57 of 64 | ‹ First  < 55 56 57 58 59 >  Last ›
Love Never Dies (Phantom 2)
  [ # 841 ] 17 February 2012 10:31 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Ik heb de dvd nu twee keer opgezet, maar niet langer dan 5 minuten volgehouden om naar te kijken… Is het meer mensen opgevallen dat het geluid een fractie verschilt met het beeld, of bestaat de kans dat ik gewoon een slecht exemplaar van de DVD te pakken heb? Ik heb trouwens de Duitse uitgave.

  [ # 842 ] 17 February 2012 10:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Het kan ook aan je speler liggen. Heb ik ook gehad. Al op een andere speler geprobeerd?

  [ # 843 ] 17 February 2012 11:00 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

martijn-j - 17 February 2012 10:54 PM

Het kan ook aan je speler liggen. Heb ik ook gehad. Al op een andere speler geprobeerd?

Nee, mijn laptop spuugt tegenwoordig helaas alle DVD’s uit. Maar goed, als het aan de speler zou liggen, zou ik het met meer DVD’s moeten hebben, toch? Sowieso klopt er meer niet met het geluid. Het is heel erg dof. Soms komt het met vlagen wel helder door, met name als het orkest aanzwelt, maar dat gaat dan ook direct weer kraken.

Heb net contact gehad met de klantenservice en ze sturen mij een nieuw exemplaar op.

  [ # 844 ] 20 February 2012 07:35 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2011-08-06

Ik heb de Blu-ray besteld op de Italiaanse Amazon en hem vandaag binnengekregen. Zoals ik al eerder gezegd heb voelt deze versie gewoon niet meer als de Love Never Dies zoals ik hem ken. Decor, kostuums, cast… en dan vooral het trio. Ik heb een veel minder warm gevoel bij deze versie en dat vind ik jammer. Ik zeg niet dat deze slecht is, integendeel, maar ik had toch liever een Londense opname gehad. Sommige zaken passen gewoon niet bij The Phantom. Ik erger mij het meest aan de scéne met de titelsong en het feit dat je The Phantom zijn (volledige) gezicht niet te zien krijgt

[ Gewijzigd: 20 February 2012 10:45 PM by digiPOOF ]
   Handtekening   

We drink your blood and then we eat your soul
Nothing´s gonna stop us, let the bad times roll

  [ # 845 ] 21 February 2012 09:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Ondanks het slechte geluid (een vervangend exemplaar is al door amazon verstuurd, hopelijk is die beter) heb ik de dvd niet meer weg kunnen leggen en nu inmiddels iedere dag wel minstens één keer gekeken 😊

In het begin was het even wennen om niet Sierra en Ramin te zien, maar uiteindelijk moet ik toch toegeven dat ik deze Australische versie veel beter geslaagd vind dan wat ik in London zag. De personages komen weer iets meer in de buurt van wat ze in het origineel waren. In London vond ik vooral Erik veel te mak en Meg totaal losgeslagen en onherkenbaar. En alhoewel ik stapel verliefd ben op Joseph Millson als Raoul, moet ik eerlijk zeggen dat Simon Gleesons versie ook beter aansluit op POTO.

En de set is natuurlijk fantastisch. Daarmee vergeleken steekt de Londonse versie maar kaal af.  Ook rommelt het verhaal minder (mooie verwijzingen naar het origineel, zoals “things have changed, Raoul”) en wordt er geen tijd verspild aan geforceerd aandoende ensemblenummers (want; die mensen moesten blijkbaar ook wat te doen hebben?). En de nieuwe versie van “Ah Christine” door Meg en Giry vind ik een van de mooiste nummers die ik ooit heb gehoord.

Kan iemand mij alleen vertellen waarom het een goed idee was om Raoul aan de slotscène toe te voegen? Hebben we net een perfect mooi “afscheid” gehad, komt-ie op de valreep weer terug!

[ Gewijzigd: 21 February 2012 10:04 PM by S7rin ]
  [ # 846 ] 22 February 2012 07:43 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2011-08-06

S7rin - 21 February 2012 09:45 PM

Ook rommelt het verhaal minder (mooie verwijzingen naar het origineel, zoals “things have changed, Raoul”)

Wat bedoel je dan? Als ik me niet vergis zegt Christine dit ook in deze versie

   Handtekening   

We drink your blood and then we eat your soul
Nothing´s gonna stop us, let the bad times roll

  [ # 847 ] 22 February 2012 11:28 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

digiPOOF - 22 February 2012 07:43 PM

Wat bedoel je dan? Als ik me niet vergis zegt Christine dit ook in deze versie

Gewoon, zoals het er staat: dat het verhaal minder rommelt én dat er mooie verwijzingen in zitten naar POTO, waaronder dat citaat.

Ik heb overigens mijn tweede DVD binnen gekregen met nog steeds dezelfde geluidsproblemen. Ik heb er iemand met verstand van zaken (techneut) naar laten kijken en die meent dat het onmogelijk aan mijn DVD-speler kan liggen, maar dat het aan de mastering van de eindmix ligt. Zijn er meer mensen hier die de Duitse DVD hebben? Want ik kan mij niet voorstellen dat ik dan de enige ben met dit probleem.

  [ # 848 ] 22 February 2012 11:40 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2011-08-06

Ik vind trouwens dat de spanning er volledig uit is bij het titelsong en de intro is enorm ingekort. zonde

   Handtekening   

We drink your blood and then we eat your soul
Nothing´s gonna stop us, let the bad times roll

  [ # 849 ] 23 February 2012 01:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Omdat ik nog te lang moet wachten (12 maart!!!) heb ik stiekem een versie elders “gekregen”. Het is een Blue Ray, zonder geluidsproblemen en alles loopt gelijkt. Ik ga deze zeker kopen!

In de opening stoor ik me aan het applaus na Till I Hear You Sing, na Meg’s optreden hoort het, maar hier niet! Buiten dat kan ik tot zover niet anders zeggen dat ik deze versie erg mooi vind. Ok ik vind Christine iets te jong ogen, en Ramin is natuurlijk niet te verslaan, maar het is erg mooi opgenomen! De sets zijn echt super!

Straks verder kijken! :D

Ik heb alleen de “nieuwe” versie in London gezien, dus ik kan niet oordelen over de eerste versie. Maar het komt qua verhaal tot aan Beneath A Moonless Sky aardig overeen.

  [ # 850 ] 23 February 2012 02:07 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2011-08-06

Je kan de volledige ‘eerste versie’ van Love Never Dies overigens op Youtube vinden. Enkel Beneath A Moonless Sky onbreekt. Het is een amateur opanme vanuit de zaal

   Handtekening   

We drink your blood and then we eat your soul
Nothing´s gonna stop us, let the bad times roll

  [ # 851 ] 24 February 2012 11:34 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  338
Geregistreerd  2009-12-01

Kan niet wachten om de DVD te zien! ‘t Zal wel wennen zijn na Ramin en Sierra in t echt te hebben gezien,maar van wat ik er al van heb gezien is het echt mooi. Vooral de ensemblestukken en decors enzo zijn heel erg verbeterd. Ik vond sommige dingen in LND echt lelijk, maar Ramin&Sierra; met de originele Meg (ben even haar naam kwijt) waren zo extreem goed en geloofwaardig, dat het een van mijn favo musicals is 😊

   Handtekening   

M.Saigon2x,Tarzan,POTO,LoveNeverDies,Cabaret,Cats,
BBSugar,Petticoat,LaCage,AvenueQ,Dusty,YabYum
Joseph,LoveMeTender,SunsetBlvd,Aida,IntoTheWoods,
Urinetown,WWRY,Zorro,N2N,Ramses,TLM,Wicked,AoL

  [ # 852 ] 24 February 2012 11:39 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

The Beauty Underneath is in de Australische versie erg goed neergezet! Vele malen grimmiger dan de Londen versie. 😊 Rest van de musical vind ik niet zo veel aan, het hele mysterieuze van de Phantom is weg…

  [ # 853 ] 25 February 2012 03:00 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  51
Geregistreerd  2011-09-20

Heb de blue ray gezien, verbluffend!
Vreemd dat alle kritiek over de hoofdrolspelers gaat en niet over de productie.
Wat je er ook van mag vinden de londen productie is geflopt ondanks de geweldige hoofdrolspelers.
Deze productie klopt, vertelt een begrijpelijk verhaal, goede decors en goede zangers.
breng het terug naar Londen en het wordt daar ook een hit het is qua muziek een van de betere alw scores.
dat de productie il Londen flopte is volgens mij ook te wijten aan mensen die vinden dat je na poto niets met het thema mag doen. Ik kijk liever naar deze love never dies dan naar poto 25

  [ # 854 ] 25 February 2012 10:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

Ik vond de show in Londen weliswaar uit balans, maar nij vlagen was het prachtig.
Deze versie is stukken beter. Het verhaal loopt beter.
Nog niet perfect. Maar gewoon erg mooi.

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 855 ] 01 March 2012 06:25 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  187
Geregistreerd  2011-11-05

Heel de dvd van love never dies staat op you tube met hd kwaliteit. Gewoon love never dies hd intypen dan zie je hem vanzelf.

‹ First  < 55 56 57 58 59 >  Last ›
57 of 64