3 of 9 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Wat is de slechtste musical die je gezien heb ?
  [ # 31 ] 21 February 2007 03:54 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2005-05-25

Bij mij is het Doornroosje, het was wel een leuke musical maar toch het minste wat ik gezien heb. Ik wil hier niet mee zeggen dat het echt super slecht was. Maar het was gewoon niet echt een super musical. Leuk voor een keertje maar verder ook niet.

   Handtekening   

kijk nu ook op: http://www.freewebs.com/shirley2701
📣

  [ # 32 ] 21 February 2007 05:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ik heb nog nooit echt een musical gezien die ik super slecht vond, ik ben ook nog niet naar zoveel toegeweest…

  [ # 33 ] 21 February 2007 06:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“shirley1991”]Leuk voor een keertje maar verder ook niet.


Dit hoor ik vaker en ik vind het wel grappig 😛

Wat is dat toch met musicalfans dat we alles afmeten in termen van “meer”; normaal is het ook de bedoeling dat je een voorstelling één keer ziet en dan naar iets anders gaat.
Maar ik betrap mezelf er ook op dat ik bij bepaalde voorstellingen zeg: “Leuk om gezien te hebben, maar meer ook niet,” en anderen zo geweldig vind dat ik er na één keer niet klaar mee ben.

Is het misschien omdat musicals onderling zo verschillend en totaal niet te vergelijken zijn?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 34 ] 21 February 2007 08:14 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2003-05-04

Ja, en wat kritische blikken kunnen toch ook geen kwaad?
Ik mis eigenlijk nogal wat argumenten. Ik wil ook graag weten waarom iets slecht was 😉 In de toneelwereld is er haast alleen máár kritiek en is men blij als er een goeie recensie geschreven wordt 😉
Eigenlijk nogal eigenaardig 😊 vraag me af waar het aan ligt!

  [ # 35 ] 21 February 2007 08:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

[quote author=“antimakassa”]Ja, en wat kritische blikken kunnen toch ook geen kwaad?
Ik mis eigenlijk nogal wat argumenten. Ik wil ook graag weten waarom iets slecht was 😉 In de toneelwereld is er haast alleen máár kritiek en is men blij als er een goeie recensie geschreven wordt 😉
Eigenlijk nogal eigenaardig 😊 vraag me af waar het aan ligt!

ik ben het helemaal met je eens, voor een stelling moet je ook een aantal goede argumenten hebben..Dat denk ik vooral vaak als ik de krant lees en er weer een recensie staat over dat iets super slecht was,maar geen argumenten bij staan!

  [ # 36 ] 21 February 2007 08:43 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

[quote author=“N!ELS”]Wat vind jij persoonlijk de slechtste musical die je gezien heb ?

Ik vind geen één musical goed, ‘t is gewoon een drama om aan te zien.

Dus alles is even slecht alleen de musical geldkoort was über.  :D

Wat een geweldige actie Niels…

Kijk dit is dus mn broer, en is hier alleen maar lid om mij te irriteren…

Dus om hem even te irriteren: de slechtste musical die ik ooit heb gezien is met stip GELDKOORTS… vooral die achtelijke figurant….

  [ # 37 ] 21 February 2007 08:50 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Een aantal jaren geleden heb ik een hele slechte versie van West Side Story gezien. Producent was Stairway productions (die ook Hair met Chaira en Rene hebben gedaan) maar die is inmiddels failliet. Ze adverteerde met ‘de originele engelse productie’ maar de cast kwam uit Oost Europa en was echt niet te verstaan. Verder was de zang erg slecht, gewoon vals. Mooi verhaal maar helaas erg slecht uitgevoerd.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 38 ] 21 February 2007 09:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“Marilena”]Een aantal jaren geleden heb ik een hele slechte versie van West Side Story gezien. Producent was Stairway productions (die ook Hair met Chaira en Rene hebben gedaan) maar die is inmiddels failliet. Ze adverteerde met ‘de originele engelse productie’ maar de cast kwam uit Oost Europa en was echt niet te verstaan. Verder was de zang erg slecht, gewoon vals. Mooi verhaal maar helaas erg slecht uitgevoerd.

Oh ja, die was ik helemaal vergeten!
Die hoort ook zeker in mijn lijstje met slechte musicals.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 39 ] 22 February 2007 12:53 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

[quote author=“Jeroen”]De reden dat het lastig hier iets neer te zetten is omdat een musical een som is van diverse delen. Zo kunnen prachtige shows om zeep worden geholpen door de uitvoerenden, maar baggerscripts of songs ook weer gered door dezelfde spelers. Dat echt alles aan een productie niet deugt is een zeldzaamheid. Heb ik dat meegemaakt? Niet helemaal, maar wel een die er heel dicht bij kwam, en dat was nota bene een reprise. De enige keer ook dat ik een beschikbare “volledige” cd van een voorstelling er niet bij heb gekocht.

Hummm..ben echt benieuwd welke dit was ! Oh ja en wat betreft The Secret Garden. Die heb ik al heel lang geleden gezien dus mijn geheugen is niet meer helemaal up to date. Maar ik weet nog wel dat ik helemaal knetter krankjorum werd van dat deuntje “Come to my garden”. Geloof dat decor er wel mooi uitzag en “lily’s eyes” vind ik wel weer een mooi nummer. Maar heb hem erbij gezet vanwege bovengenoemde irritatie. Wellicht niet geheel tercht in vergelijk met de anderen van mijn lijst dat klopt wel.

Verder ben ik het wel met je stelling eens. Misschien zou je moeten verdelen: slechste productie / slechste cast / slechste musical los van 2 voorgaande zaken.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 40 ] 22 February 2007 01:05 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

Boyband staat bij mij met stip op 1. Een leuk gegeven maar slecht uitgevoerd (te rommelig en te dun). Op 2 staat The Lion King. Helemaal geen slechte musical maar schepte hoge verwachtingen en heeft deze voor mij niet waar kunnen maken. Wat Zien Ik heeft mij ook niet heel erg geraakt.

Wel grappig om te zien dat de smaken/meningen zo ernorm verschillen. Ik denk ook dat slecht/goed te maken heeft met het verwachtingspatroon dat je van te voren hebt. Van Wat Zien Ik verwachtte ik veel evenals van The Lion Kind. Als het dan tegenvalt is de domper groter.

  [ # 41 ] 22 February 2007 04:21 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2003-10-10

[quote author=“Marilena”]Een aantal jaren geleden heb ik een hele slechte versie van West Side Story gezien. Producent was Stairway productions (die ook Hair met Chaira en Rene hebben gedaan) maar die is inmiddels failliet. Ze adverteerde met ‘de originele engelse productie’ maar de cast kwam uit Oost Europa en was echt niet te verstaan. Verder was de zang erg slecht, gewoon vals. Mooi verhaal maar helaas erg slecht uitgevoerd.

zoooo idd agree, al vond ik Tony en Maria wel erg goed, maar idd voor de rest…..

En Rex vond k ook niet zo denderend samen met Hello Dolly, gewoon niet mijn soort musicals…

  [ # 42 ] 22 February 2007 07:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Jeroen”]Dat echt alles aan een productie niet deugt is een zeldzaamheid. Heb ik dat meegemaakt? Niet helemaal, maar wel een die er heel dicht bij kwam, en dat was nota bene een reprise.

Was het Blood Brothers toevallig?
Ik las iets bij je redactieverhaaltje over een fiasco dat op het forum inmiddels wel is bekend.
Ik kan het me niet herinneren, maar ben wel nieuwsgierig; dat moet wel een dieptepunt zijn geweest :p

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 43 ] 22 February 2007 07:41 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Volgens mij heb ik die West Side Story ook gezien, was niet echt onder de indruk.

  [ # 44 ] 22 February 2007 07:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Irma la Douce, met stip gevolgd door 3 Musketiers!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 45 ] 22 February 2007 10:33 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

3 Musk*tiers!

Nr. 2 is de JCS uitvoering waar ook de DVD uit 2000 van is.

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 9