9 of 10 | ‹ First  < 7 8 9 10 > 
Aida (2023)
  [ # 121 ] 20 August 2023 12:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Een swing schrijft op instagram dat ze tot april 2024 in Aida te zien is. Dus in april zullen ze wel de laatste hebben aangezien kort daarna Frozen erin komt

  [ # 122 ] 20 August 2023 02:13 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

MarronSisters - 20 August 2023 12:01 PM

Een swing schrijft op instagram dat ze tot april 2024 in Aida te zien is. Dus in april zullen ze wel de laatste hebben aangezien kort daarna Frozen erin komt

Zolang nog?! Dat zou me oprecht enorm verbazen, gezien het lage bezoekersaantal en daarbij gerekend het aantal acties met flinke korting en (gratis) kaarten via de Vriendenloterij.

  [ # 123 ] 20 August 2023 03:56 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

In de auditieoproep is tot en met april beschikbaarheid gevraagd, dus waarschijnlijk hebben de castleden tot dan gewoon een contract.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 124 ] 22 August 2023 01:39 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2019-07-26

Als de show door moet tot april dan zou ik als Stage Entertainment serieus overwegen om twee weken te sluiten, decor van 2001 in te bouwen, met de cast de originele show repeteren en een nieuwe première organiseren. Gegarandeerd succes en volle zalen tot april.

  [ # 125 ] 22 August 2023 10:36 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Die mogelijkheid heeft Stage Entertainment natuurlijk niet. Dit is de versie zoals Disney die wil. Ongetwijfeld zal dit nog verder ontwikkeld worden na Nederland.

  [ # 126 ] 23 August 2023 01:48 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2019-07-26

Dan zie ik maar 1 oplossing: een Tina - The Bodyguard move…… met de Aida cast de Lion King gaan opvoeren…..Lion King loopt altijd wel goed.

  [ # 127 ] 24 August 2023 01:49 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Dat zullen ze niet meer doen denk ik, de show opening en einde anders doen.
Maar op de volgende plek waar het ook komt zal het vast terugkeren na de golf van kritiek!

  [ # 128 ] 24 August 2023 04:24 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2019-07-26

Tjindjara is geblesseerd aan haar voet, Natascha Molly zie ik al weken niet meer (is zij gestopt?) dus April zal alle shows moeten spelen. Hopen dat er haar niets gebeurd, of hebben we nog meer covers voor Amneris?

Ik zie op Instagram dat Talita Angwarmasse binnenkort een nieuw project gaat bekend maken……..wellicht walk-in cover Amneris, ik zie het haar absoluut doen!

  [ # 129 ] 24 August 2023 04:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

In 2002 was ze understudy Amneris.. Dus jouw gedachte is niet heel gek…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 130 ] 24 August 2023 10:09 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Be-Happy! - 24 August 2023 04:24 PM

Tjindjara is geblesseerd aan haar voet, Natascha Molly zie ik al weken niet meer (is zij gestopt?) dus April zal alle shows moeten spelen. Hopen dat er haar niets gebeurd, of hebben we nog meer covers voor Amneris?

Ik zie op Instagram dat Talita Angwarmasse binnenkort een nieuw project gaat bekend maken……..wellicht walk-in cover Amneris, ik zie het haar absoluut doen!

Natascha is er inmiddels weer! Maar of ze ook weer Amneris doet weet ik niet. Ze lijkt daar helemaal niet meer voor ingepland te worden…

  [ # 131 ] 24 August 2023 11:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

MarronSisters - 24 August 2023 10:09 PM
Be-Happy! - 24 August 2023 04:24 PM

Tjindjara is geblesseerd aan haar voet, Natascha Molly zie ik al weken niet meer (is zij gestopt?) dus April zal alle shows moeten spelen. Hopen dat er haar niets gebeurd, of hebben we nog meer covers voor Amneris?

Ik zie op Instagram dat Talita Angwarmasse binnenkort een nieuw project gaat bekend maken……..wellicht walk-in cover Amneris, ik zie het haar absoluut doen!

Natascha is er inmiddels weer! Maar of ze ook weer Amneris doet weet ik niet. Ze lijkt daar helemaal niet meer voor ingepland te worden…

In het speeldata topic schrijf je dat Natascha zondagmiddag opgaat als Amneris?

  [ # 132 ] 24 August 2023 11:44 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Omdat dat op Instagram stond. Later is het weer weggehaald, maar was vergeten om m’n post aan te passen

De show van aanstaande zondagavond is inmiddels gecanceld…

  [ # 133 ] 25 August 2023 11:52 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Volgens mij nog niet gemeld (al is het persbericht al wat ouder):

Stage Entertainment lanceert driedelige AIDA-podcastserie
Vandaag is de eerste aflevering van een driedelige AIDA-podcastserie gelanceerd. In deze podcast, BackSTAGE genaamd, gaan presentator Patrick Martens en musicaldeskundige Eline de Ruig in gesprek met diverse gasten over de musical die sinds april te zien is in het AFAS Circustheater Scheveningen en duiken zij in de wereld van AIDA. Iedere aflevering schuiven een hoofdrolspeler en een bekende AIDA-fan aan aan tafel bij de hosts. Te gast zijn onder meer presentator John Williams, musicalactrice April Darby en programmamaker Tim den Besten. De eerste aflevering is nu te beluisteren via streamingdiensten Spotify en Apple Podcasts.

In de drie afleveringen praten hosts Patrick en Eline samen met gasten over het verhaal van AIDA, de bekroonde muziek van Elton John en Tim Rice, en het auditieproces. Aan bod komen niet eerder vertelde verhalen en backstagegeheimen. “Voor diverse reportages voor Koffietijd (RTL4) hebben Patrick en ik de leukste kijkjes achter de grootste musicalproducties gekregen. Voor AIDA vlogen we naar Londen om te zien hoe de kostuums werden ontworpen, we zagen de repetities en we ontdekten allerlei backstagegeheimen. Vaak krijgen we berichtjes van mensen die ook zo graag die wereld van dichtbij willen zien en veel vragen hebben over de totstandkoming van een musical. Op tv en radio is er vaak weinig tijd om daar uitgebreider bij stil te staan, dus we vonden het tijd voor een podcast. Unieke verhalen, verrassende weetjes en leuke anekdotes. Het maakt de theaterbeleving helemaal compleet doordat je dichter bij de musical komt dan ooit.”, aldus musicaldeskundige Eline de Ruig.

De afleveringen

Aflevering 1 – Het verhaal van AIDA
Content creator en AIDA fan Rachel Siwaletti (De Huismuts) en hoofdrolspeelster Gaia Aikman (Aida) zijn te gast. Zij praten over het verschil tussen de musical van twintig jaar geleden en die van nu, het auditieproces en wat de voorstelling voor hen betekent.

Aflevering 2 – De muziek
Presentator John Williams en hoofdrolspeelster April Darby (Amneris) zijn te gast. John was in het voorjaar aanwezig bij de première en raakte ervan ontroerd mede door de vertolking van April. Hij vertelt over zijn ervaring in het theater en April vertelt over haar liefde voor de muziek van AIDA.

Aflevering 3 ‒ Acteren
Programmamaker Tim den Besten en Naidjim Severina (Radames) zijn te gast. Hij stond zelf ooit in een musical en wil stiekem niets liever dan musicalster zijn. Ook hij is fan van AIDA en vertelt waarom de voorstelling hem zo raakt. Naidjim vertelt hem meer over het repetitieproces en hoe het is om Radames te spelen.

De musicalpodcast BackSTAGE is vanaf vandaag gratis te beluisteren via Spotify en Apple Podcasts.

  [ # 134 ] 30 August 2023 06:39 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Vandaag deze voorstelling voor de 2e keer gezien. Ik was vorige keer erg kritisch hier over de voorstelling en aangezien Jermaine opging als Radames wilde ik het toch nog een keer bekijken.

Vind hem stukken beter dan Naidjim. Fijne stem en hij kan de dames vocaal zeker matchen. Ook het acteerwerk is prettig om naar te kijken. Ik geloof hem in alles wat hij doet en zegt.

Dit keer Gaia als Aïda en ik denk dat alles wel gezegd is daarover. Maar toch. Fenomenaal! Wat een stem, wat een inleving en wat een uitstraling. Ben erg benieuwd om haar straks te zien in 40-45!

Tijdens deze show zat er meer energie in dan bij mn vorige bezoek. Het was allemaal net iets geloofwaardiger. De voorstelling raakte me daardoor ook wel wat meer. Het is zeker een mooie voorstelling, maaar…

Verder blijf ik bij veel standpunten van m’n vorige betoog. De oorspronkelijke versie is teveel uitgekleed en liedjes zijn teveel veranderd/geskipt waardoor de echte kracht eruit is gehaald.

Deze keer zat de hele ring gevuld met scholieren. Die waren in ieder geval duidelijk hoorbaar enthousiast;)

[ Gewijzigd: 30 August 2023 11:02 PM by MusicalN ]
  [ # 135 ] 07 September 2023 03:50 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-07-28

Elphie1984 - 27 July 2023 09:54 AM

Entertainment/ musicaldeskundige ja.. Problemen mee?

Ja want ik vond haar altijd er weinig wat van af weten, maar smaken verschillen.

‹ First  < 7 8 9 10 > 
9 of 10