5 of 9 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Theaterproducties online te bekijken
  [ # 61 ] 11 May 2020 05:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

martijn-j - 11 May 2020 05:22 PM

Stage heeft toch ook wel flink wat producties die ze zelf hebben ontwikkeld. Cyrano, Joe, De Tweeling, Petticoat, Ciske de Rat, 3 Musketiers, Droomvlucht, Moeder, ik wil bij de revue, Robert Long, Was getekend, Annie M.G. Schmidt, de concerten van Simone Kleinsma, drie edities Musicals in Ahoy’. Genoeg om te laten zien dus.

Interessante vraag blijft waarom ze het niet doen/gedaan hebben. De lockdown wordt (hopelijk permanent) afgebouwd en Stage heeft niet de kans genomen om zichzelf te laten zien.

Phantom heeft nou ook niet bepaald een boost nodig, maar is wel te zien bij ALW, ook al was het een versie die te koop is. In deze tijd kun je niet genoeg aan fan-service doen.

  [ # 62 ] 11 May 2020 06:41 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Vooropgesteld dat ze Stage Memories niet hadden hoeven maken (en zeker niet gratis), vind ik ook dat ze niet helemaal hebben waargemaakt wat ze beloofden. Dan gaat het me niet eens om de registraties, maar om het “nog nooit eerder vertoonde beeldmateriaal” en interviews etc. Dat lijkt me toch relatief makkelijke content om te produceren zonder dat je daarbij groot werk voor niks weggeeft. Nu is er voornamelijk uit de al bestaande BackStage-vijver gevist en hebben we enkele nieuwe filmpjes van een paar minuten.

Magic - 11 May 2020 05:18 PM

Daarbij zou je als toevoeging aan de registraties ook nog interviews kunnen laten maken met toenmalige castleden. Dat zou best leuk kunnen zijn.

Goed idee, volgens mij is dat echt iets wat veel musicalliefhebbers leuk zouden vinden (ook als er geen registratie aan verbonden zit). Ik zou zelf in ieder geval liever zulke filmpjes zien dan iemand die op de bank twee liedjes zingt. Maar goed, ik heb nu ook teveel tijd over om te klagen 😄

  [ # 63 ] 11 May 2020 07:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Klaske - 11 May 2020 05:26 PM

Interessante vraag blijft waarom ze het niet doen/gedaan hebben. De lockdown wordt (hopelijk permanent) afgebouwd en Stage heeft niet de kans genomen om zichzelf te laten zien.

Phantom heeft nou ook niet bepaald een boost nodig, maar is wel te zien bij ALW, ook al was het een versie die te koop is. In deze tijd kun je niet genoeg aan fan-service doen.

Stage is natuurlijk sowieso wel een afstandelijke producent geworden de laatste jaren. Eigenlijk al sinds het vertrek van Erwin van Lambaart en zijn populariteit was juist de reden van vertrek. Ik heb ook geen idee wat zij nu gaan doen, want met 30 of 100 mensen in het theater zal voor hun niet rendabel zijn. Op een gegeven moment lopen de contracten van de mensen die aan producties werken ook af en ik kan me niet voorstellen dat die verlengd worden als producties niet spelen.

  [ # 64 ] 11 May 2020 09:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Laush - 11 May 2020 06:41 PM
Magic - 11 May 2020 05:18 PM

Daarbij zou je als toevoeging aan de registraties ook nog interviews kunnen laten maken met toenmalige castleden. Dat zou best leuk kunnen zijn.

Goed idee, volgens mij is dat echt iets wat veel musicalliefhebbers leuk zouden vinden (ook als er geen registratie aan verbonden zit). Ik zou zelf in ieder geval liever zulke filmpjes zien dan iemand die op de bank twee liedjes zingt. Maar goed, ik heb nu ook teveel tijd over om te klagen 😄

Ik heb bij Stagememories het idee dat het begonnen is van een creatieveling, een stagaire of zo die hier een heel project in zag, het mocht opstarten, maar daarna is weggegaan (of het geld was op) en nu zit er iemand die niet goed weet wat ie er mee moet. En er ook stomme fouten in sluipen, zoals bij Rex stond de verkeerde cast en zo.

Je moet dit soort acties een beetje aankleden, zoals het moederdag concert van Broadway Cares of de verjaardag van Sondheim. Het hoeft niet veel te zijn, maar ik heb het idee dat niemand hier het initiatief wil nemen om collega’s op te trommelen of het in elkaar wil monteren. Dat iedereen een beetje op elkaar aan het wachten is.

Wat je ziet bij de Graaf en Cornelissen dat castleden mee zitten te kijken met de premiere en gewoon reageren op wat ze zien en zich herinneren. Voor Petticoat of zo, laat Chantal met nog een paar castleden de registratie bekijken, elk vanuit eigen huis en maak een compilatie met hun reacties. Dat kan heel simpel, kan je zelf invloed op hebben als artiest en als producent wat je wel en wat je niet laat zien.

  [ # 65 ] 11 May 2020 10:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Blijkbaar lezen ze hier mee. Robert Long staat er inmiddels op.

  [ # 66 ] 11 May 2020 10:58 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Misschien klink ik een beetje ondankbaar of misschien had ik er teveel van verwacht, maar het aanbod op StageMemories vind ik tot nu toe nog niet denderend. Nogmaals, misschien had ik er persoonlijk meer van verwacht toen het aangekondigd werd of heb ik, op een enkele productie na, niet veel met die nu online staan/hebben gestaan.

Ik snap dat het ook grotendeels met rechten te maken heeft, maar had ook wel wat meer leuke interviews verwacht, meer nooit eerder vertoond materiaal etc.

  [ # 67 ] 12 May 2020 01:16 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Ik hoop dat als Stage doorzet in de biografische musicals dat we hierna Was getekend Annie MG krijgen, maar ja het kunnen ook nog Een avond met Dorus en Toon de musical zijn. Eigenlijk jammer dat ze nog niet erg zijn gaan spitten in hun wat oudere werken uit de jaren 90 zoals Cyrano en Joe.

  [ # 68 ] 12 May 2020 02:58 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2011-09-28

Vanaf 3 juli Hamilton op Broadway op Disney+

  [ # 69 ] 12 May 2020 08:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Oh wat een fijn vooruitzicht!!

  [ # 70 ] 12 May 2020 08:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

MusicalFan91 - 12 May 2020 02:58 PM

Vanaf 3 juli Hamilton op Broadway op Disney+

Is het aanbod in Nederland gelijk aan Amerika? Dan kan ik wel even een proefabonnement nemen.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 71 ] 12 May 2020 09:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Tot nu toe met nieuwe releases wel volgens mij. Qua ouders films zitten er wel wat verschillen in.

  [ # 72 ] 13 May 2020 06:28 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

MusicalFan91 - 12 May 2020 02:58 PM

Vanaf 3 juli Hamilton op Broadway op Disney+

Ja Zuster, Nee zuster en Was getekend Annie MG .... ik zou er zelfs 5 euro voor betalen. Om het online te bekijken voor 24 uur ..... als ze slim zijn gaan ze bewijze van op iTunes albums verkopen van Stage van shows die nooit op cd vanuit Stage verschenen zijn zoals Hij gelooft in mij, Zorro, Hair en Love Story

  [ # 73 ] 13 May 2020 06:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Hoe verkoop je een cd die nooit is opgenomen?

  [ # 74 ] 13 May 2020 07:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

martijn-j - 13 May 2020 06:32 PM

Hoe verkoop je een cd die nooit is opgenomen?

Streamen vanuit de epk?

  [ # 75 ] 13 May 2020 08:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb me de afgelopen dagen afgevraagd waarom er een corona-crisis nodig was om dit voor elkaar te krijgen.
Ik bedoel: voorstellingen die al heel lang niet meer spelen en waarvan het niet waarschijnlijk is dat ze snel weer in het theater te zien zijn een keertje uitzenden op tv of als stream zou toch leuk zijn.
Je trekt er wellicht ook nieuwe bezoekers mee.
Ik zie niet waarom je daar verlies op zou draaien, want door ze op de plank te laten had je er ook niets aan verdiend.
Of zeg ik nu iets heel doms?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 9