4 of 7 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Hij Gelooft in Mij - Nederlandse Tour
  [ # 46 ] 28 July 2019 04:27 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2019-07-28

Dat klopt. Ik werd gewoon boos toen ik weer zag hoe ze tegen iemand anders hier weer sprak. Klopt ik moet haar niet aanvallen dan

  [ # 47 ] 28 July 2019 05:27 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Voor mij is dit leuk nieuws. Ik ben destijds niet naar 020 gegaan om te kijken, maar als het in de buurt komt en de cast goed is koop ik waarschijnlijk wel een kaartje. Ik ben erg benieuwd.

  [ # 48 ] 28 July 2019 06:39 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Elphie1984 - 28 July 2019 04:14 PM
Elphie1984 - 28 July 2019 04:11 PM
Ilja - 28 July 2019 04:10 PM
Elphie1984 - 26 July 2019 04:10 PM
palex - 26 July 2019 02:41 PM

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

Vind jij;)

Ja dat mag hij vinden, gelijk weer zo brutaal.

Wat is er brutaal aan mijn reactie met een knipoog?

Vandaag een accountje aanmaken om op mij te reageren… Kben niet achterlijk!!

sorry maar daar is helemaal niks verkeerds mee. Het feit dat jij zo in de verdediging schiet is de reden dat jij zijn opmerking als aanval ziet. Niet gelijk zo beledigd doen. 😉. Edit: oftopic opmerking van Jeroen weggehaald. Er was helemaal geen aanval. En dus als je tegen iemand zegt “gelijk weer zo brutaal” is dat niet specifiek op de persoon gericht.

[ Gewijzigd: 29 July 2019 08:54 AM by Rob1994 ]
  [ # 49 ] 28 July 2019 07:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

Een ding dat altijd zal meespelen bij SE is dat het een commercieel bedrijf is. Als we Albert het voordeel van de twijfel geven en er van uitgaan dat hij dolgraag nieuwe producties met volledige bezetting zou laten zien, dan zou dat nog steeds niet gebeuren. Veel te duur, te weinig publiek in Nederland, dus niet winstgevend. En Hazes, Mamma Mia en Tina verdienen geheid.
Gesubsidieerde musical, waar blijft u?

   Handtekening   

~

  [ # 50 ] 28 July 2019 07:49 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

vizier - 28 July 2019 07:08 PM

Een ding dat altijd zal meespelen bij SE is dat het een commercieel bedrijf is. Als we Albert het voordeel van de twijfel geven en er van uitgaan dat hij dolgraag nieuwe producties met volledige bezetting zou laten zien, dan zou dat nog steeds niet gebeuren. Veel te duur, te weinig publiek in Nederland, dus niet winstgevend. En Hazes, Mamma Mia en Tina verdienen geheid.
Gesubsidieerde musical, waar blijft u?

ja lol dat zien we nu met Mamma Mia… Heb jij überhaupt even gekeken op de agenda?? Mamma Mia loopt voor geen meter. Nee dat brengt geheid geld op. Deed on your feet ook. (Sarcasme modus uit). Misschien moet je anders even kijken naar de kaartverkoop van book of Mormon. Of eventjes terugkijken hoe denderend Cats ging. Allebei veel beter dan mamma Mia en on your feet bij elkaar. Zonder dat het jukebox musicals zijn.😉. Geen subsidies nodig.

  [ # 51 ] 28 July 2019 09:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Rob1994 - 28 July 2019 07:49 PM
vizier - 28 July 2019 07:08 PM

Een ding dat altijd zal meespelen bij SE is dat het een commercieel bedrijf is. Als we Albert het voordeel van de twijfel geven en er van uitgaan dat hij dolgraag nieuwe producties met volledige bezetting zou laten zien, dan zou dat nog steeds niet gebeuren. Veel te duur, te weinig publiek in Nederland, dus niet winstgevend. En Hazes, Mamma Mia en Tina verdienen geheid.
Gesubsidieerde musical, waar blijft u?

ja lol dat zien we nu met Mamma Mia… Heb jij überhaupt even gekeken op de agenda?? Mamma Mia loopt voor geen meter. Nee dat brengt geheid geld op. Deed on your feet ook. (Sarcasme modus uit). Misschien moet je anders even kijken naar de kaartverkoop van book of Mormon. Of eventjes terugkijken hoe denderend Cats ging. Allebei veel beter dan mamma Mia en on your feet bij elkaar. Zonder dat het jukebox musicals zijn.😉. Geen subsidies nodig.

De jukebox-musical The Bodyguard liep als een trein. Net zoals de uitgekauwde herhaling Grease. Beiden uit de koker van Albert. Als je zo goed kunt voorspellen wat wel geld opbrengt en wat niet, dan snel een enkeltje New York kopen, want je loopt geheid binnen.

  [ # 52 ] 28 July 2019 10:24 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-07-28

Grease liep helemaal niet goed de laatste versie. The bodyguard wel. Daar had Albert ook echt mazzel mee. Maar denkend door dat succes is hij nu niet heel origineel bezig met de Beatrix theater. Maar laat ik daarbij een slag om de arm hebben over de musical van Tina turner. Het is wel een musical waar ik naar toe ga

  [ # 53 ] 29 July 2019 07:34 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

Rob1994 - 28 July 2019 07:49 PM
vizier - 28 July 2019 07:08 PM

Een ding dat altijd zal meespelen bij SE is dat het een commercieel bedrijf is. Als we Albert het voordeel van de twijfel geven en er van uitgaan dat hij dolgraag nieuwe producties met volledige bezetting zou laten zien, dan zou dat nog steeds niet gebeuren. Veel te duur, te weinig publiek in Nederland, dus niet winstgevend. En Hazes, Mamma Mia en Tina verdienen geheid.
Gesubsidieerde musical, waar blijft u?

ja lol dat zien we nu met Mamma Mia… Heb jij überhaupt even gekeken op de agenda?? Mamma Mia loopt voor geen meter. Nee dat brengt geheid geld op. Deed on your feet ook. (Sarcasme modus uit). Misschien moet je anders even kijken naar de kaartverkoop van book of Mormon. Of eventjes terugkijken hoe denderend Cats ging. Allebei veel beter dan mamma Mia en on your feet bij elkaar. Zonder dat het jukebox musicals zijn.😉. Geen subsidies nodig.

Als Albert er geen geld mee zou verdienen, was hij er allang mee gestopt. En for the record, ik ben dolblij dat Book of Mormon komt. Kaartjes liggen al op de kast.

   Handtekening   

~

  [ # 54 ] 29 July 2019 08:09 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2019-07-28

Rob1994 - 28 July 2019 06:39 PM
Elphie1984 - 28 July 2019 04:14 PM
Elphie1984 - 28 July 2019 04:11 PM
Ilja - 28 July 2019 04:10 PM
Elphie1984 - 26 July 2019 04:10 PM
palex - 26 July 2019 02:41 PM

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

Vind jij;)

Ja dat mag hij vinden, gelijk weer zo brutaal.

Wat is er brutaal aan mijn reactie met een knipoog?

Vandaag een accountje aanmaken om op mij te reageren… Kben niet achterlijk!!

sorry maar daar is helemaal niks verkeerds mee. Het feit dat jij zo in de verdediging schiet is de reden dat jij zijn opmerking als aanval ziet. Niet gelijk zo beledigd doen. 😉.

EDIT Jeroen:  Zoals aangegeven in die post is er weldegelijk iets verkeers mee. Het is tegen de huisregels, en duidelijk een aanval. Natuurlijk is het negeren van dit soort reacties beter, maar bijval is zeker niet de bedoeling. Hou daar rekening mee.

Want anders, zo kan je dus zien dat elphie alles mag zeggen en wanneer zij daar op wordt aangesproken dan gaan de mensen die dit forum beheren gelijk haar helpen. Zo jammer dit

  [ # 55 ] 29 July 2019 08:46 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Ilja - 29 July 2019 08:09 AM
Rob1994 - 28 July 2019 06:39 PM
Elphie1984 - 28 July 2019 04:14 PM
Elphie1984 - 28 July 2019 04:11 PM
Ilja - 28 July 2019 04:10 PM
Elphie1984 - 26 July 2019 04:10 PM
palex - 26 July 2019 02:41 PM

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

Vind jij;)

Ja dat mag hij vinden, gelijk weer zo brutaal.

Wat is er brutaal aan mijn reactie met een knipoog?

Vandaag een accountje aanmaken om op mij te reageren… Kben niet achterlijk!!

sorry maar daar is helemaal niks verkeerds mee. Het feit dat jij zo in de verdediging schiet is de reden dat jij zijn opmerking als aanval ziet. Niet gelijk zo beledigd doen. 😉.

EDIT Jeroen:  Zoals aangegeven in die post is er weldegelijk iets verkeers mee. Het is tegen de huisregels, en duidelijk een aanval. Natuurlijk is het negeren van dit soort reacties beter, maar bijval is zeker niet de bedoeling. Hou daar rekening mee.

Want anders, zo kan je dus zien dat elphie alles mag zeggen en wanneer zij daar op wordt aangesproken dan gaan de mensen die dit forum beheren gelijk haar helpen. Zo jammer dit

ik vind het ook wel een beetje opvallend dat het altijd om Elphie gaat mocht er een moderator echt eens wat dat doen.  Maar goed.

  [ # 56 ] 29 July 2019 08:47 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Ilja - 29 July 2019 08:09 AM
Rob1994 - 28 July 2019 06:39 PM
Elphie1984 - 28 July 2019 04:14 PM
Elphie1984 - 28 July 2019 04:11 PM
Ilja - 28 July 2019 04:10 PM
Elphie1984 - 26 July 2019 04:10 PM
palex - 26 July 2019 02:41 PM

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

Vind jij;)

Ja dat mag hij vinden, gelijk weer zo brutaal.

Wat is er brutaal aan mijn reactie met een knipoog?

Vandaag een accountje aanmaken om op mij te reageren… Kben niet achterlijk!!

sorry maar daar is helemaal niks verkeerds mee. Het feit dat jij zo in de verdediging schiet is de reden dat jij zijn opmerking als aanval ziet. Niet gelijk zo beledigd doen. 😉.

EDIT Jeroen:  Zoals aangegeven in die post is er weldegelijk iets verkeers mee. Het is tegen de huisregels, en duidelijk een aanval. Natuurlijk is het negeren van dit soort reacties beter, maar bijval is zeker niet de bedoeling. Hou daar rekening mee.

Want anders, zo kan je dus zien dat elphie alles mag zeggen en wanneer zij daar op wordt aangesproken dan gaan de mensen die dit forum beheren gelijk haar helpen. Zo jammer dit

leeggehaald

[ Gewijzigd: 29 July 2019 02:20 PM by Rob1994 ]
  [ # 57 ] 29 July 2019 09:16 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Besef wel even dat niemand op dit forum verder een idee heeft waar deze om één of andere reden steeds terugkerende “vete” over gaat en dat het behoorlijk irritant is om dit soort berichten in discussies over theater te lezen.

  [ # 58 ] 29 July 2019 09:26 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Dan zou het fijn zijn als moderators ook niet continu de boel liepen te verstoren door het in de openbarheid te doen. Ook voor hen bestaat de privé optie om mensen te berichten. Als iemand openbaar op mij reageert, reageer ik op exact dezelfde manier terug.

  [ # 59 ] 29 July 2019 12:11 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2019-07-28

Ilja - 28 July 2019 04:10 PM
Elphie1984 - 26 July 2019 04:10 PM
palex - 26 July 2019 02:41 PM

Erg jammer. De vreselijkste musical die we ooit gezien hebben. Wellicht brengt het voldoende geld op waardoor er het seizoen erna weer een goede productie gebracht kan worden.

Vind jij;)

Ja dat mag hij vinden, gelijk weer zo brutaal.

EDIT Jeroen:
Hier is helemaal niets brutaals aan. Kun jij je aan de huisregels van dit forum houden of anders stoppen met posten hier.l

Het is wel brutaal. Zij reageert altijd gelijk vanuit ene sneer. Jij bepaalt toch niet wat ik brutaal vind ja of nee. Dat jullie elphie de hand boven haar hoofd houden dat wisten we al, maar ga dan zeker niet bepalen of ik iets brutaal en vervelend van haar vindt. Ik zal wel weer een blokkade krijgen op mijn naam, maar de waarheid mag best even gezegd worden

  [ # 60 ] 29 July 2019 12:56 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Laush - 29 July 2019 09:16 AM

Besef wel even dat niemand op dit forum verder een idee heeft waar deze om één of andere reden steeds terugkerende “vete” over gaat en dat het behoorlijk irritant is om dit soort berichten in discussies over theater te lezen.

Ik ben het hier zo hartgrondig mee eens, het verpest mijn leesplezier hier op het forum. Het boeit me helemaal niets wie er is begonnen, wie gelijk heeft of wat dan ook. Regel dat lekker op een andere manier, ik heb hier niets mee te maken en wil dat ook niet.
Op het moment dat er dergelijke posts zijn, die niets (meer) met het topic van doen hebben, zou ik heel graag zien dat de moderators die reacties integraal verwijderen en de forumleden vervolgens privé aanspreken i.p.v. openbaar.
Zo voorkom je hele openbare discussies/draadjes waar echt helemaal niemand op zit te wachten.

Dit gezegd hebbende, wil ik nog wel even een lans breken voor de moderators hier, die ook hun best doen om alles leuk te houden en het mogelijk maken dat we met een hele hoop musicalliefhebbers met elkaar kunnen communiceren over onze favoriete tijdsbesteding.
Dus bovenstaande is geen kritiek of persoonlijke aanval, maar meer een opbouwend advies 😊 .

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 7