4 of 27 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Theater en Coronavirus
  [ # 46 ] 16 March 2020 08:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

martijn-j - 16 March 2020 07:50 PM

Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat, lieve mensen op dit forum. Ik ken geen van jullie persoonlijk, maar kom hier lang genoeg om veel van jullie wel als een soort van bekenden te beschouwen. Wees lief voor elkaar en ik hoop dat jullie en je dierbaren gezond blijven.

Voor jou hetzelfde, Martijn, en voor iedereen.  💚

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 47 ] 16 March 2020 09:48 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Inderdaad aan iedereen veel rust en gezondheid toegewenst de komende tijd! De overload aan corona-berichtgeving maakt het allemaal niet makkelijk, dus hopelijk komt er snel meer ruimte om te kunnen genieten van kunst, entertainment en andersoortige afleiding (al dan niet op afstand).

  [ # 48 ] 16 March 2020 10:40 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2019-10-12

martijn-j - 15 March 2020 10:46 AM

Leuk initiatief, maar aangezien sociale contacten zoveel mogelijk vermeden moeten worden is het niet heel verstandig denk ik.

Daar zijn ze inmiddels zelf ook achter… Morgen komen ze met een alternatief, iets unieks. Ik ben benieuwd!

  [ # 49 ] 17 March 2020 10:18 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik stel voor dat we mooie MT-initiatieven met elkaar delen.

The Musical Theatre Appreciation Society (MTAS) gaat onder de noemer “MTAS access” online concerten streamen. Je kan hier tickets voor kopen. De eerste artiest is Jodie Steele (Wicked UK tour, Heathers, Six UK tour), a.s. zaterdag 19u Nederlandse tijd.

Hoop dat ook artiesten in Nederland en België gaan aanhaken.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 50 ] 17 March 2020 10:44 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Leuk idee, June!

Seth Rudetsky en James Wesley organiseren ook online concerten/interviews met heel veel broadwayacteurs en -actrices:
https://www.playbill.com/article/seth-rudetsky-and-james-wesley-to-offer-daily-live-stream-concert-series-stars-in-the-house

In addition to O’Hara, the following stars have already confirmed appearances as part of the initiative: Iain Armitage, Shoshana Bean, Laura Benanti, Sierra Boggess, Wayne Brady, Betty Buckley, Laura Bell Bundy, Andréa Burns, Kerry Butler, Norbert Leo Butz, Ann Hampton Callaway, Liz Callaway, Carolee Carmello, Kristin Chenoweth, Gavin Creel, Melissa Errico, Raul Esparza, Christopher Fitzgerald, Ana Gasteyer, Mandy Gonzalez, Justin Guarini, Debbie Gravitte, James Monroe Iglehart, Jeremy Jordan, Marc Kudish, Judy Kuhn, Anika Larsen, Linda Lavin, Beth Leavel, Telly Leung, Beth Malone, Melissa Manchester, Lindsay Mendez, Idina Menzel, Brian Stokes Mitchell, Jessie Mueller, Rosie O’Donnell, Alice Ripley, Adam Pascal, Faith Prince, Keala Settle, Marc Shaiman, Kate Shindle, Jennifer Simard, Elizabeth Stanley, Patrick Wilson, Marissa Jaret Winokur with many more to be announced!

Showstoppers (de geïmproviseerde musical) heeft gisteren haar geplande maar geannuleerde voorstelling gelivestreamed: https://www.facebook.com/theshowstoppers/videos/918352645246170/

  [ # 51 ] 17 March 2020 01:34 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Goed idee! Misschien niet per se iets voor het grote publiek, maar ik vond het initiatief van Laura Benanti om highschoolers die hun (eind)voorstelling nu niet meer kunnen spelen haar filmpjes te laten sturen ook hartverwarmend. Op haar twitter-account kun je “meekijken”, en volgens mij is Lin-Manuel Miranda ook aangehaakt.

  [ # 52 ] 17 March 2020 02:25 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Josh Gad maakt filmpjes waarop hij kinderboeken voorleest.

  [ # 53 ] 17 March 2020 02:45 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Theaterkrant heeft ook een mooi rijtje gemaakt.

  [ # 54 ] 18 March 2020 11:15 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Een enorm mooi initiatief:

https://www.youtube.com/watch?v=vc0jrBEujKY&feature=youtu.be

Deze moeilijke tijden geven ook mooie initiatieven.

  [ # 55 ] 19 March 2020 07:26 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Heel mooi! Heb normaal niets met dit nummer omdat ik niets met de stem van Lee Towers heb, maar de tekst is prachtig en deze uitvoering ook

  [ # 56 ] 19 March 2020 10:25 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

MarronSisters - 19 March 2020 07:26 AM

Heel mooi! Heb normaal niets met dit nummer omdat ik niets met de stem van Lee Towers heb, maar de tekst is prachtig en deze uitvoering ook

Lee Towers heeft dit nummer inderdaad gezongen maar het komt oorspronkelijk uit de musical Carousel uit 1945. Deze musical wordt nog steeds over de hele wereld gespeeld en heeft 2 jaar geleden nog een grote revival gehad op Broadway.

https://en.wikipedia.org/wiki/Carousel_(musical)

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 57 ] 19 March 2020 12:41 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Je kunt morgen om 20:00 de musical Eugenius! bekijken via https://www.facebook.com/eugeniusthemusical/. Volgens mij hoef je niet te betalen om te kijken, maar wordt er wel gevraagd te doneren aan Acting for Others.

En dan in NL: Op de Instagram van Hello, Dolly! zullen Freek Bartels en Martijn Vogel vanavond om 19:30 een livestream verzorgen.  Het lijkt erop dat het een reeks wordt, maar sowieso leuk natuurlijk.

  [ # 58 ] 21 March 2020 12:10 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Andrew Lloyd Webber speelt sinds gisteren verzoeknummers uit eigen werk op zijn twitter.

  [ # 59 ] 21 March 2020 01:01 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Op Broadway zullen twee toneelstukken niet heropenen na de crisis.
Who’s afraid of Virginia Wolff en Hangmen hebben inmiddels hun laatste voorstellingen gespeeld.

Nu kan ik bij die eerste nog verwachten dat ze volgend seizoen rond dezelfde periode het opnieuw gaan proberen. Als de acteurs weer beschikbaar zijn.

  [ # 60 ] 21 March 2020 04:06 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

De UK tour van Beautiful heeft afgelopen zaterdag zijn laatste show gespeeld. Jammer, had ‘m graag in Wimbledon meegepikt.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 27