4 of 10 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Wat voor studie/werk doe je?
  [ # 46 ] 28 February 2007 05:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“Scarletwoman”]En tussendoor doe ik een cursus assistent-drogist maar ik ben er ondertussen over uit dat dat NIET mijn roeping is :?

Jammer zeg!
Weet je wat dan wél je roeping is?

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 47 ] 28 February 2007 06:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

[quote author=“Puss”][quote author=“Jorieke”][quote author=“Puss”][quote author=“Jorieke”][quote author=”.:Elise:.”]Daar ben ik afgelopen zomer afgestudeerd. Als je vragen hebt met de selectieprocedure, geef maar een gil!

[quote author=“Puss”]Ik ben dus ook bezig met de toelating voor Productie Podiumkunsten op een andere vestiging van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten…  😊

Ik ben op dit moment ook bezig met de selectie procedure 😊

@ Jorieke: Oké... Welke voorstelling gebruik jij voor het verslag?

Ik gebruik Rembrandt, en jij?

@ Jorieke:  8) HONK! 8)

Heb je de eerste opdrachten al ingestuurd?

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 48 ] 28 February 2007 09:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

[quote author=“Eva”][quote author=“Scarletwoman”]En tussendoor doe ik een cursus assistent-drogist maar ik ben er ondertussen over uit dat dat NIET mijn roeping is :?

Jammer zeg!
Weet je wat dan wél je roeping is?

Nee. Dat is ook een beetje mijn probleem; ik vind namelijk zoveel leuk. Maar ik kon vroeger nooit kiezen.
Die cursus is mij aangeboden, ik doe het voor “het extra papiertje”, schept meer mogelijkheden. Misschien dat ik na deze cursus (want ik ben wel van plan om hem af te maken!) door wil gaan in de homeopatische richting…
En anders zou ik liever de thuiszorg in gaan. Niet dat dát mijn roeping is, maar het is makkelijker te combineren met kinderen en schooltijden. En ik vind het sociale gedeelte aan zulk werk (je werkt dan toch vaak bij ouderen die vereenzaamd zijn en óók om een praatje verlegen zitten) leuker dan de hele dag in een winkel gaan staan tussen allemaal kwetterende klanten… Ik dacht écht dat ik gek werd tijdens mijn stage!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 49 ] 01 March 2007 07:05 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

Ach ja…. als er een alternatief voor zou zijn, zou ik daar achteraf voor hebben gekozen, maar dat is er niet echt. Het lesaanbod is te breed, waardoor je je nergens genoeg in kan verdiepen dat je er wat aan hebt. Wat voor mij vooral een enorme tegenvaller was, was de enorme anti-musical houding van docenten, studieleiding en mede-studenten. (hier zijn ze door mijn eeuwige protesten inmiddels wel een beetje van teruggekomen hoor) Het blijft toneel voor en toneel achter. Dus denk van te voren echt heel goed na of je ook echt wel genoeg in de andere genres geinteresseerd bent om je hier jaren met plezier mee bezig te houden. Ik dacht dat ik dat was, maar daar ben ik wel van terug gekomen en het is me daardoor echt tegen gaan staan. Het is maar wat je er zelf van maakt, maar verwacht er niet te veel van.

[quote author=“Puss”]
@ Elise: WOW… Hoe vond je de studie verder?

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 50 ] 03 March 2007 12:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

[quote author=”.:Elise:.”]Ach ja…. als er een alternatief voor zou zijn, zou ik daar achteraf voor hebben gekozen, maar dat is er niet echt. Het lesaanbod is te breed, waardoor je je nergens genoeg in kan verdiepen dat je er wat aan hebt. Wat voor mij vooral een enorme tegenvaller was, was de enorme anti-musical houding van docenten, studieleiding en mede-studenten. (hier zijn ze door mijn eeuwige protesten inmiddels wel een beetje van teruggekomen hoor) Het blijft toneel voor en toneel achter. Dus denk van te voren echt heel goed na of je ook echt wel genoeg in de andere genres geinteresseerd bent om je hier jaren met plezier mee bezig te houden. Ik dacht dat ik dat was, maar daar ben ik wel van terug gekomen en het is me daardoor echt tegen gaan staan. Het is maar wat je er zelf van maakt, maar verwacht er niet te veel van.

Daar was ik inderdaad al bang voor… Het musical-gebeuren trekt me het meeste, maar de overige Podiumkunsten vind ik ook altijd super… Ik ben inmiddels gigantisch bang dat ze al de slappe lach krijgen van mijn toelatingsverslag… Een familie-voorstelling… Oh,oh,oh…. Ik vind het wel ietwat vreemd dat het musical-gebeuren wel naar voren komt in de folders e.d… Heeft u anders ook een mailadres? Anders spammen we hier het forum vol…  :D

@ Jorieke: Jup.. Ik heb ‘m opgestuurd… Moest even wachten op mijn cijferlijst van mijn huidige opleiding… Is de jouwe ook al onderweg?

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 51 ] 03 March 2007 04:27 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

Je hoeft geen u te zeggen hoor, voel ik me zo oud…. Als je wil kan je me verder mailen op .(JavaScript must be enabled to view this email address). Antwoord kan alleen wel even op zich laten wachten, ben op het moment nogal druk met werk…

[quote author=“Puss”][quote author=”.:Elise:.”]Ach ja…. als er een alternatief voor zou zijn, zou ik daar achteraf voor hebben gekozen, maar dat is er niet echt. Het lesaanbod is te breed, waardoor je je nergens genoeg in kan verdiepen dat je er wat aan hebt. Wat voor mij vooral een enorme tegenvaller was, was de enorme anti-musical houding van docenten, studieleiding en mede-studenten. (hier zijn ze door mijn eeuwige protesten inmiddels wel een beetje van teruggekomen hoor) Het blijft toneel voor en toneel achter. Dus denk van te voren echt heel goed na of je ook echt wel genoeg in de andere genres geinteresseerd bent om je hier jaren met plezier mee bezig te houden. Ik dacht dat ik dat was, maar daar ben ik wel van terug gekomen en het is me daardoor echt tegen gaan staan. Het is maar wat je er zelf van maakt, maar verwacht er niet te veel van.

Daar was ik inderdaad al bang voor… Het musical-gebeuren trekt me het meeste, maar de overige Podiumkunsten vind ik ook altijd super… Ik ben inmiddels gigantisch bang dat ze al de slappe lach krijgen van mijn toelatingsverslag… Een familie-voorstelling… Oh,oh,oh…. Ik vind het wel ietwat vreemd dat het musical-gebeuren wel naar voren komt in de folders e.d… Heeft u anders ook een mailadres? Anders spammen we hier het forum vol…  :D

@ Jorieke: Jup.. Ik heb ‘m opgestuurd… Moest even wachten op mijn cijferlijst van mijn huidige opleiding… Is de jouwe ook al onderweg?

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 52 ] 03 March 2007 05:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

@ .:Elise:. : Dat u was gewoon een raar automatisme.. Sorry… Dankje voor je mailadres… De rest kan weer rustig forummen..  😛

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 53 ] 03 March 2007 05:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Puss”]@ .:Elise:. : Dat u was gewoon een raar automatisme.. Sorry… Dankje voor je mailadres… De rest kan weer rustig forummen..  😛

Gelukkig :D.

Waar ging het hier ook alweer over :roll:  Oja, wat ik doe.

Euh, ik ontwikkel fantastische programmatuur voor een grote verzekeringsmaatschappij, zodat ze weer anderen op straat kunnen zetten omdat ze niet meer nodig zijn. :twisted:  (Ik werk voor een ICT bedrijf dat veel in het nieuws is; dat doet de baas goed: alle aandacht is aandacht). Soms heeft dat zijn nadelen. Zo schrijf ik dit nu vanaf kantoor :evil: Al scheelt het wel weer een   tijdje in de keuken

  [ # 54 ] 03 March 2007 05:56 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Jeroen”]
Euh, ik ontwikkel fantastische programmatuur voor een grote verzekeringsmaatschappij, zodat ze weer anderen op straat kunnen zetten omdat ze niet meer nodig zijn.

Wat is dat voor programma dan? Krijg je dan een sms ofzo dat je ontslagen bent? 😛

En bedankt voor de link, krijg er honger van 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 55 ] 03 March 2007 06:31 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Rop”][quote author=“Jeroen”]
Euh, ik ontwikkel fantastische programmatuur voor een grote verzekeringsmaatschappij, zodat ze weer anderen op straat kunnen zetten omdat ze niet meer nodig zijn.

Wat is dat voor programma dan? Krijg je dan een sms ofzo dat je ontslagen bent? 😛

En bedankt voor de link, krijg er honger van 😉

Mijn werk komt neer op Straight Through Processing. Aanvragen van verzekeringsadviseurs die zonder tussenkomst van mensen rechtstreeks het systeem in gaan. De feature om mensen die overbodig zijn bij een oplevering een smsje te sturen is geschrapt. 😉 (Om daar een serieuze reactie op te geven: Zo bot ging het de laatste keer nog net niet, maar ik heb wel gehoord hoe het bij de laatste ontslagronde wel ging. Ongelofelijk hoor).

Overigens is het best bizar om te realiseren dat je werk voor anderen best ongewenst zou kunnen zijn. Efficiencyverbetering is natuurlijk een van de belangrijkste doelstellingen van ICT, dus zorg je automatisch dat andermans werk verdwijnt.

  [ # 56 ] 03 March 2007 07:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

he jeroen bedankt voor de link krijg er ook honger van vooral van de ben & jerry ijs (de caramel varianten vooral 😉 )

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 57 ] 03 March 2007 07:46 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“ivje”]he jeroen bedankt voor de link krijg er ook honger van vooral van de ben & jerry ijs (de caramel varianten vooral 😉 )

Er zat niet eens een toetje bij. Stelletje vrekken hier 😊. Maar de varkenshaassate was wel erg smakelijk. En het werk zit er op. Net te laat om nog een keertje Wat zien ik?! mee te pakken.

Maar zullen we nu weer terug on topic gaan? Werk/opleiding (al dan niet inclusief het bedrijfsmenu   :lol:  :roll: )

  [ # 58 ] 04 March 2007 04:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

[quote author=“Puss”][quote author=”.:Elise:.”]Ach ja…. als er een alternatief voor zou zijn, zou ik daar achteraf voor hebben gekozen, maar dat is er niet echt. Het lesaanbod is te breed, waardoor je je nergens genoeg in kan verdiepen dat je er wat aan hebt. Wat voor mij vooral een enorme tegenvaller was, was de enorme anti-musical houding van docenten, studieleiding en mede-studenten. (hier zijn ze door mijn eeuwige protesten inmiddels wel een beetje van teruggekomen hoor) Het blijft toneel voor en toneel achter. Dus denk van te voren echt heel goed na of je ook echt wel genoeg in de andere genres geinteresseerd bent om je hier jaren met plezier mee bezig te houden. Ik dacht dat ik dat was, maar daar ben ik wel van terug gekomen en het is me daardoor echt tegen gaan staan. Het is maar wat je er zelf van maakt, maar verwacht er niet te veel van.

Daar was ik inderdaad al bang voor… Het musical-gebeuren trekt me het meeste, maar de overige Podiumkunsten vind ik ook altijd super… Ik ben inmiddels gigantisch bang dat ze al de slappe lach krijgen van mijn toelatingsverslag… Een familie-voorstelling… Oh,oh,oh…. Ik vind het wel ietwat vreemd dat het musical-gebeuren wel naar voren komt in de folders e.d… Heeft u anders ook een mailadres? Anders spammen we hier het forum vol…  :D

@ Jorieke: Jup.. Ik heb ‘m opgestuurd… Moest even wachten op mijn cijferlijst van mijn huidige opleiding… Is de jouwe ook al onderweg?

Nee, ik heb ‘m al een tijdje af, maar nog steeds niet opgestuurd. Deze week maar ff doen :roll:
Ze willen toch je eindexamen cijferlijst? Want die heb ik natuurlijk nog niet… Dus die zal ik dan achteraf na moeten zenden. Als ik door mag naar de volgende ronde natuurlijk.

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 59 ] 04 March 2007 10:30 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Ik studeer sinds dit jaar Psychologie in Amsterdam.
Daarnaast werk ik bij de Amsterdam ArenA als Steward. Erg gezellig, met 40.000 mensen verveel je je namelijk nooit 😉
En werk ik als interviewer in het callcenter van Interview NSS. Krijg soms echt de raarste types aan de lijn, maar dat maakt het wel weer erg leuk.

  [ # 60 ] 04 March 2007 10:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

[quote author=“Lisette”]Ik studeer sinds dit jaar Psychologie in Amsterdam.
Daarnaast werk ik bij de Amsterdam ArenA als Steward. Erg gezellig, met 40.000 mensen verveel je je namelijk nooit 😉
En werk ik als interviewer in het callcenter van Interview NSS. Krijg soms echt de raarste types aan de lijn, maar dat maakt het wel weer erg leuk.

Twee vrienden van mij werken ook bij de Amsterdam Arena als Steward. Lijkt me een leuke baan!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 10
‹‹ sophie_mfan jarig      Starbucks: Frapuccino ››