7 of 10 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
Aida (2023)
  [ # 91 ] 18 June 2023 08:51 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-10

Ik begrijp helemaal wat jullie zeggen hoor, vooral vervelend voor de cast als er zieken zijn. Het viel mij vooral door Instagram op. Vroeger ging ik makkelijker vaker naar musicals en dan zou ik juist heel graag understudies zien. Helaas heb ik die luxe niet meer, dus vandaar dat ik hoop dat de twee dames er “gewoon” zijn.

  [ # 92 ] 18 June 2023 08:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Gezien de zwaarte en het feit dat Tjindjara de laatste tijd idd frequenter opgaat, zal het me niet verbazen als ze op ten duur een soort alternate positie krijgt en wekelijks opgaat. Aan de andere kant kiest stage ervoor om dit bij The Bodyguard ook niet te doen, terwijl Talita echt wel regelmatig speelt dus het zal me niks verbazen als het hier net zo zal zijn.

  [ # 93 ] 18 June 2023 09:12 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  198
Geregistreerd  2008-07-19

Wekelijks zijn er 3 matinee voorstellingen. Dat lijkt me op langere termijn ook niet vol te houden.

  [ # 94 ] 18 June 2023 09:58 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Evelienn1990 - 18 June 2023 08:51 PM

Ik begrijp helemaal wat jullie zeggen hoor, vooral vervelend voor de cast als er zieken zijn. Het viel mij vooral door Instagram op. Vroeger ging ik makkelijker vaker naar musicals en dan zou ik juist heel graag understudies zien. Helaas heb ik die luxe niet meer, dus vandaar dat ik hoop dat de twee dames er “gewoon” zijn.

Snap ik! Ik zal voor je duimen.

Ik denk overigens ook dat Tjindjara een soort alternate positie zal krijgen. Hetzij officieel, hetzij onofficieel, want 8x in de week een zware rol als Aida doen is haast niet te doen denk ik.

  [ # 95 ] 18 June 2023 10:06 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-10

Lijkt mij ook niet te doen. En ik hoop voor Tjindjara dat dit dan wel officieel wordt, meer omdat ze die credits dan ook verdient. Beide dames zijn denk ik fantastisch, net als April/Natascha als Amneris.
Mijn punt die ik ook meer probeerde te maken is dat als je bijna 100 euro voor een kaartje betaalt, je toch wel hoopt dat de meeste hoofdrolspelers spelen. Neemt niet weg dat ik ook begrijp dat het zware rollen zijn en ik 8 shows in de week spelen heel veel vind.

  [ # 96 ] 19 June 2023 06:51 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Tjin zal idd (onder voorbehoud) elke zondagavond en woensdagmiddag opgaan als Aïda… Bron, zijzelf..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 97 ] 19 June 2023 06:46 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik hoop dat Tjin na Aida ook eens een eigen first cast hoofdrol krijgt. Ze heeft zich inmiddels meer dan bewezen lijkt me!

  [ # 98 ] 21 June 2023 09:18 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Aida is vanavond blijkbaar afgelast. Iemand enig idee waarom? Vanmiddag ging de show wel door…

  [ # 99 ] 21 June 2023 09:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Aida is vanavond blijkbaar afgelast. Iemand enig idee waarom? Vanmiddag ging de show wel door…

  [ # 100 ] 29 June 2023 01:40 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-10

Gistermiddag naar Aida geweest. Ik wist al dat April niet zou spelen en dat Tjindjara normaliter op zou gaan als Aida, maar dat laatste bleek toch niet het geval te zijn omdat ze op was als Amneris.
Ik heb de vorige versie niet gezien, al ben ik wel opgegroeid met de mooie muziek.
Ik kwam maar lastig in het verhaal en ik vond het begin van de eerste akte best wel saai eerlijk gezegd.
Waar ik vooral teleurgesteld over ben, is het decor. Het leek wel alsof het zich alleen maar afspeelde in de woestijn.
Dat neemt niet weg dat ik een mooie middag heb gehad, dankzij de ster/drager van deze show: Gaia als Aida. In één woord subliem. Ik heb me verbaasd over haar prachtige stem, terwijl dit de derde rol is waarin ik haar heb gezien. Wat een talent! Na gister vind ik het nog eens extra jammer dat ik haar niet als Tina heb kunnen zien.
Toen ik las dat Naidjim Radames ging spelen, was ik eerlijk gezegd best teleurgesteld omdat ik Adam Pascal in mijn hoofd heb in deze rol. Dat is mijn mankement, maar ik moet toegeven: hij heeft mij erg verrast! Ik kan niet anders zeggen dat dat hij het goed heeft gedaan.
Tjindjara als Amneris vond ik perfect in de rol passen en haar nummer in de 2e akte was prachtig. Wat ontzettend knap dat ze cover is voor beide rollen en het haar zo eigen heeft gemaakt in zo’n korte tijd. Toch jammer dat deze rol niet iets groter is, want ik zou graag meer over haar te weten zijn gekomen.
Ik vond het erg leuk om Robin van den Akker eindelijk in een eigen rol te zien. En dat ook nog eens als de ‘bad guy’.
Qshans vond ik erg leuk als Mereb en Joanne deed het ook erg goed, jammer dat haar rol niet groter was.
Ik denk dat het als ensemblelid wel een erg toffe musical is om in te spelen, want ze hebben best veel te doen.
Ik zou de musical nog steeds aanraden om de mooie muziek (ondanks wat rare veranderingen), maar ik vind het wel echt zonde dat ze een minimaal decor hebben gebruikt. Volgens mij was dit veel grootser in het origineel?

  [ # 101 ] 05 July 2023 03:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Weet iemand wat er er met Natascha is? Ze speelt al ruim 2 weken niet…

  [ # 102 ] 08 July 2023 10:16 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Is het programmaboek al te koop?

  [ # 103 ] 09 July 2023 01:47 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2011-01-31

Net even gekeken en ik zag geen programmaboek, wel een pre order voor een souvenirsbrochure.

  [ # 104 ] 14 July 2023 07:08 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Vandaag heb ik de souvenirbrochure toegestuurd gekregen, dus ik neem aan dat deze vanaf nu ook te koop is in het theater

  [ # 105 ] 15 July 2023 09:39 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Hoe valt het souvenir boek te bestellen??
Ik was laatst in het theater en toen hadden ze alleen het programmaboekje.
Ik wil hem graag hebben.

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 10