6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
Mamma Mia 2023-2024
  [ # 76 ] 11 January 2024 09:49 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Afgelopen zondag werd bij het slotapplaus verteld dat het de laatste voorstelling van Remi de Smet was. Hij gaat zich voorbereiden op 14-18 de musical.

  [ # 77 ] 20 January 2024 07:39 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Gisteren de voorstelling gezien in een uitverkochte Harmonie in Leeuwarden. Het is een nieuwe, frisse show geworden waar ik van heb genoten. Het decor vond ik erg mooi en effectief, alleen de nieuwe vertalingen waren wel wennen, vooral bij ‘honey poney’ was het even de lach inhouden. Verder was de gehele first cast op (wat tot het einde van de show verkeerd op de castborden heeft gestaan), de energie van Brigitte, Carolina en Wieneke was geweldig en je ziet dat ze zelf ook ontzettend veel plezier hebben in hun rol.
Op het einde nog een pijnlijke blooper, de sluier van Brigitte viel af waardoor zij met hoge snelheid de sluier weer oppakte, opzette en in deze snelle beweging René een bloedneus sloeg, waardoor René zijn buiging bij het eindapplaus heeft moeten doen met een tissue in zijn neus. Gelukkig kon zowel René, als Brigitte, als het hele publiek hier smakelijk om lachen!
Kortom een geslaagde avond en wellicht zit er eind maart nog een bezoekje in Groningen in!

  [ # 78 ] 21 January 2024 10:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ik heb zaterdagmiddag de voorstellign gezien. Genoten, ik word altijd vrolijk van Mamma Mia! Helaas kloptte ook toen het castord totaal niet in Ssb De harmonie…

  [ # 79 ] 28 January 2024 01:03 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Understudy/alternate regen gisteravond bij Mamma Mia. En dat op een zaterdagavond 😉

Wieneke als Donna
Melise als Rosie
Rosanne als Tanja
Sander als Harry
Stefan als Sam

‹ First  < 4 5 6
6 of 6