5 of 7 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
Grease (2023)
  [ # 61 ] 30 January 2023 12:56 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

June - 28 January 2023 03:50 PM

Ik was ook erg tevreden met de input van William.
Verder lijkt het me wel duidelijk dat Tristan en Magtel de gedoodverfde winnaars zijn. En dat zou ik ook wel prima vinden.

William zeker (en dan vergeten/vergeven we z’n sokken even.) 
Dat laatste lijkt me ook wel, met Victor en Dominique als runner-up.
Beiden niet zo geschikt voor de hoofdrol in Grease, maar beiden wel veel kwaliteit.
Wie weet wat dat hen nog brengt…

  [ # 62 ] 31 January 2023 08:51 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Ik heb het helemaal gehad met Danique, je moet er wel iets voor doen om de rol te winnen. Magtel doet dat met verve en spat van het scherm af, hoewel ik haar eerste optreden hélémaal niks vond. ‘M’n pakkie an’ deed ze waanzinnig!

Tristan moet Danny worden, hoop alleen voor ‘m dat hij stevig wordt geregisseerd.

Ik gun Victor en Dominique een glansrijke carrière in hele toffe musicals, zij zijn het meest interessant wat mij betreft.

 

[ Gewijzigd: 31 January 2023 08:55 AM by Judaz ]
  [ # 63 ] 01 February 2023 05:57 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

De liedjes voor de finale zijn bekend:

Dominique: ‘I’m the Greatest Star’ uit de musical Funny Girl.
Tristan: ‘I’m Alive’ uit de musical Next to Normal.
Magtel: ‘Never Enough’ uit de musicalfilm The Greatest Showman.
Paul: ‘Gethsemane’ uit de musical Jesus Christ Superstar.
Danique: ‘She Used To Be Mine’ uit de musical Waitress.
Victor: ‘Vriend als ik’ uit de musical Aladdin.

Op zich zijn het allemaal wel songs waar je mee kunt knallen, maar waarom zou je bijvoorbeeld Gethsemane “hergebruiken” als finalenummer voor OZN? Ik vind het ook een gemiste kans dat alleen Victor in het Nederlands zingt.

  [ # 64 ] 01 February 2023 06:57 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Ben op zoek naar bronnen maar hoor en lees net op insta dat Tristan wordt verdacht van poging tot moord??

  [ # 65 ] 02 February 2023 12:10 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Judaz - 01 February 2023 06:57 PM

Ben op zoek naar bronnen maar hoor en lees net op insta dat Tristan wordt verdacht van poging tot moord??

Hebben we het hier niet over Tristan van der Vlis? Schietpartij 2011 Alphen a/d Rijn. Andere Tristan, ander persoon.

  [ # 66 ] 02 February 2023 12:21 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Laush - 01 February 2023 05:57 PM

De liedjes voor de finale zijn bekend:

Dominique: ‘I’m the Greatest Star’ uit de musical Funny Girl.
Tristan: ‘I’m Alive’ uit de musical Next to Normal.
Magtel: ‘Never Enough’ uit de musicalfilm The Greatest Showman.
Paul: ‘Gethsemane’ uit de musical Jesus Christ Superstar.
Danique: ‘She Used To Be Mine’ uit de musical Waitress.
Victor: ‘Vriend als ik’ uit de musical Aladdin.

Op zich zijn het allemaal wel songs waar je mee kunt knallen, maar waarom zou je bijvoorbeeld Gethsemane “hergebruiken” als finalenummer voor OZN? Ik vind het ook een gemiste kans dat alleen Victor in het Nederlands zingt.

Paul kan met zijn nummer mij nog volledig voor hem laten stemmen… Ben benieuwd. Vind nog steeds de versie van Freek briljant: https://www.youtube.com/watch?v=KLemfGeJJBg

  [ # 67 ] 02 February 2023 05:54 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Judaz - 01 February 2023 06:57 PM

Ben op zoek naar bronnen maar hoor en lees net op insta dat Tristan wordt verdacht van poging tot moord??

Ik denk dat je dit bedoelt.

  [ # 68 ] 02 February 2023 06:09 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Voor wie het niet live kan kijken: zorg dat je het opneemt! Want het kan niet meer worden teruggekeken.

https://www.musicaljournaal.nl/finale-op-zoek-naar-alleen-live-te-bekijken

  [ # 69 ] 02 February 2023 02:20 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Magic - 02 February 2023 05:54 AM
Judaz - 01 February 2023 06:57 PM

Ben op zoek naar bronnen maar hoor en lees net op insta dat Tristan wordt verdacht van poging tot moord??

Ik denk dat je dit bedoelt.

Juicekanaal… dit kan zomaar een hele fanatieke fan van een andere Danny de wereld ingebracht hebben..

  [ # 70 ] 02 February 2023 02:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Te zot voor woorden trouwens als hier echt iemand zwart wordt gemaakt

  [ # 71 ] 02 February 2023 05:06 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  223
Geregistreerd  2008-02-19

Wat stom dat de finale nergens terug kan worden gekeken. Ik werk op de vrijdagavond en heb het seizoen dus gevolgd door het elke zaterdag terug te kijken, maar het ziet er naar uit dat ik de finale dus niet kan kijken. Moet even kijken hoe het werkt om iets op te nemen (dit doe ik eigenlijk nooit). Ik hoop voor de zekerheid dat dat iemand het opneemt en online zet.

Ben zelf wel onwijs benieuwd wie er gaat winnen.

   Handtekening   

‘The hardest thing in this world is to live in it. Be brave. Live.’

  [ # 72 ] 02 February 2023 06:50 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2010-06-06

Nou dacht ik best bekend te zijn met de richtlijnen van youtube maar ze zeggen dat de videos van de optredens vanwege muziek rechten niet langer dan een week online mag blijven? Maar waarom staan die andere nog steeds online van alle vorige shows?

Ik vind het allemaal maar raar.

Ook dat van Tristan is apart. Er zijn toch nooit zulke dingen naar buiten gekomen van een op zoek naar kandidaat? Juice kanalen moet je ook niet vertrouwen.

  [ # 73 ] 03 February 2023 05:11 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

MusicalN - 02 February 2023 02:20 PM
Magic - 02 February 2023 05:54 AM
Judaz - 01 February 2023 06:57 PM

Ben op zoek naar bronnen maar hoor en lees net op insta dat Tristan wordt verdacht van poging tot moord??

Ik denk dat je dit bedoelt.

Juicekanaal… dit kan zomaar een hele fanatieke fan van een andere Danny de wereld ingebracht hebben..

Die gedachte was bij mij ook door het hoofd geschoten. Maar RTL Boulevard heeft inmiddels gemeld dat er een aangifte ligt tegen ‘een kandidaat van het programma Op Zoek Naar’. Tristan zelf gaat aangifte doen van smaad en laster, naar het schijnt tegen RoddelPraat.

  [ # 74 ] 03 February 2023 05:22 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Supertalies - 02 February 2023 05:06 PM

Wat stom dat de finale nergens terug kan worden gekeken.

Ik vind het ook helemaal nergens op slaan. En er zullen nog flink wat mensen zijn die dit helemaal niet weten. Die worden verrast wanneer ze de finale willen terugkijken en ze het nergens kunnen vinden. Dan heb je de hele serie gevolgd en kan je de winnaars alleen nog maar via nieuwsberichten achterhalen. Te zot voor woorden.

  [ # 75 ] 03 February 2023 12:17 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  148
Geregistreerd  2008-11-06

Zou het niet te maken hebben met het gedoe wat ze bij Op Zoek Naar Maria gehad hebben met het Commissariaat voor de Media? Volgens mij hebben ze toen een boete gekregen, omdat er een reclameblok tussen de uitzending en de uitslag zat. En is er ook onderzoek geweest of het hele gebeuren niet gewoon één grote reclame is voor de producent/musical. Wellicht is dit het gevolg daarvan en mag het daarom niet meer online staan. De herhaling die normaal gesproken op zaterdagochtend wordt uitgezonden, is er nu ook niet (volgens de tvgids).
Heb begrepen dat de optredens nog wel online komen, maar dan maar voor een week.

‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
5 of 7
‹‹ #LOS      Lokroep ››