3 of 10 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Wat voor studie/werk doe je?
  [ # 31 ] 23 February 2007 07:21 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

[quote author=“shirley1991”]Ik zit nu in 4-VMBO (examen) Hierna ga ik als ik aangenomen word Toerisme en Recreatie doen en dan vooral de Recreatie kant op met entertaiment. 😊 En als werk doe ik nu aan aardbeienplukken. Lekker makkelijk werk en het verdient goed. :D

Aardbeien plukken…dat heb ik ook nog ooit gedaan. Asperges steken en daarna meteen door met aardbeien plukken. Verdiende idd errug lekker.

Nu werk ik als bijbaantje in een bejaardenhuis. Ik doe daar eigenlijk alles behalve de verzorging 😉 Ik breng eten rond `s ochtends en `s middags, poetsen, het restaurant. Miss krijg ik binnenkort ook nog een keer receptie erbij 8)

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 32 ] 23 February 2007 08:21 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

Ik ben eerstejaars duale student MBRT

Dat betekent dat ik afwisselend 3 weken in het Spaarne Ziekenhuis in Hoofddorp werk en 1 week naar school ga.
Ik leer daar alles over Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken. Zelf werk ik op de afdeling radiodiagnostiek, en maak de hele dag röntgenfoto’s. Maar ook radiotherapie (bestralingen), echografie en nucleaire geneeskunde horen erbij.

  [ # 33 ] 24 February 2007 07:13 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Ik zit nu in 6 GYM, laatste jaar dus. Volgend jaar ga ik naar de opleiding Docent Drama in Arnhem. Wel ga ik nog auditie doen in Maastricht (acteursopleiding) en Tilburg (Docentenopleiding). Stel dat ik daar wordt aangenomen, ga ik gewoon vergelijken vanuit mijn luxestoel. Anders ga ik gewoon naar Arnhem, wat me echt een geweldige opleiding lijkt.
Om mijn musicalhobby te betalen, ben ik een bliepmiep bij de C1000. Ik vind het erg saai om bijv. een halve dag achter de kassa te zitten, maarja, ik heb geld nodig. Verder pas ik op. Om caranval te ontvluchten heb ik 5 dagen opgepast en daarmee 125 euro verdient :D

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 34 ] 24 February 2007 07:19 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

Daar ben ik afgelopen zomer afgestudeerd. Als je vragen hebt met de selectieprocedure, geef maar een gil!

[quote author=“Puss”]Ik ben dus ook bezig met de toelating voor Productie Podiumkunsten op een andere vestiging van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten…  😊

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 35 ] 24 February 2007 09:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

[quote author=”.:Elise:.”]Daar ben ik afgelopen zomer afgestudeerd. Als je vragen hebt met de selectieprocedure, geef maar een gil!

[quote author=“Puss”]Ik ben dus ook bezig met de toelating voor Productie Podiumkunsten op een andere vestiging van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten…  😊

Ik ben op dit moment ook bezig met de selectie procedure 😊

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 36 ] 25 February 2007 02:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Vorig jaar VMBO 4 afgesloten en zit nu in HAVO 4. Hierna wil ik de opleiding Toegepaste Psygologie gaan volgen. Maar dat weet ik nog niet zeker..
Als bijbaantje (om al die dure musicals te betalen) werk ik 11 uur per week als vakkenvuller

  [ # 37 ] 27 February 2007 02:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

[quote author=“Jorieke”][quote author=”.:Elise:.”]Daar ben ik afgelopen zomer afgestudeerd. Als je vragen hebt met de selectieprocedure, geef maar een gil!

[quote author=“Puss”]Ik ben dus ook bezig met de toelating voor Productie Podiumkunsten op een andere vestiging van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten…  😊

Ik ben op dit moment ook bezig met de selectie procedure 😊

@ Jorieke: Oké... Welke voorstelling gebruik jij voor het verslag?
@ Elise: Wat doe je nu?

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 38 ] 27 February 2007 04:15 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

[quote author=“Puss”][quote author=“Jorieke”][quote author=”.:Elise:.”]Daar ben ik afgelopen zomer afgestudeerd. Als je vragen hebt met de selectieprocedure, geef maar een gil!

[quote author=“Puss”]Ik ben dus ook bezig met de toelating voor Productie Podiumkunsten op een andere vestiging van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten…  😊

Ik ben op dit moment ook bezig met de selectie procedure 😊

@ Jorieke: Oké... Welke voorstelling gebruik jij voor het verslag?

Ik gebruik Rembrandt, en jij?

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 39 ] 27 February 2007 05:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

[quote author=“Luna24”]SPH is een studie die zich vooral richt op: “Heb je een probleem, klei het weg.”

Ik vind dit zo jammer!!!! Dit word heel vaak over SPH gezegd, terwijl ik dat hoofdstuk tijdens mijn opleiding dus totaal heb gemist. Ja zeker bij SPH wordt ook gebruik gemaakt van muzische middelen, maar er wordt niet geleerd dat dit de oplossing is. Muzisch werken is één van de vele wegen naar de oplossing! Ik snap nooit zo dat mensen kunnen denken, dat dit op een professionele opleiding geleerd zou worden.
Het nadeel van SPH is, dat het zo een brede opleiding is, dat vier jaar eigenlijk te weinig tijd is om alles volledig uit te diepen. Maar meer nadelen kan ik niet bedenken.
Als je gaat kiezen tussen SPH en MWD, bedenk dan of je graag op groepen werkt of liever één op één. (en of je graag ook wat creativiteit in je opleiding kwijt wil kunnen, zo ja, kies dan SPH)
Tot zo ver even een kleine verdieping van de SPH. Wil je meer weten, vraag het gerust…

Ik werk trouwens in de verstandelijk gehandicapten zorg als invaller. Ik werk in principe dus elke keer ergens anders (als woonbegeleider,  activiteitenbegeleider,  met jongeren, met kinderen, met bejaarden maar allemaal hebben ze een verstandelijke beperking.)  Ik heb binnen de organisatie twee vaste plekken en verder kom ik overal! Ik begeleid mensen met een verstandelijke beperking binnen hun woon-, werk- en schoolsituatie.

Daarnaast werk ik als pedagogisch medewerker op een basisschool. Ik geef daar een sociale vaardigheidstraining. Via dezelfde organisatie geef ik geregeld theaterlessen en theatercursussen aan kinderen.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 40 ] 27 February 2007 06:20 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

[quote author=“Puss”]
@ Elise: Wat doe je nu?

Ik werk nu bij Beauty & the Beast in Antwerpen als 2e Deputy Stage Manager (voorstellingsleider)

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 41 ] 27 February 2007 06:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

[quote author=”.:Elise:.”][quote author=“Puss”]
@ Elise: Wat doe je nu?

Ik werk nu bij Beauty & the Beast in Antwerpen als 2e Deputy Stage Manager (voorstellingsleider)

Zo, doe je goed! Leuk zeg!

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 42 ] 27 February 2007 07:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“marly”][quote author=“Luna24”]SPH is een studie die zich vooral richt op: “Heb je een probleem, klei het weg.”

Ik snap nooit zo dat mensen kunnen denken, dat dit op een professionele opleiding geleerd zou worden.

Dat verschilt dan heel sterk per plaats; bij Nijmegen lag er in elk geval zwaar de nadruk op, meer dan bij andere SPH-opleidingen in het land.

Dat brede wat je noemt herken ik ook wel; in vier jaar tijd MWD leerde ik ook van alles een beetje, maar niets leerde ik echt goed.
Achteraf was ik beter af geweest met een SJD-opleiding voor het werk wat ik nu doe, maar ik heb op de MWD wel praktisch heel veel geleerd.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 43 ] 27 February 2007 07:47 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

SPH is inderdaad weer per opleidingsplaats verschillend
zo wilde ik het in maastricht doen (die plaats was zeer creatief ingesteld) ben het toch in eindhoven gaan doen (deze SPH opleiding was juist zeer theoretisch gericht)

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 44 ] 27 February 2007 09:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

[quote author=”.:Elise:.”][quote author=“Puss”]
@ Elise: Wat doe je nu?

Ik werk nu bij Beauty & the Beast in Antwerpen als 2e Deputy Stage Manager (voorstellingsleider)

Aaaaaaaah oké, nu weet ik wie je bent! Heb je dus gezien bij de AU op 18 feb., was daar met o.a. Heidi!
Muntje valt laat, ik weet het :oops:  Heidi zei nog, dat is Elise, ik dacht “moet ik die kennen” 😛

 

Maar goed, on topic voor mij 😉
Mijn werk is niet bijster interessant maar ik maak dus schoon op een kantoor. En tussendoor doe ik een cursus assistent-drogist maar ik ben er ondertussen over uit dat dat NIET mijn roeping is :?

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 45 ] 28 February 2007 05:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

[quote author=“Jorieke”][quote author=“Puss”][quote author=“Jorieke”][quote author=”.:Elise:.”]Daar ben ik afgelopen zomer afgestudeerd. Als je vragen hebt met de selectieprocedure, geef maar een gil!

[quote author=“Puss”]Ik ben dus ook bezig met de toelating voor Productie Podiumkunsten op een andere vestiging van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten…  😊

Ik ben op dit moment ook bezig met de selectie procedure 😊

@ Jorieke: Oké... Welke voorstelling gebruik jij voor het verslag?

Ik gebruik Rembrandt, en jij?

@ Jorieke:  8) HONK! 8)
@ Elise: WOW… Hoe vond je de studie verder?

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 10
‹‹ sophie_mfan jarig      Starbucks: Frapuccino ››