegviel baalde ik al heel erg en zeker omdat ik niet zo’n fan ben van het geluid van Tessa’s stem. Maar nu heb ik er ook eigenlijk echt geen zin meer in. Ik zit behoorlijk krap in mijn geld en had dit geld beter kunnen besteden. Ik snap de situatie van Pia volledig en ze moet hier ook zeker de tijd voor nemen. Maar dat neemt niet weg dat er nu al 2 mensen uit de originele formatie vervangen worden en er een hoop mensen teleurgesteld worden.

  [ # 72 ] 13 May 2019 08:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Yvetje - 13 May 2019 07:39 PM

Oké, Anouk kan ook goed zingen maar zij is toch echt totaal niet te vergelijken met Pia en haar meer dan 30 jaar ervaring! Ik heb zelf kaartjes gekocht juist omdat Willemijn, Pia en Celinde in de formatie zaten. Toen Celinde wegviel baalde ik al heel erg en zeker omdat ik niet zo’n fan ben van het geluid van Tessa’s stem. Maar nu heb ik er ook eigenlijk echt geen zin meer in. Ik zit behoorlijk krap in mijn geld en had dit geld beter kunnen besteden. Ik snap de situatie van Pia volledig en ze moet hier ook zeker de tijd voor nemen. Maar dat neemt niet weg dat er nu al 2 mensen uit de originele formatie vervangen worden en er een hoop mensen teleurgesteld worden.

Neem eens contact op met het theater, dit is niet waar je voor betaald hebt en je wilt je geld terug. Dit is niet een show met understudies dus daar kan de producent zich niet op beroepen, poging van het proberen waard.

  [ # 73 ] 14 May 2019 03:36 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2012-03-23

Klaske - 13 May 2019 08:55 PM
Yvetje - 13 May 2019 07:39 PM

Oké, Anouk kan ook goed zingen maar zij is toch echt totaal niet te vergelijken met Pia en haar meer dan 30 jaar ervaring! Ik heb zelf kaartjes gekocht juist omdat Willemijn, Pia en Celinde in de formatie zaten. Toen Celinde wegviel baalde ik al heel erg en zeker omdat ik niet zo’n fan ben van het geluid van Tessa’s stem. Maar nu heb ik er ook eigenlijk echt geen zin meer in. Ik zit behoorlijk krap in mijn geld en had dit geld beter kunnen besteden. Ik snap de situatie van Pia volledig en ze moet hier ook zeker de tijd voor nemen. Maar dat neemt niet weg dat er nu al 2 mensen uit de originele formatie vervangen worden en er een hoop mensen teleurgesteld worden.

Neem eens contact op met het theater, dit is niet waar je voor betaald hebt en je wilt je geld terug. Dit is niet een show met understudies dus daar kan de producent zich niet op beroepen, poging van het proberen waard.

Ik ben het hier helemaal mee eens. Heb zelf contact opgenomen met Martiniplaza, maar zij willen de kaarten niet terugnemen. Erg jammer, want zonder Celinde en Pia had ik geen kaarten gekocht. Hopelijk willen andere theaters dit wel doen!

  [ # 74 ] 14 May 2019 04:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik zou dan nog zo bold zijn om gewoon de producent te benaderen en het via hen te spelen het kaartje bij het theater te mogen retourneren. Want inderdaad, dit is niet waar je voor betaald hebt.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 75 ] 14 May 2019 05:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Hele rare gang van zaken. Ik heb zelf geen kaartjes, dus voel me niet gedupeerd, maar heb ik ook geen interesse meer om te gaan. Als ik naar de site van Carré ga staat daar ook gewoon Pia’s foto en naam nog. Nergens een bericht dat ze niet meedoet. Ook op de site van de producent geen enkel bericht.

De mensen die kaarten hebben gekocht in de tijd dat ook Celinde nog mee zou doen krijgen nu toch voor 40% niet geleverd waar ze voor betaald hebben. Ze zouden dus op z’n minst 40% van het aankoopbedrag terug moeten storten.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 10