9 of 13 | ‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
Rolf Koster in Any Dream will do!
  [ # 121 ] 17 June 2007 07:22 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Ik kwam dit tegen op forum.fok.nl (met dank aan Jewel en Cee):


Ben en Daniel zitten nu allebei bij dezelfde agent als John Barrowman.

Ben doet vannavond een concert in de stad waar die vandaan komt.
Daniel gaat iets doen in een musical http://danielboys.net/
Lewis is geloof ik van plan terug te gaan naar zijn theater school.
Anthony is aangenomen op een theather school.
Keith blijft zanglessen van Zoe krijgen.
Seamus denk nog steeds dat die God is.
En de rest heb ik geen idee van.Cee

can I kick it?
Cee - zaterdag 16 juni 2007 @  20:59
Lee komt vanavond even langs bij de trekking van de lotto op BBC1.
Seamus gaat verder met z’n bandje Mosquito.
Rob gaat in ‘panto’ spelen in December.

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 122 ] 17 June 2007 10:04 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Kiepkantel - 17 June 2007 07:22 PM

Seamus denk nog steeds dat die God is.

haha, maar dan wel een god met een geweldige strot

  [ # 123 ] 17 June 2007 10:54 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

bobbie - 17 June 2007 01:13 PM

Het hele nummer door heb ik het gevoel dat hij onwijs kwaad is, en zich loopt op te winden, maar zich nog inhoudt. En dan op het eind, als je de grote ontlading verwacht, dan eindigt hij, voor mij toch nog onverwachts, heel mooi zacht.

Wat ik met doorschieten bedoel is als je dergelijke instructies aan bijv. Ben zou geven, dan zou je een gezicht en lichaam zien dat ontzettend aan het werk is, en het veel groter presenteren dan functioneel is. Waardoor het aan kracht zou inboeten.

Ik had meer het idee dat zij enorm tegen hem tekeer is gegaan en daar eigenlijk al spijt van heeft maar op zijn reactie wacht. Hij weet dat ze dat uitrazen nodig had en het ook allemaal niet zo bedoelde. Hoe dan ook; Het interpreteren van een liedtekst was Lee’s allersterkste kant.  😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 124 ] 18 June 2007 07:47 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Kiepkantel - 17 June 2007 10:54 PM
bobbie - 17 June 2007 01:13 PM

Het hele nummer door heb ik het gevoel dat hij onwijs kwaad is, en zich loopt op te winden, maar zich nog inhoudt. En dan op het eind, als je de grote ontlading verwacht, dan eindigt hij, voor mij toch nog onverwachts, heel mooi zacht.

Wat ik met doorschieten bedoel is als je dergelijke instructies aan bijv. Ben zou geven, dan zou je een gezicht en lichaam zien dat ontzettend aan het werk is, en het veel groter presenteren dan functioneel is. Waardoor het aan kracht zou inboeten.

Ik had meer het idee dat zij enorm tegen hem tekeer is gegaan en daar eigenlijk al spijt van heeft maar op zijn reactie wacht. Hij weet dat ze dat uitrazen nodig had en het ook allemaal niet zo bedoelde. Hoe dan ook; Het interpreteren van een liedtekst was Lee’s allersterkste kant.  😄

Echt leuk hoe je het perspectief omdraait. Zo had ik het nog helemaal niet bekeken. Die kant zit er inderdaad ook in. 😊

  [ # 125 ] 18 June 2007 11:15 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  35
Geregistreerd  2003-08-20

bobbie - 16 June 2007 09:19 PM

Las dat hij een Panto zou gaan doen rond de kersttijd, maar heb dat nergens bevestigd kunnen vinden. Dus volgens mij is dit een van die vele vage roddels.

Daniel doet inderdaad een panto in Guildford in afwachting van z’n volgende musical.

bobbie - 17 June 2007 10:04 PM
Kiepkantel - 17 June 2007 07:22 PM

Seamus denk nog steeds dat die God is.

haha, maar dan wel een god met een geweldige strot

Seamus heeft net een EP “The Crying Girl” uitgebracht met zijn band Mosquito en treedt regelmatig op in Londen.

  [ # 126 ] 19 June 2007 08:11 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

@garfield: als ik te lang naar je avatar blijf kijken raak ik in trance. Ik kom dan zogezegd in “the JO-zone” terecht 😉

  [ # 127 ] 19 June 2007 08:30 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

bobbie - 19 June 2007 08:11 PM

@garfield: als ik te lang naar je avatar blijf kijken raak ik in trance. Ik kom dan zogezegd in “the JO-zone” terecht 😉


Hahahaha,
@Garfield: Ik vind hem gaaf! 📣

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 128 ] 05 July 2007 12:20 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

http://www.thestage.co.uk/news/newsstory.php/17339/second-joseph-emerges-from-any-dream-will-do

stond dit:

Second Joseph emerges from Any Dream Will Do
Published Wednesday 4 July 2007 at 16:20 by Alistair Smith
Craig Chalmers - one of the losing contestants on BBC1’s Any Dream Will Do - is still set to star in Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat this summer, after he was announced as the lead for Bill Kenwright’s touring production of the show.

Craig Chalmers on BBC’s Any Dream Will Do Photo: BBC / David Venni
It means that the BBC1 show has discovered two Josephs, with Lee Mead featuring in the West End version and Chalmers appearing in the same role, at the same time, but in a different production that will tour the UK, opening in Bromley in August. This will produce what is believed to be a unique situation, whereby two productions of the same show, with the same producer involved - Kenwright - will be playing less than 15 miles apart, but with different casts.
Prior to appearing on the BBC reality show, Chalmers - who finished fifth on Any Dream Will Do - was a professional vocalist and entertainer and part of boy band No Reason.
The touring production of Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat starts its run at the Churchill Theatre in Bromley on August 20. It will also play in Bath, Brighton, Cheltenham, Kings Lynn, High Wycombe, Plymouth, Derry, Dublin, Aberdeen, Cardiff and Sheffield. The West End production, starring Mead, opens on July 17.

Dus Craig is onder de pannen, was te verwachten na alle lovende kritieken van Bill Kenwright. Van de kandidaten was hij waarschijnlijk ook het meest geschikt. Lewis, Ben en Keith zijn gewoon te jong en te onervaren. Want ook al heeft Craig nog nooit in Musical gespeeld, hij heeft al wel heel veel podiumuren gemaakt.

Kenwright is ook nog de producent is van de WestEnd productie.
Beide shows lopen tegelijkertijd.
En die op het WestEnd is verlengd tot de zomer, en de premiere is nog niet eens geweest.

Mensen wat een hype. Genieten maar   :tanden:  want hypes duren nooit zo lang

  [ # 129 ] 05 July 2007 05:03 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

bobbie - 05 July 2007 12:20 PM

http://www.thestage.co.uk/news/newsstory.php/17339/second-joseph-emerges-from-any-dream-will-do

stond dit:

Second Joseph emerges from Any Dream Will Do
Published Wednesday 4 July 2007 at 16:20 by Alistair Smith
Craig Chalmers - one of the losing contestants on BBC1’s Any Dream Will Do - is still set to star in Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat this summer, after he was announced as the lead for Bill Kenwright’s touring production of the show.

Craig Chalmers on BBC’s Any Dream Will Do Photo: BBC / David Venni
It means that the BBC1 show has discovered two Josephs, with Lee Mead featuring in the West End version and Chalmers appearing in the same role, at the same time, but in a different production that will tour the UK, opening in Bromley in August. This will produce what is believed to be a unique situation, whereby two productions of the same show, with the same producer involved - Kenwright - will be playing less than 15 miles apart, but with different casts.
Prior to appearing on the BBC reality show, Chalmers - who finished fifth on Any Dream Will Do - was a professional vocalist and entertainer and part of boy band No Reason.
The touring production of Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat starts its run at the Churchill Theatre in Bromley on August 20. It will also play in Bath, Brighton, Cheltenham, Kings Lynn, High Wycombe, Plymouth, Derry, Dublin, Aberdeen, Cardiff and Sheffield. The West End production, starring Mead, opens on July 17.

Dus Craig is onder de pannen, was te verwachten na alle lovende kritieken van Bill Kenwright. Van de kandidaten was hij waarschijnlijk ook het meest geschikt. Lewis, Ben en Keith zijn gewoon te jong en te onervaren. Want ook al heeft Craig nog nooit in Musical gespeeld, hij heeft al wel heel veel podiumuren gemaakt.

Kenwright is ook nog de producent is van de WestEnd productie.
Beide shows lopen tegelijkertijd.
En die op het WestEnd is verlengd tot de zomer, en de premiere is nog niet eens geweest.

Mensen wat een hype. Genieten maar   :tanden:  want hypes duren nooit zo lang

Kenwright is toch niet betrokken bij de nieuwe JOSPEH productie?

Ik dacht dat een compleet nieuwe productie is van The Really Useful Group.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 130 ] 05 July 2007 09:31 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Leuk nieuws, het rumoer ging al even rond op de engelse messageboards, ze gaan uit hun dak daar nu.

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 131 ] 06 July 2007 08:22 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

saigon - 05 July 2007 05:03 PM

Kenwright is toch niet betrokken bij de nieuwe JOSPEH productie?

Ik dacht dat een compleet nieuwe productie is van The Really Useful Group.

Als producers worden zowel The really useful group als Bill Kenwright genoemd.

Misschien kan iemand van binnen de musicalwereld uitleggen wat het verschil is. Brengt Kenwright geld binnen, of zal hij ook daadwerkelijk betrokken zijn bij casting, directing, staging en set building?

  [ # 132 ] 06 July 2007 11:38 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Ik heb het nog niet zwart-op-wit gezien maar kandidaat Chris Barton zou ook een rol hebben in de Joseph touring production. Hij zou Benjamin en af en Joseph gaan spelen.  De ultieme troostprijs, maar toch… (dat is al Joseph nummer 3 😉 )

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 133 ] 07 July 2007 10:09 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Heeft iemand al ergens een recensie gevonden van de eerste preview?

  [ # 134 ] 07 July 2007 10:49 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Ik was ook zo nieuwsgierig:

http://community.livejournal.com/lee_mead/92334.html

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 135 ] 07 July 2007 11:52 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Bedankt, kon niks vinden via Google (alleen berichten van maanden geleden, het is niet een echt geschikt systeem voor actueel nieuws).

Wat een positieve recensies. Hoop dat deze golf blijft stromen tot ver na oktober.

‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
9 of 13