7 of 13 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
Rolf Koster in Any Dream will do!
  [ # 91 ] 08 June 2007 06:27 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

bobbie - 06 June 2007 10:00 PM
Kiepkantel - 05 June 2007 10:20 PM

Nee dat komt omdat ik zo verschrikkelijk voor Lee ben ( zo voor iemand ben ik nog nooit geweest)

Hij is wel leuk hè 😉

Kiepkantel - 05 June 2007 10:20 PM

Andrew lijkt Lewis opeens naar voren te schuiven in het kader van; Keith en Lee hebben een fantastische (andere) carriere voor de boeg en als een van de twee in de bottom-two had gezeten had ik hem naar huis gestuurd.


Ik had niet die indruk. Je moet niet vergeten dat dit vijf minuten na afloop van de show wordt opgenomen. En volgens mij was hij gewoon ontzettend verrast door Lewis. Door heel nadrukkelijk te stellen dat hij het niet over Keith en Lee wou hebben, doordat deze voldoende stemmen hadden gekregen. Gaf hij mij de indruk dat deze twee ook zijn favorieten zijn. En door te stellen dat Keith vooral een goede zanger is en Lee in het theater thuis hoort, gaf hij volgens mij aan dat zijn grote favoriet ook LEE is. Dus het komt allemaal goed.
Hoewel? De uiteindelijke beslissing ligt in de handen van het Britse volk. Hoe loopt het af, als een sprookje of als een ....Ik ga zeker kijken!

Ik heb dus hetzelfde, ben ook al sinds het begin voor LEE! Meestal doen dit soort programma’s me niet zo veel, maar dit vind ik dus echt spannend.  Maar ben ook zo bang dat het Britse publiek anders gaat stemmen.
Al is het wel opvallend dat Keith en Lee, allebei nog nooit in de sing-off gezeten hebben. Ze behoren dus allebei tot de favorieten van het Britse volk, Lewis daarentegen heeft al 2 keer in de sing-off gezeten.
Ik ga ook zeer zeker kijken morgen, vind het te spannend 😉 Het kan alle kanten uitgaan volgens mij, omdat Andrew niks meer te zeggen heeft, helaas.

Als Lee het wordt, overweeg ik om naar Londen te gaan en hem daadwerkelijk in die rol te gaan zien 📣 Anders niet 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 92 ] 08 June 2007 09:30 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik ga ‘Joseph’ zeker zien ongeacht wie er zal winnen, uiteindelijk gaat het toch om de voorstelling zelf, speelgarantie heb je niet en mijn favorieten zitten al lang thuis 😊 Lee is de gedoodverfde winnaar, maar het zou me niet verbazen als Lewis morgen met de eer gaat strijken.

De voorverkoop loopt net als met ‘The Sound Of Music’ vorig jaar als een trein. Ik heb mijn kaart inmiddels geboekt voor een doordeweekse dag. Veel voorstellingen met goede plaatsen in de stalls in de weekenden zijn al uitverkocht.

En voor wie persé de winnaar wil zien : hij heeft in ieder geval vakantie in de week van 10-15 september !

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 93 ] 09 June 2007 07:35 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Ik heb zo’n zin in vanavond, dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.
Dus probeer ik steeds dingen te verzinnen om het minder interessant te maken zoals:
zo met zijn drietjes wordt het toch wel heel kaal
en… de echte power-zangers als Anthony en Seamus zijn eruit, dus vocaal vuurwerk is niet te verwachten.

In ieder geval las ik op de site van Andrew Loyd Webber http://www.andrewlloydwebber.com/sections/news/newsdb.php dat de jongens eventjes naar Mallorca zijn geweest. Net als topsporters vlak voor een belangrijke wedstrijd even stoppen met intensief trainen, en hun ontspanning opzoeken.

Mijn voorspelling:
1. Lee
2. Keith
3. Lewis.
Lee, omdat die zoveel completer is dan de rest. Alhoewel ik liever naar een show met Lewis ga dan met Keith, verwacht ik dat de zangkwaliteiten van Keith de doorslag zullen geven. Het zou mij echt verbazen als Lewis vanavond zijn zenuwen de baas zal zijn en boven zich zelf zal weten uit te stijgen.
Heb mij voorgenomen om in het najaar naar Londen te gaan. Deze show staat zeker op mijn lijstje van voorstellingen die ik moet gaan zien.

  [ # 94 ] 10 June 2007 04:47 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Het is Lee geworden!

  [ # 95 ] 10 June 2007 05:10 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Lee for President!!

Wat moet ik zeggen. Het is zo ontzettend terecht. Ik vond totnogtoe hem vooral goed interpreteren. Maar na New York, New York, is hij van een dikke zeven voor zang naar een vette negen gegaan.
Vond de reactie van Lee zijn moeder zo mooi:
“I love Lee, and anything that makes him happy, makes me happy” Niks geen verkooppraatjes.

Nu moet ik zeker de show gaan zien.  📣

Lewis zijn Close every door was fantastisch, en de beste uit de hele reeks. Voor hem is het beter dat hij nog een paar jaar kan rijpen.
Keith hoeft denk ik niet terug naar de schappen van de supermarkt, alhoewel ik hem nog niet zie stralen in een musical. Een beetje Jamai gevoel bij, die kon mij in JCS ook niet overtuigen

Van de afgevallene vond ik het verrassend hoe blij Seamus erbij stond, gelet op hoe kwaad hij was dat hij eruit lag. Ben was heerlijk het haantje aan het spelen, en Daniël heeft terecht niet gewonnen.

Val toch wel een klein beetje in een gat nu. Zal een andere avatar moeten zoeken. :vaag:

  [ # 96 ] 10 June 2007 05:18 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  35
Geregistreerd  2003-08-20

Hij verdient het echt!!! Heb Lee al 2x als understudy Chris en Raoul gezien en hij deed het voortreffelijk! Ben erg benieuwd naar hem als Joseph. Ik mag met H. mee naar de première dus me very happy :tong:

  [ # 97 ] 10 June 2007 02:56 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

garfield - 10 June 2007 05:18 AM

Ik mag met H. mee naar de première dus me very happy :tong:

Wat gaaf zeg. Er komt natuurlijk wel een super gedetailleerd verslag van, toch?

  [ # 98 ] 10 June 2007 03:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Dat was weer een gedenkwaardige reeks zoals alleen de BBC kan maken. Lee is zeker een terechte winnaar, alhoewel ik de rol op basis van de afgelopen weken ook Lewis had gegund.

Op naar de zoektocht voor Evita en ben benieuwd wat de AVRO van dit concept gaat maken. Frits Sissing is nu eenmaal geen Graham Norton ...

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 99 ] 10 June 2007 03:27 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

eastwick - 10 June 2007 03:14 PM

Frits Sissing is nu eenmaal geen Graham Norton ...

Hij mag (op dit moment) nog geeneens in zijn schaduw staan. Vond hem bij de Musicalawards echt als een tot levengebrachte bezem het programma presenteren

Ik heb de afgelopen tijd na zitten denken wat Any dream nou zo bijzonder maakte.
1. Het uitgangspunt: We are here to nurture not to torture
2. Het vakmanschap van de deelnemers
3. De humor van de show (Brits understatement op zijn best)
4. De vaart het programma
5. Het enthousiasme van de jury
6. Het kleurgebruik (denk alleen maar aan de kleurige pakken van GN)

Een puntje van kritiek: Vond de muziekkeus af en toe wel erg oudbollig.

  [ # 100 ] 10 June 2007 05:23 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Het was een gedenkwaardige en fantastische race met een terechte winnaar. “Jesus Christ Superstar” maakte overduidelijk wie hier de rol moest gaan spelen. Veel van deze mannen zullen we de komende jaren op de planken van West End gaan zien.

Leve Graham Norton!!!!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 101 ] 10 June 2007 05:38 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  689
Geregistreerd  2005-01-31

Inderdaad een spectaculaire finale en ‘the right man won’ in mijn ogen!

Ik hoop nog veel van Lee Mead te gaan zien. Hopelijk in wat modernere musicals met meer ‘edge’ dan het brave “Joseph”.

En ja, Jacco, Graham Norton was hilarisch, maar ook de excentrieke Lloyd Webber was goed voor heel wat komische momenten (vooral zijn blikken).

  [ # 102 ] 11 June 2007 12:34 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

bobbie - 10 June 2007 03:27 PM

 
Ik heb de afgelopen tijd na zitten denken wat Any dream nou zo bijzonder maakte.
1. Het uitgangspunt: We are here to nurture not to torture
2. Het vakmanschap van de deelnemers
3. De humor van de show (Brits understatement op zijn best)
4. De vaart het programma
5. Het enthousiasme van de jury
6. Het kleurgebruik (denk alleen maar aan de kleurige pakken van GN)

Een puntje van kritiek: Vond de muziekkeus af en toe wel erg oudbollig.

hier sluit ik mij volledig bij aan

Hip Hip….Hurraaay !  Het is Lee geworden, persoonlijk mijn absolute favoriet !  Keith mocht nog een keer zijn geweldige stem laten horen, Lewis bleek een aardig potje te kunnen dansen ( las ergens dat hij nog in de race voor de Billy Elliot-film heeft gezeten)  maar Lee stak er ook deze keer weer met kop en schouders bovenuit.  London, here we come !  😄

[ Gewijzigd: 11 June 2007 01:14 AM by Kiepkantel ]
   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 103 ] 12 June 2007 07:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Voor de geïnteresseerden. De benefietsingle van Lee Mead en de andere finalisten ten behoeve van Children In Need is nu al te downloaden via iTunes en vanaf 18 juni te koop via de site van de RUG

Tracklist
1. Any Dream Will Do
2. Close Every Door (by all three finalists)
3. Any Dream Will Do (Sing-A-Long version)

Bron http://www.reallyuseful.com

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 104 ] 12 June 2007 08:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

eastwick - 12 June 2007 07:53 PM

Voor de geïnteresseerden. De benefietsingle van Lee Mead en de andere finalisten ten behoeve van Children In Need is nu al te downloaden via iTunes en vanaf 18 juni te koop via de site van de RUG


Op dit moment alleen nog maar op Uk iTunes store. Dus hier nog niet te downloaden.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 105 ] 12 June 2007 10:23 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Had hier helemaal nog niet gereageerd na de finale…

Maar ook ik ben zeer happy met de uitslag!! Go go go Lee!!!
Hij heeft echt terecht gewonnen!

Wel jammer dat het programma nu afgelopen is! Was juist zo leuk om het elke week te volgen.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 13